«شو فی»، معلم ۲۸ ساله که در یک مدرسه ابتدایی کار میکند، گفت: در این کلاس ۲۲ دانشآموز دارم که ۲۰ نفر از آنان دوقلو هستند و همین امر موجب شده که اغلب در تشخیص آنان از یکدیگر با مشکل روبرو میشوم. این معلم همچنین افزود: ۱۸ نفر از این ۲۰ دانشآموز دو قلوی همسان هستند و از آنجا که لباس همشکل میپوشند نمیتوان آنان را از یکدیگر تشخیص داد.
همچنین هنگام پرسش از این دانشآموزان و شناسایی دانشآموزی که به دلیل رفتار نامناسب یا صحبت در کلاس باید مواخذه شود، دچار مشکل میشوم. معلم همچنین گفت: هرچند با گذشت زمان و آشنا شدن با آنان و توجه به تفاوتهای جزئی که بین آنها وجود دارد تا حدودی توانستم در شناساییشان تاحدودی مهارت پیدا کرده و کمتر سردرگم شوم.