پورحیدری: بازی با سپاهان آماده‌سازی برای بوریرام است/ هواداران علیه جباری شعار ندهند

مدیرفنی آبی‌پوشان پایتخت با تمجید از سپاهان می‌گوید، استقلال به این دیدار به چشم آماده‌سازی برای دیدار با نماینده تایلند هم نگاه می‌کند.

به گزارش آبیته و به نقل از ایسنا، منصور پورحیدری درباره دیدار این هفته استقلال برابر سپاهان گفت: طبیعی است که شرایط دو تیم ایده‌آل نیست. چه ما که تیم را دیر بستیم و چه سپاهان که تیمش را زودتر از ما بسته و به اردو هم رفته، در آمادگی کامل به سر نمی‌بریم. با این حال فکر می‌کنم بازی بهتری نسبت به بازی برابر گسترش فولاد ارائه می‌دهیم. تیم ما کامل‌تر شده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. به هر حال هر دو تیم به دنبال قهرمانی هستند و هر دو از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره‌مند هستند. استقلال به این دیدار به چشم آماده‌سازی برای دیدار با بوریرام تایلند هم نگاه می‌کند. استقلال در درجه نخست موفقیت در آسیا را اولویت داده و به همین دلیل است که فکر می‌کنم بازی زیبایی را پنجشنبه تماشا خواهیم کرد.

او در ادامه با رد هرگونه حساسیت برای این دیدار افزود: این بازی هم مثل همه دیدارهاست و به نظر من حساسیت خاصی ندارد. اگر هم حساسیتی باشد، مربوط به رقیب بودن این دو تیم است. به هر حال هر دو تیم برای سه امتیاز خودشان را آماده می‌کنند و این رقابت آنهاست که کار را سخت می‌کند.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نگران درگیری و شعارهای هواداران استقلال علیه جباری نیست، اظهار کرد: بازیکنان زیادی از استقلال رفته‌اند و به نظر من این مسئله چندان مهم نیست. اعتقاد دارم نه فقط جباری که همه بازیکنان را نباید به خاطر ملحق شدن به تیمی دیگر محکوم کرد. فحاشی و توهین جز جریمه و محرومیت برای تیم چه سودی دارد؟ باید شرایط فکری استادیوم‌ها را درست کنیم. مردم ما خدا را شکر این مسائل را درک می‌کنند و از آنها می‌خواهم که تنها استقلال را تشویق کنند و علیه جباری یا هر کس دیگر شعار ندهند.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیموریان و نکونام به علت غیبت ساموئل بازی خواهند کرد، گفت: نکونام و تیموریان تا پیش از پیوستن به استقلال تمرین‌های اختصاصی داشتند و زمانی که استقلال در تبریز بود، آنها با نظارت حاج‌قاسم (بدنساز استقلال) به تمرین مشغول بودند. شرایط آنها خوب است و احتمال حضورشان برابر سپاهان وجود دارد؛ هرچند قلعه‌نویی باید تصمیم نهایی را بگیرد.

عضو هیات‌مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که جلسه یکشنبه شب هیات‌مدیره استقلال چه نتیجه‌ای داشت، اظهار کرد: بحث مشکلات مالی استقلال و راه‌حل‌های آن مطرح شد. به هر حال چک‌هایی به بازیکنان داده شده و باید پاس شوند. در این جلسه درباره مشکلات استقلال بحث شد و ان‌شاءالله با عملی شدن قول‌های وزارت ورزش تا حد زیادی از بار استقلال کاسته شود.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!