مصدومان برسند بهتر می‌شویم/ قلعه‌نویی تصمیمی برای اکبرپور و نظری نگرفت

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان این که مصدومیت چند بازیکن این تیم در ابتدای فصل مشکلاتی را برای آبی‌ها به وجود آورده است، گفت: تردید نکنید که با بازگشت مصدومان روند تیم خیلی بهتر خواهد شد.

به گزارش آبیته و به نقل از مهر، میرشاد ماجدی با اشاره به دیدار شنبه‌ شب این تیم برابر صبای قم گفت: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم افت کردیم. با این حال تلاش کردیم در ساختار دفاعی خوب عمل کنیم. رحمتی هم با گرفتن یک پنالتی هم به تیم خودمان انرژی مضاعف داد و هم این که روحیه حریف را پایین آورد. خدا را شکر که در این دیدار ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کردیم.

وی در خصوص انتقاد قلعه‌نویی از کیفیت بازی تیمش اظهار کرد: مسئله فنی را آقای قلعه‌نویی بهتر می داند ولی من احساس می‌کنم که مصدومان تیم برسند روند تیم خیلی بهتر خواهد شد. بیک‌زاده، جمشیدیان و ساموئل در همین ابتدای فصل مصدوم شدند و این باعث شده فشار بازی‌ها روی یکسری از بازیکنان بیشتر شود ولی اطمینان دارم بازگشت مصدومان شرایط تیم استقلال را بهتر خواهد کرد.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا اکبرپور و نظری از حضور در تمرینات منع شده‌اند، گفت: چنین تصمیمی گرفته نشده و قلعه‌نویی تصمیمی برای آنها نگرفته است. قلعه‌نویی بیشتر در زمان‌هایی که تیم برنده می‌شود و از کیفیت بازی راضی نباشد از بازیکنانی که خوب کار نکنند انتقاد می‌کند. در هر حال فعلا آنها مشکلی برای حضور در تمرینات ندارند.

ماجدی درباره انتقادهایی که از لباس‌های اسپانسر این تیم صورت گرفته است خاطرنشان کرد: امروز با مسئولان شرکت آل اشپورت جلسه داریم و باید در این باره یک تصمیم جدی گرفته شود در غیر این صورت فکر دیگری خواهیم کرد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!