ماجدی: مجیدی برابر استقلال خوزستان بازی نمی‌کند

سرپرست استقلال از سازمان لیگ و باشگاه استقلال خوزستان به خاطر موافقت با تعویق دیدار برابر تیمش تشکر کرد و آن را نشان دهنده حرفه‌ای‌گری آنها دانست.

به گزارش آبیته و به نقل از ایسنا، میرشاد ماجدی پس از اعلام موافقت سازمان لیگ با تعویق بازی استقلال مقابل “همنام خوزستانی” خود به روز شنبه، اظهار کرد: این تصمیم درست و منطقی را به فال نیک می‌گیریم و از سازمان لیگ و باشگاه استقلال خوزستان به خاطر حرفه‌ای‌گری تشکر می‌کنیم و هم چنین از عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان به خاطر ورحیه جوانمردی که دارد ممنونم. کسانی مانند وی که خودشان فوتبالیست بوده‌اند بهتر شرایط فوتبال را درک می‌کنند تا اشخاص غیر فوتبالی.

وی تصریح کرد: تعویق این بازی فرصتی بیشتری برای استراحت و ریکاوری به بازیکنان تیم می‌دهد و فکر می‌کنم با خستگی زیادی که بازیکنان به واسطه فشار بازی‌ها داشتند این تصمیم کمک زیادی به ما می‌کند.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور فرهاد مجیدی، خسرو حیدری و سید مهدی رحمتی در تمرین دیروز (سه شنبه) استقلال نیز، گفت: فرهاد به دلیل مصدومیت غایب تمرین بود و وی را مقابل استقلال خوزستان در اختیار نخواهیم داشت و باقی بازیکنان نیز با اجازه کادر فنی به استراحت پرداختند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!