فرود اضطراری پرواز تهران – کوالالامپور

2003 36 68 فرود اضطراری پرواز تهران   کوالالامپور

 

 

پرواز شماره ۰۸۴۱ ایران ایر که شب گذشته از تهران عازم کوالالامپور پایتخت مالزی بود، ساعتی پس از پرواز مجبور به فرود در فرودگاه زاهدان شد.مسافرانی که قرار بود با پرواز برگشت این هواپیما حدود ساعت ۱۳ به وقت کوالالامپور عازم تهران شوند، اعلام کردند که وضعیت آن ها نامشخص است و این پرواز تاکنون وارد فرودگاه بین المللی کوالالامپور نشده است.

 

یک مقام آگاه گفت که این پرواز به دلیل وجود یک بیمار مجبور به فرود در فرودگاه زاهدان شد، اما همزمان هواپیما دچار نقص فنی شده و به دلیل این نقص امکان پرواز برای آن فراهم نشده است.

به گفته وی، تلاش برای رفع نقص هواپیما ادامه دارد.

 

 
این هواپیما براساس اطلاعات تارنمای فرودگاه کوالالامپور قرار بود طبق برنامه زمان بندی شده ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه صبح امروز به وقت محلی وارد فرودگاه بین المللی کوالالامپور شود.

 
این تارنما تاکنون زمانی برای فرود این هواپیما اعلام نکرده است.

پروازهای ایران ایر در حال حاضر روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه از تهران به کوالالامپور انجام می شود و روزهای دوشنبه، چهارشنبه و شنبه نیز کوالالامپور را به مقصد تهران ترک می کند.

 

چند تن از مسافران پرواز برگشت ایران ایر اعلام کردند که این شرکت هوایی ایران در حال برنامه ریزی برای استقرار مسافران در هتل تا زمان تعیین دقیق زمان پرواز است.

 
مسیر هوایی تهران به کوالالامپور حدود هشت ساعت زمان می برد.

 

 

گردآوری : ایران خاتون

منبع: irna.ir


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!