طالب لو: این پیروزی را به استقلالی ها تبریک می گویم/ به خاطر دل خودم پیراهن حجازی را پوشیدم

دروازه بان تیم فوتبال سورینت گفت: هواداران استقلال همیشه به من لطف دارند و من هم همیشه آنها را دوست دارم.

به گزارش آبیته و به نقل از اوج، وحید طالب لو پس از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: باید این را بگویم که خیلی خوشحالم بعد از مدت ها توانستم در ورزشگاه ازادی بازی کنم و این را مدیون خیلی ها هستم. از دکتر نوروزی و دکتر ستوده و همچنین دکتر شهاب تشکر می کنم که در این مدت به من کمک کردند. دلم برای هواداران استقلال تنگ شده بود و این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: من در سورینت بازی می کنم و این شکست برایم تلخ است. باید بیشتر تلاش کنیم و بهتر شویم تا این نتایج را جبران کنیم. ما در بازی با فولاد و استقلال در شرایطی باختیم که آنها تیم های اول و  دوم جدول بودند. اشتباهات داوری هم تاثیر گذار بوده است. ما به تجربه استقلال باختیم. بازیکنان بسیار باهوش و زیرکی دارند و توانستند از معدود اشتباهات ما استفاده کنند.

دروازه بان سورینت درباره تشویقش از سوی هواداران استقلال گفت: هواداران استقلال همیشه به من لطف دارند و من هم همیشه آنها را دوست دارم. تلاشم این است که همیشه از من راضی باشند.

طالب لو درباره لغو اردوی تیم ملی و ادامه رقابت های لیگ اظهار کرد: واقعیتش نمی دانم چه اتفاقی افتاده که این اردو لغو شده است. اگر مشکلات مالی دلیل آن بوده امیدوارم هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود. من فقط خبر دارم بازی بعد جمعه برگزار می شود و از برنامه هفته های آینده خبری ندارم.

وی درباره پوشیدن پیراهن ناصر حجازی قبل از شروع مسابقه خاطرنشان کرد: ما باید از هر فرصتی استفاده کنیم و یاد اسطوره ها را زنده نگه داریم. امیدوارم روح ناصرخان شاد باشد و خانواده اش در سلامت کامل بسر ببرند. من فقط به خاطر دل خودم این کار را کردم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!