سرپرست استقلال: کسانی که در ورزشگاه فحاشی می‌کنند، مشکل روحی دارند

به گزارش آبیته و به نقل از ایسنا،میرشاد ماجدی درباره پیروزی دو بر صفر استقلال برابر فولاد گفت: در فوتبال نتیجه‌گرای ایران، کسب سه امتیاز از صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ کار بزرگی بود که ما موفق به انجام آن شدیم. ما چند بازیکن مصدوم داریم و با توجه به داشته‌هایمان بهترین نتیجه ممکن را رقم زدیم. در طول بازی، نمایش مناسبی را ارائه دادیم و ان‌شاءالله این پیروزی سرآغاز یک حرکت روبه جلو برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر باشد.

او در ادامه با تقبیح شعار علیه علی دایی تصریح کرد: ما شعار علیه علی دایی را محکوم می‌کنیم و ناظران بازی هم دیدند که ما چند بار به سمت تماشاگران رفتیم و از آنها خواستیم تا علیه دایی شعار ندهند. اما قبول کنید که کاری از دست ما بر نمی‌آمد و عده ای بدون هماهنگی و سرخود این شعارها را دادند. اعتقاد دارم آنهایی که این شعارها را می‌دادند برای لذت بردن از فوتبال به استادیوم نمی آیند و به طور کلی کسانی که در استادیوم به این شکل فحاشی می کنند مشکل روحی دارند و برای تخلیه خودشان به استادیوم می‌آیند. شعار دادن علیه هرکسی بد است و مشکل از اینجاست که ما معنای هواداری را به خوبی جا نیانداخته‌ایم. هواداری یعنی تشویق تیم خودی، نه شعار علیه دیگران.

سرپرست استقلال با اشاره به فشردگی رقابت‌های لیگ برای استقلال و دیدار روز سه شنبه تیمش برابر مس کرمان افزود: به هرحال با توجه به نگاهی که به ما شد، مجبوریم با فاصله زمانی کوتاهی به صورت کژدار و مریز میدان برویم و همه هم از استقلال پیروزی می‌خواهند. ما نیاز به استراحت داریم و با توجه به شرایط موجود این اتفاق نمی افتد اما بازیکنانمان به عشق هواداران به میدان می روند و از جان برای برتری مایه می گذارند.

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت لاوره اظهار کرد: هنوز جلسه کمیته انضباطی برای او تشکیل نشده و او فعلا می‌تواند در تمرینات حاضر شود. هرگاه جلسه تشکیل شد می توان از حکم این بازیکن صحبت کرد. این مسئله تا حد زیادی ارتباط با باشگاه و قلعه نویی دارد و من از آن کمتر اطلاع دارم.

ماجدی در پاسخ به این سوال که لیست ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال در چه شرایطی است، بیان کرد: من در جریان اسامی ورودی‌ها و خروجی‌ها نیستم اما می‌دانم که آقای قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده جلسه‌ای داشته‌اند و آقای قلعه نویی نظراتشان را به مدیرعامل باشگاه منتقل کرده‌اند تا آنها اقدامات لازم را انجام دهند. با این حال بحث درباره این مسئله زود است و ما باید همه تمرکزمان روی سه بازی پیش‌رویمان باشد تا در نیم فصل با عنوان قهرمانی لیگ را خاتمه دهیم. الان هم باید به مس فکر کنیم تا سه امتیاز آن دیدار را برای خودمان کنیم.

سرپرست استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که تحلیلش راجع به زوج منتظری- صادقی که در دو بازی اخیر استقلال عملکرد به مراتب بهتری نسبت به بازی های قبلی استقلال ارائه داده اند چیست، گفت: من احساس می کنم هرچقدر بازیکنان بیشتر کنار یکدیگر بازی کنند، شرایطشان آرمانی‌تر می شود. خودتان می دانید هیچ گاه نشده که ما همه بازیکنانمان را در این فصل در اختیار داشته باشیم. یا عده ای محروم و مصدوم بوده اند یا اردوی تیم ملی تشکیل شده بوده که مانع از هماهنگی بازیکنان ما شده است. من فکر می کنم با توجه به تغییرات اندک و هماهنگی این دو بازیکن عملکرد دفاعی استقلال بهتر بوده و انشالله این روند ادامه داشته باشد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!