سرما از مازندران به لرستان

18 02 029320 سرما از مازندران به لرستان

 

 

مرتضی ولی‌پوری با اشاره به سرمای شدید روزهای اخیر و بارش‌های فراوان در استان، گفت: با توجه به استقرار سامانه‎ هوای سرد و بارش‌های نسبتاً سنگین برف در همه کشور، مصرف گاز طبیعی افزایش یافته و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرما و بارش‌هاست که پیش‎بینی می‎شود در برخی از نقاط کشور مشکلاتی در حوزه گازرسانی به‎وجود آید و باید با مدیریت صحیح و الگو‌سازی مصرف بهینه از این‎گونه مشکل‎ها پیشگیری کرد.

 
وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست کرد با برنامه‎ریزی و مدیریت صحیح ضمن پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در حوزه شهرستان، آمادگی خدمات‌رسانی به سایر نقاط کشور را در صورت لزوم داشته باشند.

 

ولی‎پوری تصریح کرد: در همین راستا خدماتی از جمله لایروبی جاده‌های برف‌گیر، مسیل‌ها، رودخانه‌ها، جداول و معابر سطح شهر در دستور کار نهادهای مرتبط قرار گرفته است.

 

فرماندار خرم‌آباد از تشکیل کشیک در دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی، آماده‌سازی صنایع و ادارات و به‎ویژه خبازی‌ها در جهت استفاده از سوخت‌های فسیلی و جایگزین گاز در صورت کمبود و قطع شدن احتمالی گاز خبر داد و از شهروندان خواست تا با مدیریت صحیح و صرفه‌جویی در مصرف گاز ضمن جلوگیری از بروز قطعی گاز، مسئولان را در ارائه خدمات‌رسانی بهتر یاری کنند.

 

 

گردآوری : ایران خاتون

منبع:farsnews.com


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!