دین‌محمدی:استقلال بازی برگشت رادست کم نگیرد

سیروس دین‌محمدی، درباره بازی استقلال و الشباب گفت: نیمه اول آن دیدار به گونه‌ای بود که الشباب تمام توان خودش را گذاشت و در یک اتفاق موفق شد دروازه استقلال را باز کند، اما ما به گونه‌ای بودیم که انگار نه انگار گل خوردیم. در نیمه دوم نه تنها گل زدیم بلکه به گل‌های بیشتر هم رسیدیم. تیم بزرگ لحظات و کارهای بزرگی می‌کند. تیمی که می‌تواند بازی عقب افتاده را پیش بیفتد قطعا حرف برای گفتن زیاد دارد.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید استقلال در نیمه نخست کمی محتاط بوده است اظهار کرد: من فکر می‌کنم استقلال کارش را انجام داده است. این تیم در پاسکاری خوب بود ولی موج دوم به حملات اضافه نمی‌شد. با این حال فراموش نکنید که وقتی در زمین حریف بازی می‌کنید اول باید گل نخورید.
آنالیزور استقلال در پاسخ به این سوال که عامل برتری استقلال برابر الشباب را چه می‌داند بیان کرد: فکر می‌کنم مهره چینی قلعه‌نویی عامل اصلی پیروزی استقلال بود. در نیمه دوم بازیکنان به خوبی به تیم اضافه می‌شدند و در حملات با نفرات زیادی به دروازه حریف یورش می‌بردیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان کار الشباب را تمام شده دانست و استقلال را در مرحله بعدی از رقابت‌ها دید گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. من اعتقاد دارم فوتبال بازی لحظه‌هاست و هر کس از لحظه‌ها استفاده کند برنده است. استقلال نباید الشباب را دست کم بگیرد و باید با تمام قوا بازی کند. استقلال باید تمرکز کند چرا که هیچ چیز تمام نشده حتما بازی دورتموند و رئال را دیده‌اید. یک لحظه نزدیک بود دورتموند همه چیز را از دست بدهد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!