دانلود رایگان فیلم Django Unchained دوبله فارسی با لینک مستقیم

.::: دانلود رایگان فیلم Django Unchained ۲۰۱۲ دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p – بدون حذفیات – اختصاصی ایران موزیک باکس |

26994045151309312525 716x1024 دانلود رایگان فیلم Django Unchained دوبله فارسی با لینک مستقیم

—————————————

| ۵۱امین فیلم برتر جهان و برنده ۲ جایزه اسکار و برنده و نامزد ۹۳ جایزه معتبر دیگر |

نام فارسی فیلم : جانگو رها از زنجیر

ژانر: ماجرایی ، وسترن ، درام

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۸٫۵

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱٫۵ گیگابایت ، ۲٫۳۸ گیگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : برده ای با کمک مربی خود اموزش میبیند برای اینکه همسر خود را از دست مزرعه داری در می سی سی پی نجات دهد تا اینکه …

حواشی فیلم: «کوئنتین تارانتینو» کارگردان نامدار و البته پرطرفدار سینمای جهان با تازه ترین ساخته سینمایی اش که یک وسترن است به سراغ مخاطبان خود آمده است. فیلمی با عنوان «جانگو آزادشده» که در عین حال هم به واسطه لحن روایی خود مورد توجه قرار گرفته و هم به واسطه ادای دینی که نسبت به وسترنهای کلاسیک داشته.

جوایز : در جوایز اسکار ۸۵ام فیلم جانگوی آزاد شده نامزد دریافت ۵ جایزهٔ اسکار در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین صداگذاری و بهترین فیلم‌برداری شد. کریستف والتس و کوئنتین تارانتینو به ترتیب جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلمنامهٔ غیراقتباسی را به دست آوردند.

سه صوت متفاوت (دو صوت دوبله + صوت زبان اصلی) : برای این فیلم ۲ دوبله متفاوت توسط گروه دوبلاژ صدا و سیما و موسسه قرن ۲۱ عرضه شده است ،در هر دو دوبله آقای افشین ذینوری بجای لئوناردو دیکاپریو گویندگی کرده اند . صوت هردو دوبله در فایل گنجانده شده و شما میتوانید از بین آنها دوبله مورد علاقه خود را انتخاب نمایید . بصورت پیشفرض دوبله موسسه قرن ۲۱ (پیشنهادی) پخش میگردد . لازم به ذکر است صوت زبان اصلی فیلم (انگلیسی) نیز در فایل قرار دارد .برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

توجه:  نسخه قرار گرفته بدون هیچ گونه تیزر تبلیغاتی می باشد و فقط صوت دوبله به آن اضافه شده است.

———————————————

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم  HD 1080

دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم  HD ۷۲۰

اسکیرین شات


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!