اختصاصی آبیته/ماجرای تولد فرزند حجازی و تعهد او به پیراهن ملی

اختصاصی آبیته- دیدن فرزند برای پدر بسیار لذت بخش است و این لذت به هنگام به دنیا آمدن فرزند چندین برابر می شود. ناصر حجازی هم از این قاعده مستثنی نبود. عشق بی حد و مرزِ ناصر حجازی به همسرش سرکار خانم شفیعی هم بر هیچ کس پوشیده نیست و این دو بارها این مسئله را عنوان کرده اند.

Naser-Atila

 این تصویر در بیمارستان سجاد تهران گفته شده است.   ایران در جام قهرمانی ایران بازی را به شوروی ۱ بر صفر باخته بود. ناصر حجازی پس از ملاقات با همسرش بلافاصله باید برای دیدار دوم مقابل چکسلواکی آماده می شد. این بازی با نتیجه ۰-۰ پایان یافت و تیم A ایران حذف شد، اما تیم B ایران به فینال رسید.

اما در این میان تعهد حجازی را نباید از یاد برد. سرمربی وقتِ تیم ملی یک فرد کارکشته و برجسته به نام فرانک اوفارل بود. قبل از شروع تورنومنت حشمت مهاجرانی از اوفارل درخواست کرد تا حجازی برای مراقبت و حضور در کنار همسرش اردوی تیم ملی را ترک کند اما اوفارل که سرمربی گری منچستر یونایتد را نیز در کارنامه خود داشت مخالفت کرد و گفت که حجازی یک فوتبالیست حرفه ای است. اما در نهایت به حجازی اجازه داده شد تا فرزند و همسر خود را برای ساعاتی ملاقات کند و سپس بدون فوت وقت حتی چند دقیقه به اردوی تیم ملحق شود.

منصور رشیدی اولین فردی بود که خبر تولد آتیلا را به ناصر حجازی رساند.

حجازی همواره منافع ملی را به منافع فردی ترجیح داد و با تمام قوا در خدمت تیم ملی بود اما هیهات که قدرش ندانستند و با قانون من درآوردی ۲۹ ساله ها که فقط گریبانگیر حجازی شد او را از تیم وطنش دور کردند.

روحش شاد…


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!