آیا پایتخت ۴ ساخته خواهد شد ؟ +عکس

عکسهای سیروس مقدم کارگردان تلویزیون

سیروس مقدم از کارگردانان ماهر و کاربلد تلویزیون می باشد . وی در یکم دی ماه ۱۳۳۳ در آبادن متولد شده است

وی تاکنون سریالهای زیادی را کارگردانی کرده که از مهمترین آنها میتوان به سریال پایتخت,سریال روز حسرت,سریال بچه های نسبتا بد,سریال تا ثریا,سریال اغما,نرگس و پلیس جوان اشاده کرد

عکسهای سیروس مقدم کارگردان تلویزیون

کارگردان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: به نظرم ساخت سریال پایتخت در سه سری کافی است و دیگر سری چهارم آن را نخواهم ساخت.

وی ادامه داد: قطعا اگر قرار باشد سریالی با این محتوا بسازم، متعلق به یک خانواده دیگر، با یک گروه بازیگران دیگر و یک شهر دیگر خواهد بود.

مقدم همچنین درباره سریال «مدینه» که قرار است برای رمضان ۹۳ بسازد، توضیح داد: داستان این سریال را سعید نعمت الله نوشته که داستانی بسیار اجتماعی است و محوریت داستان آن روی یک زن است که نقش آن را پریوش نظریه ایفا خواهد کرد. به نظرم خانم نظریه چهره جدید و متفاوتی است که قطعا خیلی خوب می تواند این نقش را ایفا کند.

وی عنوان داشت: در این سریال جمع دیگری از بازیگران هم حضور دارند که همه در نقش های جدید و متفاوتی ظاهر خواهند شد. از جمله آنها می توانم به مهدی سلطانی، مجید صالحی، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان و … اشاره کنم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!