جشنواره مینی والیبال دختران لرستان

تصویر ندارد

جشنواره مینی والیبال دختران لرستان

مرحله مقدماتی جشنواره مینی والیبال دختران استان لرستان  با معرفی هشت تیم برتر گروههای چهارگانه به مرحله حذفی رسید .

دراین مرحله تیمهای نشاط و حجاب بروجرد و تیمهای مدرسه والیبال شهیدناصرکریمی (مربی خانم اکبری)؛مدرسه والیبال شهید ناصر کریمی(مربی خانم ندری)؛امام علی دانشگاه سما؛یادگارامام وحضرت معصومه از خرم اباد به مرحله بعدصعود کردند .

این تیمها در جدول فیزو برای مشخص شدن ۴تیم صعود کننده به مرحله نهایی به رقابت خواهند پرداخت


موفقیت استاد محسن روزبهانی

تصویر ندارد

موفقیت استاد محسن روزبهانی

اولین دوره مسابقات انتخابی تیم تالو سنتی
فدراسیون ووشو  جهت اعزام به هفتمین دوره مسابقات ووشو سنتی چین در مورخه
سوم لغایت ششم شهریور ماه به میزبانی استان قم برگزار گردید.

استاد محسن روزبهانی
ورزشکار خوب بروجردی در این دوره از مسابقات شرکت نمود که در پایان در رده
بزرگسالان بخش سلاح بلند مقام اول و در رده بزرگسالان دسته شائولین به مقام
دوم دست یافت.


۷۰۰ تعاونی در بروجرد فعالیت دارند

تصویر ندارد
۷۰۰ تعاونی در بروجرد فعالیت دارند
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجرد گفت: هم اکنون ۷۰۰ تعاونی در عرصه های مختلف در این شهرستان ثبت سامانه شده و فعالیت دارند.
کامران فرشید روز شنبه افزود: این تعاونی ها در زمینه های مسکن، حمل و نقل، سهام عدالت، کشاورزی، صنعت، خدماتی، تولیدی ، فرش ، توسعه و عمران، دانش بنیان و آموزشی فعالیت دارند.وی گفت: این تعداد تعاونی در بروجرد زمینه اشتغال حدود پنج هزار و ۶۰۰ جوینده کار را فراهم کرده است.

فرشید افزود: رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند که بنده به تعاونیها اعتقاد دارم و با توجه به دیدگاه رهبری طرح توسعه تعاونیها همواره مورد توجه بوده است.وی گفت: تعاونی ها درشهرستانها می تواند برند سازی نموده و در توسعه صادرات و رونق اقتصادی با توجه به شعار سال نقش آفرینی کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: نظارت بر فعالیت تعاونی ها می تواند نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه تعاونی ها باشد و در آینده نزدیک با ایجاد تعاونی دهیاران می توان به مشکلات این بخش بیش از گذشته رسیدگی نمود.وی ایجاد تعاونی ‘ تامین نیاز’ برای گروههای شغلی دامداری، دامپروری وصنوف مختلف را یک نیاز دانست و گفت: با تشکیل این تعاونی میتوان مشکلات و نیازهای این بخش را پیگیری کرد.

فرشید افزود: تعاونیها بارویکرد رفع فقر سازماندهی شده و نقش مهمی درتوسعه و رونق اقتصادی جامعه و افراد دارند.وی به نقش موثر و ممتاز رسانه ها در معرفی هر چه بهتر تعاونیها تاکید کرد.

وی ضمن تبریک هفته تعاون افزود: دراین هفته در بروجرد برنامه های مختلفی از جمله غبارروبی گلزار شهدا، دیداربا امام جمعه بروجرد، گردهمایی تعاون گران بروجرد، شرکت درنمازجمعه، و بازدید از تعاونیهای موفق بروجرد برگزار خواهد شد.وی افزود: امروز در نخستین روزهفته تعاون از تعاونی مصرف فرهنگیان بروجرد که جزء تعاونیهای برتر بروجرد و لرستان است بازدید شد.

ریزش ساختمان جان کارگر بروجردی را گرفت

تصویر ندارد
ریزش ساختمان جان 
کارگر بروجردی را گرفت


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
نادر موسیوند معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این کارگر که حدود 35 سال سن داشت در حین تخریب طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قدیمی در منطقه جهان آباد بروجرد با ریزش آوار و فروریختن دیوارهای طبقه اول دچار حادثه شد.وی اضافه کرد: در پی وقوع حادثه ابتدا اهالی منطقه برای برداشتن آوار و نجات کارگر اقدام می کنند ولی از عهده این کار بر نیامده و بعد از صرف زمان زیادی به آتش نشانی گزارش می دهند.وی اظهار داشت: ماموران آتش نشانی پس از اطلاع و حضور در محل حادثه بلافاصله اقدام به آوار برداری کردند ولی کارگر ساختمانی دچار خفگی شده و جان خود را از دست داده بود.

موسیوند نادیده گرفتن و عدم توجه شهروندان به اصول ایمنی را یادآور شد و افزود: به دلیل سهل انگاری و بی توجهی شهروندان نسبت به اصول ایمنی ، هر روز مواردی از حوادث را شاهد هستیم که به خسارت جانی و مالی می انجامد.

طنز، خلاقیت های نوبرانه در بروجرد؟ جا دادن سه کلانشهر در یک کاغذ A4 !!!

تصویر ندارد

خلاقیت های نوبرانه در بروجرد؟

جا دادن سه کلانشهر در یک کاغذ A4 !!!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

امروز با دیدن تابلو فوق مدرن راهنمای جاده برای مسافرین تابستانی( جنب پل اندیشه بروجرد ) که روی یک تکه کاغذ A4  نام  سه کلانشهر ایران با جمعیت چندین میلیونی را جا داده بودند، برای لحظاتی به فکر فرو رفتم که بعضی ها این همه ذوق و سلیقه را از کجا می آورند؟ البته اگر نگوئیم اینهمه استعداد ذاتی و  ارثی است، پس چه نامی می توانیم بر آن  بگذاریم؟!

در مقابل “فرار مغزها” از شهرمان، باید بعضی وقت ها برای بعضی ها هم از کلمات ” ایستایی مغزها ” در شهرمان هم استفاده کنیم!

 و ما چقدر خوشبختیم که اینگونه استعداد ها را در شهر خودمان حفظ کرده ایم اما قدرشان را نمی دانیم!

 استعداد هایی که برای راهنمایی مسافرین غریبه که می خواهند از شهر ما خارج بشوند، سه کلانشهر بزرگ کشورمان را با شعبده بازی! فقط در یک ورق A4 جا داده اند!!!

ما از بروز اینهمه نو آوری شهری بسیار شادیم! فقط خدا کند شهرهای دیگر از ما کپی برداری نکنند، مگه نه غلام؟!!!

@@@@@

البته یک مورد دیگر را هم باید در نظر داشته باشیم، ممکن است این کار توسط یک همشهری دلسوز انجام گرفته شده باشد، وقتی دیده آنانکه باید به فکر شهر باشند در فکر نیستند و راننده های عبوری غریبه در این مکان دچار سر در گمی می شوند، بنابر این تصمیم گرفته به اندازه بضاعت خود کم کاری بعضی ها!!! را جبران کند که اگر اینگونه باشد جای تقدیر هم دارد!


آغازکلاس مربی گری درجه C فوتبال ایران در بروجرد

تصویر ندارد

آغازکلاس مربی گری درجه C فوتبال ایران

در بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

آغازکلاس مربی گری درجه C ایران از ساعت 8.30 صبح با حضور میهمانان و پیشکسوتان فوتبال بروجرد در دانشکده فنی سماء بروجرد آغاز شد.

بنابر گفته آقای احمد کردی این کلاس با حضور ۲۴ نفر از مربیان فوتبال در بروجرد آغاز شده است.

رئیس هیات فوتبال بروجرد در ادامه گفت: استاد کلاس آقای علی نظام الاسلامی از مدرسان فدراسیون فوتبال بوده که خود از پیشکسوتان خوش نام ورزش بروجرد نیز می باشد.

آقای احمد کردی در خاتمه نیز گفت:  از سال 85 تا کنون  کلاس های مربیگری و داوری بسیاری در بروجرد انجام گرفته است و تا به امروز بیش از هفت کلاس مربیگری، سه کلاس داوری و پنج کلاس توجیهی داوری و یک کلاس ارتقاء مربیگری  سه به دو انجام گرفته است.

لازم به ذکر است تعداد کسانی که حداقل مدرک مربی گری درجه dآسیا را دارند بیش از 120 نفر میباشد.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


گوگل یاهو!