مجید صالح: قلعه‌نویی از خود گذشتگی می‌کند

مربی استقلال ضمن تمجید از قلعه‌نویی می‌گوید در هر تیم سرمربی طراح همه چیز است.

مجید صالح درباره دلایل قهرمانی استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، گفت: به نظرم آقای قلعه‌نویی از خود گذشتگی می‌کند و نقش خودش را کمرنگ جلوه می‌دهد. سرمربی در هر تیمی طراحی همه چیز را بر عهده دارد. ما از ۲۱ خرداد سال ۹۱ کارمان را آغاز کردیم و تا بازی با الشباب که در خرداد ماه بود ۳۴۵ روز مسابقه دادیم. ما شش هفته‌ بدنسازی داشتیم و در نظر داشته باشید که در دوران بدنسازی ما تعدادی از بازیکنان در تیم ملی بودند، تعدادی در خارج از ایران بودند و کسانی هم همچون نکونام یک بازی بعد از آغاز لیگ به استقلال آمدند.

 

او در ادامه افزود: من از آقای حاج قاسم متشکرم. ایشان برنامه بسیار خوبی داشتند. ما از ابتدا تا انتهای لیگ با برنامه بودیم. از ابتدای لیگ تا انتهای لیگ از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بودیم. ما چیزی حدود ۳۰ الی ۳۵ روز استراحت داشتیم و روزهایی هم بود که سه جلسه تمرین می‌کردیم. اگر هر تمرینی ۴۵ دقیقه‌ هم باشد ۴۲۰ ساعت تمرین ‌کرده‌ایم که در آنها کار اختصاصی با خطوط هم در آنها داشته و خود آقای قلعه‌نویی در راس این کار بوده‌اند. اگر تمرین ما ساعت پنج بود، ایشان از ۱۲ ظهر تا ۲۱ در آنجا حاضر بود.

 

مربی استقلال در ادامه با تمجید از گروه آنالیز باشگاه استقلال، اظهار کرد: ما ۵۶ مسابقه در این فصل انجام دادیم. هر پنج روز یک بازی کردیم. البته از اواسط اسفند تا اردیبهشت گاهی هر سه روز و نیم یک بار بازی کردیم. ۲۳۰۰ دقیقه‌ در پرواز بودیم و مطمئنا می دانید که نقش آماده نگه داشتن تیم در این شرایط چقدر سخت است. گروه آنالیزمان گاهی هفت الی هشت بار یک فیلم را نگاه می‌کرد. به طور میانگین از هر تیمی چهار فیلم در اختیار داشتیم که ۱۹۰ ساعت فیلم می‌شود. نرم‌افزار و انیمیشن سازی داشتیم و برای هر بازی ارزیابی زیادی می‌کردیم. اگر کسی بپرسد که چطور شد قهرمان شدید؟ من می‌گویم ما کار کردیم،‌ تلاش کردیم و بر اساس تعهد کاریمان برنامه‌ریزی کردیم و قهرمان شدیم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!