دیدار مشترک هیات ورزشهای همگانی و انجمن های ورزشی با فرماندار محترم بروجرد

دیدار مشترک هیات ورزشهای همگانی

 و انجمن های ورزشی

با فرماندار محترم بروجرد


روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان اعلام کرد : روز پنج شنبه ۰۱/۰۷/۱۳۹۵ در دیداری صمیمانه در شهرستان بروجرد دیدار مشترکی بین روسا هیات ورزشهای همگانی و هیات انجمن های ورزشی استان و شهرستان بروجرد با جناب آقای کورانی فر فرماندار محبوب و ورزش دوست این شهرستان و آقای کیانی معاون محترم ایشان و همراهان بر همکاری در زمینه های ورزشی تاکید شد.

در این دیدار آقای کورانی فر فرماندار محترم برای ثبت و همکاری در آماده سازی سایت های پروازی ورزشهای هوایی شهرستان بروجرود قول مساعد دادند و از این امر استقبال نمودند.

لازم به ذکر است که بروجرد سه سایت پروازی دارد که برای ثبت رسمی بایستی اقدامات لازم توسط مسئولین شهرستان برای استاندارد سازی انجام شود و پس از انجام کار کارشناسی توسط هیات و کمیته ورزشهای هوایی استان به اداره ورزش و جوانان تقدیم شود و توسط شورای تامین شهرستان و استان رسما ثبت شوند.
در این دیدار آقایان احمدی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان، مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان، خردمند رئیس هیات ورزشهای همگانی بروجرد، دیناروند رئیس هیات انجمن های ورزشی بروجرد و  روح بخشان دبیر هیات ورزشهای همگانی بروجرد حضور داشتند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!