فرمانده راهنمایی و رانندگی بروجرد:
۳۵ تن در ۲ سال گذشته در نقاط
حادثه خیز شهر بروجرد کشته شده اند
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
سرگرد علی ابراهیمی روز پنجشنبه در نشست شورای ترافیک بروجرد در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: کمربندی بروجرد با توجه به ورودی های متعدد به یک خیابان تبدیل شده است و دیگر کاربری کمربندی ندارد.وی ورود عابران پیاده و سرعت غیرمجاز خودروها را ۲ دلیل مهم بروز تصادفات رانندگی در کمربندی بروجرد اعلام کرد و گفت: وجود فرعی های متعدد و ساخت وسازهای غیرمجاز در مسیر کمربندی، این محور پرتردد را به محل بازی کودکان تبدیل کرده که این موضوع حوادث رانندگی را افزایش داده است.
فرمانده راهنمایی و رانندگی بروجرد افزود: مسیر کمربندی بروجرد نیاز به نصب دوربین های ثبت تخلف دارد که این موضوع بارها در شورای ترافیک مطرح شده اما اقدامی صورت نگرفته است.وی با تاکید بر لزوم نصب سرعت کاه متوالی در مسیر کمربندی بروجرد اظهار کرد: این کمربندی باید هرچه سریعتر ایمن سازی شود.
سرگرد ابراهیمی از شناسایی ۱۲ نقطه حادثه خیز در شهر بروجرد خبر داد و افزود: در بلوار امام خمینی(ره) به دلیل وجود ورودی و خروجی برخی روستاها روزانه ۱۰۰ فقره اعمال قانون برای موتورسیکلت ها و سرعت غیرمجاز خودروها انجام می شود.وی گفت: با وجود مشکلات ترافیکی در شهر بروجرد به ویژه در کمربندی و بلوار امام(ره) رضایتمندی مردم این شهر کمتر از پنج درصد است.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد نیز دلیل تشکیل نشدن جلسات شورای ترافیک را عملی نشدن مصوبات این شورا دانست و اظهار کرد: به رغم اجرای گام به گام طرح ترافیک بروجرد هنوز مشکل ترافیک این شهر برطرف نشده است.
محمد کیانی افزود: نقاط حادثه خیز کمربندی و بلوار امام(ره) باید در مدت ۱۰ روز با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی، شهرداری و فرمانداری مشخص و طبق اولویت اقدام به ایمن سازی این نقاط شود.