طنز اتفاقی عجیب در شهر “درجورب” کره مریخ


طنز

اتفاقی عجیب در شهر “درجورب” کره مریخ!


قبل از ریاست، بعد از ریاست

فرهاد داودوندی- بروجرد:

جوونم واستون بگه! یه چیزهایی آدم می شنوه و می بینه که اگه به جای دو تا شاخ، دو هزار تا شاخ هم روی پیشونی آدم سبز کنه بازهم کمه!

آقا جان! هیج می دونستید در یک شهری بنام  “درجورب”در کره مریخ، زندگی بعضی از مردمش به دو بخش نقد کننده و نقد کُشنده! تقسیم شده؟!

لابد توقع دارید بیشتر توضیح بدهم! به روی چشم، بیشتر توضیح می دهم!

حال و حکایت اینطوره که بعضی از مردم شهر “درجورب”، تا به میز ریاست نرسیده اند، اینقدر دست به نقد شان خوب است که باید شب و روز چهار زانو، بنشینی و از حرف زدن و تحلیل های شان لذت ببری! آی قشنگ حرف می زنند، آی زیبا حرف می زنند! اینقدر که قند توی دل آدم مریخی ها آب می کنند، اما…….

اما همین بعضی ها، اگر کبک شان خروس بخواند و دست شان حتی بصورت “نیم بند” به یک میز ریاستی برسد، دمار از روزگار پدر صاحب بچه “نقد کننده” در می آورند!

متوجه عرایض بنده شدید؟!

ختم کلام اینکه بعضی از مردم شهر “درجورب” تا خودشان پست و مقام نگرفته اند، شب و روز یکریز زمین و زمان را نقد می کنند! اما وقتی خودشان پست و مقام گرفتند، شب و روز یکریز در کار منتقدین می نشینند!

البته باید از خوشحالی کلاه مان را به هوا بیندازیم که این اتفاق مربوط به  شهر “درجورب” در کره مریخ است و ما در کره زمین و در شهرمان “بروجرد”، اصلا و ابدا از اینگونه افراد نداریم! مگه نه غلام؟!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!