گل گهر؛ فرصتی برای فانتزی بازهای استقلال

تصویر ندارد


سرمربی استقلال برای فرار از خطر برکناری می تواند در بازی با گل گهر از بازیکنان تکنیکی و سرعتی خود در ترکیب اصلی استفاده کند

بازی استقلال برابر گل گهر در جام حذفی برای علیرضا منصوریان حکم مرگ و
زندگی را دارد، مسابقه ای که با پیروزی در آن می تواند به ماندن روی نیمکت
این تیم امیدوار باشد ولی شکست او هم به معنی پایان کارش در این باشگاه
است.
علیرضا منصوریان می تواند در بازی با گل گهر از بازیکنان تکنیکی و فانتزی
خود استفاده کند تا آنها بتوانند با استفاده از توانایی های خود کار حریف
را از همان ابتدا تمام کنند.
مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان ۳ بازیکنی هستند که اگر در
زمین بازی حضور داشته باشند، هم بازی استقلال را جذاب تر می کنند و هم می
توانند خط هافبک تیم شان را خطرناک تر کنند.


مسجد جامع تاریخی بروجرد از نگاه دوربین آقای علی جعفرنیا

تصویر ندارد
مسجد جامع تاریخی بروجرد
 از نگاه دوربین آقای علی جعفرنیا


خاطرات یک وبلاگ نویس و ماجرای نصب بَنر تبریک و خاطره ای از بسیجی مخلص حاج محمد پاپی نژاد

تصویر ندارد

خاطرات یک وبلاگ نویس

(۳۶)

ماجرای نصب بَنر تبریک و خاطره ای از

بسیجی مخلص حاج محمد پاپی نژاد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

چند سال قبل بسیجی مخلص حاج محمد پاپی نژاد، فرمانده سپاه بروجرد بود.

جلوی مسجد …. بنری توسط عده ای از افراد پایگاه آن مسجد، جهت عرض تبریک برای وی نصب شده بود.

در حال عبور بودم، از آن بنر عکسی گرفتم و روی سایت قرار دادم. خودش بروجرد نبود، ده دقیقه نشد از خرم آباد به من زنگ زد.
خیلی جدی گفت: فلانی در صداقت کار خبری ات شک ندارم و همه می دانند که دوستان بسیار صمیمی هستیم، شنیده ام که دقایقی قبل بنر تبریکی برای من در یکی از خیابانهای بروجرد نصب کرده اند، و تو از آن بنر عکس گرفته ای و در سایتت گذاشته ای! با اینکه بروجرد نیستم، بلافاصله تا شنیده ام  تلفنی دستور دادم آن بنر را پائین کشیدند!
سپس ادامه داد: خودت می دانی که تا الان برای فعالیت های خبری که انجام می دهی، به عنوان یک مسوول ارشد در شهر، هیچگاه مطلقا به تو نگفته ام این مطلب را بنویس یا فلان مطلب را ننویس، اما این بار می خواهم از تو “خواهش” کنم عکس بَنر تشکر از من را از روی سایتت برداری!
با خنده و با شوخی گفتم اگر برندارم چه اتفاقی می افتد؟!

تن صدایش جدی تر شد و گفت: برادر فرهاد، نصب بنر تبریک و تشکر از مسوولین در سطح شهر، کار بسیار بسیار بدی است که بیشتر از آنکه کاری ارزنده باشد، بسیار مخرب است، در یک کلام  مردم را به آن شخص بدبین می کند، ما اگر انتخاب شده ایم، برای خدمت به مردم  انتخاب شده ایم و قرار است صرفا وظیفه مان را در قبال همشهریان عزیزمان انجام بدهیم و هیچ منتی بر سر هیچکس نباید بگذاریم،

بنابر این شک نکن ما مسوولین، اگر در قبال این بنرها برای پائین کشیدن شان، سریعا عکس العمل نشان ندهیم پس از مدتی “وامدار” این افراد که برای ما بنر تبریک و تشکر زده اند، خواهیم شد.

وی سپس ادامه داد: با اینکه کاملا در جریان هستم آنانکه بنر تبریک برای من نصب کرده اند، افراد بسیار مخلصی هستند اما به آنها با جدیت تمام دستور داده ام اگر بنر را در کمتر از ده دقیقه برندارند با همگی شان بصورت جدی برخورد خواهم کرد! بنابر این الان اگر بروی در همان خیابان مورد نظر، خواهی دید که دیگر بنری مبنی بر تبریک گفتن به شخص من در آن محل نیست!

در خاتمه وقتی به ایشان اطمینان دادم که در همان زمان گفتگوی مان، عکس بنر را از روی سایت حذف کرده ام، تشکری کرد و گفت: خدا خیرت بدهد،خیالم راحت شد، برادر فرهاد، هر مسوولی برای رضای خدا کار کند و قصدش خدمت به مردم و این آب و خاک باشد باید از نصب اینگونه بنرها که ممکن است در پس آنها خدای ناکرده مسائلی پنهان باشد، در سطح شهر جلوگیری کند! در ضمن اگر مسوولی برای شهر کار کند خود مردم سینه به سینه خدمات وی را برای همدیگر نقل خواهند کرد و دیگر احتیاج به این بنرهای مسئله دار نیست! 

گوگل یاهو!