دمای هوا بروجرد چهار درجه افزایش یافت

تصویر ندارد
دمای هوا بروجرد چهار درجه افزایش یافت
به گزارش ایرنا -بروجرد
رئیس اداره هواشناسی بروجرد گفت: با ورود سیستم جدید گرما به منطقه دمای هوای شهرستان بروجرد امروز یکشنبه درمقایسه با روزگذشته چهاردرجه افزایش یافته است.
بهروز یاراحمدی روزیکشنبه افزود: دمای فعلی هوای بروجرد هم اکنون ۳۶درجه بالای صفربوده که در روز آینده به دلیل تداوم گرما به۴۰ درجه بالای صفرخواهد رسید.وی اظهارکرد: پیش بینی می شود آسمان بروجرد در۲۴ ساعت آینده نیمه ابری همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک ورگبارباران همراه باشد. 

رئیس اداره هواشناسی بروجرد بیان کرد: حداقل دمای هوای بروجرد۲۲ و حداکثرآن در روزهای اخیر ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

یاراحمدی با اشاره به وجود گرد وغبار در آسمان بروجرد اضافه کرد:هم اکنون دید افقی درشهرستان بروجرد هشت کیلومتر بوده که در ساعات آینده وپایانی روز بیشترخواهد شد.

بروجرد با مساحت یک هزارو ۶۰۶ کیلومترمربع وجمعیت بیش از ۳۵۰ هزارتن در شمال لرستان واقع شده ودومین شهرستان پرجمعیت استان بعد از خرم آباد محسوب می شود.شهرستان بروجرد با آب وهوای متعدل دارای جاذبه های طبیعی از جمله چشمه ها وسراب های بسیاری است که در این روزهای گرم تابستان مورد استقبال گردشگران بسیاری قرا گرفته است.

فرماندار بروجرد: رسانه ها در فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه نقشی به سزایی دارند

تصویر ندارد
فرماندار بروجرد:
رسانه ها در فرهنگ سازی عفاف و
حجاب در جامعه نقشی به سزایی دارند
به گزارش ایرنا-بروجرد
معاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد گفت: رسانه ها نقش بسزایی درفرهنگ سازی حجاب وعفاف در جامعه دارند که نباید از آن غافل شویم.

علی کورانی فر روز شنبه در کارگروه صیانت از حجاب وعفاف بروجرد در فرمانداری این شهرستان افزود: روش های مختلفی تاکنون برای حجاب وعفاف درکشوراجرا شده ولی متاسفانه جواب نداده که باید بررسی و آسیب شناسی شود.وی اظهارکرد: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در مسئله عفاف وحجاب می تواند ریشه بدحجابی در جامعه را از بین ببرد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: برای تربیت نسل متعهد و متخصص برای توسعه آینده ‌باید ازهمه ظرفیت های و روشهای سلبی و ایجابی با در نظرگرفتن واقعیات جامعه استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: برای جلوگیری ازترویج فرهنگ بد حجابی درجامعه باید ازظرفیت ادارات وارگان ها استفاده شود.سرهنگ مجید سوری افزود: کالاهایی که در بازارعرضه می شود با مقوله حجاب وعفاف منافات دارد و تهیه کردن لباسی متناسب با جامعه اسلامی در بازار امروزه کار مشکلی است.وی اظهار کرد: برخی صنوف به خصوص اریشگاه ها به محلی برای ترویج فرهنگ بی حجابی تبدیل شده است و هیچ کس هم متولی برخورد قانونی با این اماکن نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: برخی افراد به صورت عمدی و برای دهن کجی به فرهنگ های جامعه با ظاهری زننده در اجتماع حاضرمی شوند که باید با آنان برخورد قانونی شود.سرهنگ سوری ادامه داد: درهفته حجاب وعفاف همایش ۱۰ هزارتنی بانوان محجبه بروجردی درپارک شهید بهشتی این شهربرگزار خواهد شد.

هفته حجاب وعفاف از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه در کشورنامگذاری شده است وهم زمان درایران و۷۰ کشور جهان ویژه برنامه‌های مختلف دراین رابطه برگزارمی‌شود.

۳۰ واحد مسکن مهربروجرد به خانواده های دارای ۲معلول واگذارشد

تصویر ندارد
۳۰ واحد مسکن مهربروجرد به 
خانواده های دارای ۲معلول واگذارشد
به گزارش ایرنا-بروجرد

رئیس بهزیستی بروجرد گفت:۶۲ واحد مسکن مهربرای خانوادهایی که دارای۲ معلول یا بیشترهستند احداث شده که تاکنون ۳۰ واحد آن واگذارشده است.

کرم رضا پیردایه روزیکشنبه افزود: براساس تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و مجمع خیرین مسکن سازاین واحدها خریداری و دراختیار خانواده معلولان قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: دراین راستا سازمان بهزیستی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، بنیاد مستضعفان ۱۵۰ میلیون ریال ومجمع خیرین مسکن سازنیز ۵۰ میلیون ریال برای خرید واحدهای مسکن مهربه حساب خانواده معلولان واریزکرده اند.

رئیس بهزیستی بروجرد بیان کرد: بخشی ازهزینه ۲۷ واحد مسکن مهر نیز واریزشده وپرونده پنج واحد دیگرتکمیل شده ومنتظر واریزهزینه هستیم.پیردایه ادامه داد: خیرین نیز تعداد ۸۵ دستگاه یخچال به مبلغ ۷۵۶ میلیون ریال به خانواده مدجویان بهزیستی اهدا کرده اند.وی ضمن تشکر و قدردانی ازتوجه خیرین به مددجویان بهزیستی بروجرد اضافه کرد: خیرین همواره یاری گرمددجویان بهزیستی بوده اند وهمواره با کمک های نقدی وغیرنقدی خود سازمان بهزیستی را یاری می کنند.

عکس های ” سلفی” سایت فرهاد ۹۰ با شهروندان بروجرد

تصویر ندارد

عکس های ” سلفی” سایت فرهاد ۹۰

 با شهروندان بروجرد


من اگر عضو شورای شهر می شدم…

تصویر ندارد

من اگر عضو شورای شهر می شدم…


فرهاد داودوندی- بروجرد:

من اگر عضو شورای شهر می شدم: با خدای خود عهد می بستم که سر سوزنی به فکر خودم نباشم.

من اگر عضو شورای شهر می شدم: برای خود و اطرافیانم هیچ حقی قائل نمی شدم.

من اگر عضو شورای شهر می شدم: آینده را در گذشته بسیاری از اعضای شورای شهرهای قبلی می دیدم که بخاطر عدم درک شان از هوش و دقت نظر ویژه مردم ، اینک در بین شهروندان هیچ پایگاهی ندارند.

من اگر عضو شورای شهر می شدم: برای تک تک آراء مردم که به نام من در صندوق ریخته شده، نماز شکر می خواندم و تمام وجودم را ترس می گرفت از اینکه نکند کفران نعمت کنم و در آینده نزدیک بخاطر حق و حقوقی که خودم برای خودم تعریف کرده ام، حق حتی یک شهروند صغیر یا کبیر را پایمال کنم.

من اگر عضو شورای شهر می شدم: ۴ سال تمام دست به سینه و تمام قد خودم را خادم مردم می نامیدم و  شب و روز کمک می کردم شهرم ساخته شود، نه اینکه فقط به فکر آبادانی خانه خود و اطرافیانم باشم.

من اگر عضو شورای شهر می شدم: هر گاه می دیدم نمی توانم صد در صد برای شهر و شهروندان کار کنم، استعفا می دادم که نه دنیای خودم را بسوزانم و نه آخرتم را.

من اگر عضو شورای شهر می شدم: هیچگاه به دنبال کسب قدرت برای خودم در شورا نمی رفتم، از “چشم مردم افتادن” را دقیقا از زاویه همین “خود بزرگ بینی” نگاه می کردم.

و ختم کلام اینکه: من اگر عضو شورای شهر می شدم، برای اینکه شهروندان را از انتخاب شان ” شاد پشیمان” نکنم، مخفیانه به دنبال یار کشی نمی رفتم، زیرا حدس می زدم که در عصر ارتباطات هیچ چیز از مردم پنهان نیست، چه برسد به اینکه بخواهم با ظاهر سازی برای خودم وجهه درست کنم و به اشتباه احساس کنم که شهروندان نخواهند فهمید…


گوگل یاهو!