زلزله بروجرد را لرزاند

تصویر ندارد

عکس از آرشیو

زلزله بروجرد را لرزاند

زمین لرزه ای به بزرگی ۳٫۵ در مقیاس امواج
درونی زمین (ریشتر) صبح امروز چهارشنبه بروجرد در استان لرستان را لرزاند.

 

به گزراش ایرنا شبکه لرزه نگاری کشور موسسه ژئوفیزیک
دانشگاه تهران زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت ۴ و ۴۸ دقیقه و۷ ثانیه
اعلام کرد.

موقعیت جغرافیایی وقوع این زلزله نیزعرض جغرافیایی ۲۳٫۷۸۹ و طول جغرافیایی ۴۸٫۶۵۰ اعلام شده است.

این زمین لرزه براساس اعلام شبکه لرزه نگاری کشوری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.

تاکنون گزارش از خسارات وارد شده ناشی از این زمین لرزه در شهرستان بروجرد اعلام نشده است.

بروجرد
با داشتن بیش از ۳۵۰ هزار جمعیت و یک هزارو ۶۰۶ کیلومتر مربع مساحت در
شمال لرستان واقع شده و دومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود.


بروجردی: ترامپ عربستان را گاوی می داند که باید آن را دوشید/ آمریکا از طریق عربستان به دنبال تضعیف جهان اسلام است

تصویر ندارد
بروجردی:
ترامپ عربستان را گاوی می داند 
که باید آن را دوشید/ آمریکا از طریق 
عربستان به دنبال تضعیف جهان اسلام است

به گزارش بولتن نیوز

علاء الدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارداد ۴۸۰ میلیارد دلاری آمریکا با عربستان و خرید تجهیزات نظامی از سوی عربستان گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ایام تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد که کشور عربستان مثل گاوی است که باید آن را دوشید. این موضوع یکی از شعارهای انتخاباتی وی بود و الان در حال اجرای آن است.

بروجردی افزود: سفر اخیر ترامپ و انعقاد قرارداد ۴۸۰ میلیارد دلاری که ۱۱۰ میلیارد آن مربوط به خرید تجهیزات نظامی است، به نفع آمریکا و مردم کشورش است و سیاستمداران آمریکایی و صاحبان بنگاههای اقتصادی حداکثر بهره را از آن می برند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا در منطقه به دنبال تضعیف جهان اسلام است، افزود: عربستان مهره ای برای تحقق این سیاست آمریکاست و به همین دلیل شاهد کشتار مردم یمن و بحرین توسط رژیم آل سعود هستیم.
بروجردی گفت: عربستان در سالهای گذشته دهها هزار انسان بی گناه را در کشورهای منطقه به خاک و خون کشید. خون انسانهای بی گناه را حتی در کشور خود و در حرم امن الهی ریخت.وی با اشاره ثروت نفت و گاز در عربستان گفت: آمریکا از این ثروت در حال استفاده است و این ثروت با ارزش افزوده آن را از این کشور می گیرد و در عوض به آنها تجهیزات نظامی می دهد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا با نفوذ خود در عربستان و کشورهای عربی منطقه، از یک طرف اجناس و کالاهای خود را به فروش می رساند و از طرف دیگر سیاست جنگ ورزی و کشتار مسلمانان را تعقیب می کند.
بروجردی با اشاره به بررسی تحولات منطقه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیت سیاست خارجی کمیسیون بررسی موضوع قرارداد آمریکا و عربستان و تحولات منطقه را در دستور کار دارد و ما همه اقدامات دشمنان و کشورهای فریب خورده را رصد خواهیم کرد.
ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گذشته، در رأس هیأتی دیپلماتیک و نظامی برای دیدار و رایزنی با مقامات عربستان، وارد ریاض شد.در جریان این سفر، آمریکا و عربستان قرارداد ۴۶۰ میلیارد دلاری تسلیحاتی امضا کردند.کاخ سفید اعلام کرد که در جریان سفر کنونی دونالد ترامپ به عربستان سعودی قراردادی به ارزش حدوداً ۱۱۰ میلیارد دلار با این کشور به امضاء رسانده است.این توافق که بخشی از آن به ارزش ۳۵۰ میلیارد دلار است برای مدت ۱۰ سال بوده و بخش ۱۱۰ میلیارد دلاری آن به صورت آنی و در جریان همین سفر عملیاتی خواهد شد.

زلزله بروجرد را لرزاند

تصویر ندارد
زلزله بروجرد را لرزاند
Image result for ‫زلزله‬‎
شبکه لرزه نگاری کشور
زمین لرزه ای به بزرگی ۳٫۵ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز چهارشنبه بروجرد در استان لرستان را لرزاند.
شبکه لرزه نگاری کشور موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت ۴ و ۴۸ دقیقه و۷ ثانیه اعلام کرد.

موقعیت جغرافیایی وقوع این زلزله نیزعرض جغرافیایی ۲۳٫۷۸۹ و طول جغرافیایی ۴۸٫۶۵۰ اعلام شده است.این زمین لرزه براساس اعلام شبکه لرزه نگاری کشوری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده است.تاکنون گزارش از خسارات وارد شده ناشی از این زمین لرزه در شهرستان بروجرد اعلام نشده است.

بروجرد با داشتن بیش از ۳۵۰ هزار جمعیت و یک هزارو ۶۰۶ کیلومتر مربع مساحت در شمال لرستان واقع شده و دومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود.

بعضی از اعضای شوراهای قبلی شهر و اشتباه بزرگی که کردند

تصویر ندارد
عشق بعضی از اعضای 
شوراهای قبلی شهر به ریاست،
اشتباه بزرگی که کردند و ذکر یک حکایت
فرهاد داودوندی- بروجرد:

بعضی از آنها  در شوراهای قبلی عاشق ریاست بودند! 

آنچنان که تمام وقت شان را صرف این کردند که کدامیک چگونه بر شورای شهر ریاست کنند، غافل از اینکه تمامی اعضای شورای شهر برای تصویب هر قانونی، هر کدام فقط یک رای دارند و بس!

بر خلاف بسیاری از ما ایرانی ها که عاشق القابی به مانند: رئیس، مدیر، مدیر کل و …. هستیم در تمامی دنیا معادلات و کلمات مسوولیت های شهری را بسیار ساده کرده اند تا جائیکه حتی به جای عناوینی به مانند رئیس، از کلماتی به مانند ” سخنگو ” استفاده می کنند.

گفتیم که بعضی از اعضای شوراهای قبلی شهر در بروجرد عاشق رئیس شدن بودند و بیشتر وقت شان را صرف لابی گری برای به دست آوردن مقام ریاست بر شورای شهر و یا ریاست بر کمیسیون های مهم شورا می کردند و نتیجه همان رفتارشان را در انتخابات بعدی که با عدم استقبال مردم روبرو شدند مشاهده نمودند.

خوشبختانه شورای شهر جدید بروجرد از افرادی تشکیل شده که اینگونه عناوین برایشان مهم نیست و از روز اول قول داده اند که بدون در نظر گرفتن عناوین ریاستی، کمر همت را برای بیرون بردن بروجرد از وضعیت ناگوار فعلی به کار بگیرند.

دوستی می گفت: زمان جنگ تحمیلی خود شاهد بوده که بسیاری از رزمندگان از پذیرفتن عناوین، گریزان بوده اند، بارها شنیده ایم که در آنزمان فرماندهان بزرگی وجود داشته اند که در اوقات فراغت در ایستگاه های صلواتی حتی اقدام به واکس زدن کفش و پوتین دیگران می کرده اند.

 بعد ها نام این افراد که هدف شان از حضور در جبهه های جنگ، بدون در نظر گرفتن ریاست بر دیگران، خدمت کردن و تلاش برای حفظ دین و میهن و ناموس این مملکت بوده را تاریخ به نیکی برده است.

هدف از ذکر خاطراتی از رزمندگان جنگ تحمیلی در بالا این بود که گریزی داشته باشیم به این نکته که ریاست بر دیگران افتخار ندارد، خادم مردم بودن افتخار دارد، اگر کسی توانست با تمام توان به این دیار و حتی شهر زادگاه خود خدمت کند هنر است وگرنه دعوا بر سر ریاست را،  افرادی که به هیچ عنوان دیگر در اذهان مردم هم نیستند را سالیان قبل در شوراهای قبلی شهر انجام داده اند!

اجرای گروه موسیقی آرش ( اشجع)

تصویر ندارد

اجرای گروه موسیقی آرش (اشجع)

اجرای این گروه در شب های  ۲،۳،۴،۵،خرداد ماه

  ادامه دارد


اجرای گروه موسیقی آرش ( اشجع)

تصویر ندارد

اجرای گروه موسیقی آرش (اشجع)


گوگل یاهو!