ولی کلامِ آخر این شد که جانِ من فدایِ ایران…

تصویر ندارد
ولی کلامِ آخر این شد

که جانِ من فدایِ ایران…


با پیروزی آقای حسن روحانی فراموش نکنیم همه با هم برادریم

تصویر ندارد

با پیروزی قاطعانه آقای حسن روحانی،

 فراموش نکنیم همه با هم برادریم


دیدار با دست اندرکاران محترم شهر از جناح های مختلف

تصویر ندارد
خبرهای داغ از انتخابات بروجرد

در سایت فرهاد ۹۰

( قسمت سی و پنج)

طی ۲۴ ساعت گذشته

دیدار با دست اندرکاران محترم شهر

 از جناح های مختلف

فرهاد داودوندی- بروجرد:

بزودی مطالبی خواهم نوشت تا نشان بدهیم فقط انتخاب یک شورای شهر برای شهر ما کافی نخواهد بود.

ما شهروندان بروجردی قصد داریم به شورای شهر بعدی از هر جناحی که باشند با شدت تمام نظارت داشته باشیم.

 به هیچ وجه نخواهیم گذاشت اعضای جدید شورای شهر به مانند ” فعلی ها”  هر کاری دل شان خواست انجام بدهند!

با گروهی از دست اندرکاران محترم شهر از جناح های مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته دیدار داشته و مطالبات مردمی را رُک و صریح و بدون رودبایستی با آنها در میان گذاشته ام.

با حضور حداکثری پای صندوق های رای، بهترین شورای شهر را انتخاب خواهیم کرد و به امید خدا طی ۴ سال آینده با مطالبه گری “مو را از ماست” بیرون خواهیم کشید تا اداره شهرمان توسط شورای شهر در دستان خودمان باشد…


حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای در بروجرد

تصویر ندارد
خبرهای داغ از انتخابات بروجرد

در سایت فرهاد ۹۰

حضور پر رنگ مردم

در پای صندوق های رای در بروجرد

انتخاب و انتخابات در بروجرد

 از نگاه دوربین فرهاد داودوندی

( قسمت سی و چهار)


فرماندار بروجرد: انتخابات تامین کننده منافع نظام جمهوری اسلامی است

تصویر ندارد
فرماندار بروجرد:
انتخابات تامین کننده منافع 
نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش ایرنا-بروجرد
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد با بیان اینکه درحال حاضر انتخابات در سطح شهرستان با امینت کامل وآرامش در حال برگزاری است، گفت: انتخابات تایید دوباره مواضع انقلاب وتامین کننده منافع نظام جمهوری اسلامی ایران است.
علی کورانی فر در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات درمسجد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می شود تا انتخابات در کمال صحت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.وی درخصوص تخلفات نامزدهای این دوره انتخابات در زمان تبلیغات اظهار کرد: به ازای هرعکس نصب شده در مناطق ممنوعه از سوی نامزدها وطرفداران انها تخلف ثبت شده که در هیات رسیدگی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد شد.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: به منظورجلوگیری ازهرگونه خرید و فروش رای و نیز تخلف در روند انتخابات نیروهای امنیتی و قضایی هم اکنون در حال بازرسی از شعبه ها بوده تا هیج گونه خرید و فروشی صورت نگیرد وپیامک های ارسالی از سوی نامزدها نیز رصد می شود.کورانی فرانتخابات را برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: ملت ایران در همه انتخابات ها با حضور چشمگیرو مشارکت حداکثری خود ضمن بیمه نمودن انقلاب دشمنان را از ادامه توطئه های خود مایوس کرده است.وی ادامه داد: با توجه به اینکه تدابیرلازم برای برگزاری انتخابات دراین شهرستان در نظر گرفته شده بود اما تایید صلاحیت سه نامزد شورای اسلامی شهر بروجرد در بامداد امروز موجب شد تا شروع کار رای گیری در این شهربا کمی تاخیر و مشکل همراه شود.

کورانی فر گفت: با توجه به اینکه اسامی این سه فرد تازه تایید صلاحیت شده باید بارگذاری و وارد سیستم تمام الکترونیک می شد شاهد کمی تاخیر در شروع رای گیری بودیم.وی ادامه داد: زیننبده هیات نظارت مرکز نیست که ضمن گرفتن حق زمان تبلیغات از این افراد این مشکلات را نیز در روند برگزاری انتخابات ایجاد کنند.کورانی فر گفت: امروز سرنوشت مدیریت اجرایی کشور و سرنوشت مدیریت محلی شهرها و روستاها با آرای مردم تعیین می شود.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: هم اکنون همه شعب شهر بروجرد فعال هستند و مشکلی در رای گیری وجود ندارد و امیدواریم رای گیری در صحت و سلامت برگزار شود.کورانی فر بیان کرد: حضور مردم تا کنون چشمگیر بوده وانتظار می رود که شهروندان رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

رئیس دادگستری بروجرد نیز گفت: برخی ازنامزدها برای کسب رای اقدام به ارسال پیامک هایی به مخاطبان می کنند که انجام این مهم تخلف محسوب می شود و قابل پیگیری بوده وبرابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.حمیدرضا بوالحسنی افزود: در سراسر کشور امنیت انتخابات به نحوکامل فراهم بوده و حضور مردم در پای صندوق ها رای بسیار مناسب است ملت ایران بار دیگر با مشارکت خود برگ زرینی درتاریخ این کشوررقم می زنند.وی اضافه کرد: تاکنون مشکل امنیتی در انتخابات رخ نداده و تلاش می کنیم تا انتخاباتی سالم و بدون مشکل برگزار شود.

رئیس دادگستری بروجرد اظهار کرد: به ازای هرعکسی که درمناطق ممنوعه نصب شده تخلفی ثبت شده و پرونده های تخلفاتی این نامزدها بعد ازانتخابات چه رای بیاورند وچه رای نیاورند مورد بررسی قرارمی گیرد.به گفته وی امروز برای برگزاری هر چه بهترامنیت انتخابات چند اکیپ سیار درسراسر شهرستان فعال هستند و در صورت مشاده هر گونه تخلف انتخاباتی و خرید و فروش رای به شدت برخورد صورت می گیرد.وی علت تاخیر ایجاد شده در کار رای گیری را تایید صلاحیت سه نامزدهای شورای شهر بروجرد عنوان کرد و گفت: این افراد قبل از ارسال کد انتخابات اقدام به تشکیل ستاد نموده اند که خلاف قانون است.

دادستان بروجرد نیز گفت: با گذشت ۳۸ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم نشانگر اعتقاد،عقیده و اعتماد مردم به نظام است وتلاش می شود تا انتخابات در کمال سلامت و امنیت برگزار شود.مصطفی جعفری افزود: خوشبختانه انتخابات در این شهرستان درفضایی امن و آرام در حال برگزاری است و تاکنون موردی مبنی برتخلف گزارش نشده است.وی خطاب به هواداران نامزدهای شورای شهر افزود: هواداران نامزدها اجازه دهند انتخابات در کمال سلامت و قانونی برگزار شود و اگر ارتکاب جرم و تخلفی صورت بگیرد دستگاه قضا به شدت برخورد می کند.

روز درخشش ملت؛ مردم سالاری دینی یکی ازنعمت های بزرگ جمهوری اسلامی ایران است

تصویر ندارد
روز درخشش ملت؛
مردم سالاری دینی یکی ازنعمت های 
 بزرگ جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش ایرنا-بروجرد
امام جمعه بروجرد گفت: مردم سالاری دینی یک نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید همگی شکرگذاراین نعمت بزرگ باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شکر نعمت مردم سالاری دینی و حق انتخابی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت داده است حضور گسترده و باشکوه در پای صندوق های اخذ رای است.

به گفته وی ملت بیدار و با بصیرت ایران امروز بار دیگر با حضور باشکوه و گسترده خود پایه های نظام را محکم خواهند کرد.وی اظهار کرد: ملت ایران همچنان پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده است و این مسیر نورانی را به رهبری مقام عظمای ولایت طی خواهد کرد.وی اضافه کرد: امروز روز امتحان بزرگ ملت ایران است و قطعا ملت ایران بار دیگر از این امتحان سربلند پیروز بیرون خواهد آمد.

امام جمعه بروجرد گفت: هر کسی حایز اکثریت آرا در کشور شوند ملت بزرگ ایران پیروز میدان خواهد بود زیرا این ملت هستند که با حضور گسترده و دشمن شکن خود حماسه ای بزرگ را خلق می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بازنده هستند و باید بدانند که ملت ایران همچنان محکم برای دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری ایستاده اند.وی تاکید کرد: پیام حضور گسترده ملت ایران درانتخابات این است که ملت هیج وقت اجازه نخواهد داد که دشمنان در سرنوشت این کشوردخالت کنند.

بروجرد به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان لرستان بعد از خرم آباد دارای حدود ۴۰۰ هزار جمعیت است ازاین تعداد جمعیت ۲۷۷هزار تن واجد شرایط اخذ رای بوده همچنین حدود ۱۴ هزار تن رای اولی در این دوره از انتخابات شرکت می کنند.

لازم به ذکراست در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۸۶۰ داوطلب با یکدیگر رقابت کرده که ازاین تعداد ۱۸۷ داوطلب در شهر بروجرد برای دست یابی به ۹ کرسی شورای اسلامی این شهربا یکدیگر رقابت می کنند.

در این دوره از انتخابات ۲۰۵ شعبه در شهر بروجرد و بخش مرکزی و ۳۳ شعبه نیزدربخش اشترینان وظیفه جمع آوری آرای مردم این شهرستان را برعهده دارند. دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است. 

گوگل یاهو!