انتخاب و انتخابات در بروجرد از نگاه دوربین فرهاد داودوندی ( قسمت بیست و هفت)

تصویر ندارد
خبرهای داغ از انتخابات بروجرد

در سایت فرهاد ۹۰

انتخاب و انتخابات در بروجرد

 از نگاه دوربین فرهاد داودوندی

( قسمت بیست و هفت)

همایش بزرگ “یاران باران”

 حامیان روحانی

چهارشنبه ساعت ۱۸ الی ۲۰ سینما فلسطین

همایش بزرگ یاران باران؛ حامیان روحانی

 همراه با موسیقی زنده

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت / ساعت ۱۸ الی ۲۰

 سینما فلسطین

 باحضور نامزدهای انتخابات شورای شهر بروجرد لیست “یاران باران”

سخنرانان: دکتر فریبرز محسنی، دکتر محمد پرهام و دکتر رضا بهنود فر


انتخاب و انتخابات در بروجرد از نگاه دوربین فرهاد داودوندی ( قسمت بیست و شش)

تصویر ندارد
خبرهای داغ از انتخابات بروجرد

در سایت فرهاد ۹۰

انتخاب و انتخابات در بروجرد

 از نگاه دوربین فرهاد داودوندی

( قسمت بیست و شش)

اعلام حمایت چندین چهره مطرح کشور

از یکی از کاندیداهای شورای شهر بروجرد

 آقای محسن ترکی داور بین المللی فوتبال و آقای مهدی حیدرزاده مداح برجسته کشور حمایت خود را  از کاندیداتوری  آقای مسعود عسگری کاندیدای  جوان بروجردی که مسوول کمیته داوران فوتبال بروجرد بوده و در ضمن از شاعران و مداحان اهل بیت (ع) می باشد، اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخابات بروجرد: ۱۴هزاررای اولی در بروجرد بلوغ سیاسی خودرا جشن می گیرند

تصویر ندارد
رئیس ستاد انتخابات بروجرد:
۱۴هزاررای اولی در بروجرد
بلوغ سیاسی خودرا جشن می گیرند
Image result for ‫احمد گودرزیان‬‎
به گزارش ایرنا-بروجرد
رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: حدود ۱۴هزار رای اولی درشهرستان بروجرد با شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بلوغ سیاسی خود را جشن می گیرند.
احمد گودرزیان روز سه شنبه افزود: این افراد با رسیدن به سن ۱۸ سال تمام جوازشرکت در این آزمون بزرگ را کسب کرده که حضوراین تعداد رای اولی درافزایش نشاط و شورانتخابات بسیارموثراست.وی اظهار کرد: نوجوانان به واسطه حضوردرانتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی کشور وارد مرحله جدیدی از زندگی و خودباوری می شوند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه براساس آمارجمعیت واجد شرایط رای دادن شهرستان بروجرد ۲۷۷ هزار تن است ادامه داد: انتخابات شورای اسلامی شهربروجرد به صورت تمام الکترونیک وانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای روستایی به صورت دستی برگزار می شود.

گودرزیان با اشاره به اینکه ۲۳۸ شعبه اخذ رای شهری و روستایی دراین شهرستان کار جمع آوری آرای مردم را انجام می دهند افزود: از این تعداد ۲۰۵ شعبه در شهر بروجرد و بخش مرکزی و ۳۳ شعبه نیزدربخش اشترینان وظیفه جمع آوری آرای مردم این شهرستان را برعهده دارند.وی اظهارکرد: دراین دورازانتخابات حدود پنج هزارعوامل اجرایی ونظارت برانتخابات را دراین شهرستان برعهده دارند و با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات دراین شهرستان ۵۰۰ دستگاه مکانیزه الکترونیکی با۳۵۰ کارشناس و کاربررایانه درشعبه های اخذ رای حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اضافه کرد: به ازای هرصندوق پنج تا هفت تن هیات اجرایی، سه ناظرازهیات نظارت، یک نماینده فرماندار، یک بازرس از وزارت کشور، یک کاربر فناوری و تعداد مورد نیازعوامل نظامی وانتظامی وجود حضور دارند.گودرزیان بیان کرد: دراین دوره ازانتخابات شورای اسلامی شهربروجرد ۱۸۸ داوطلب مرد و زن برای دست یابی به ۹ کرسی شورای این شهربا یکدیگررقابت می کنند. وی ادامه داد: در مجموع 860 داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درشهرستان بروجرد ثبت نام کرده بودند که ازاین تعداد 222 داوطلب برای شورای اسلامی شهر بروجرد نام نویسی کردند. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد یادآور شد: همچنین برای شورای روستاهای بخش مرکزی ۴۳۵ داوطلب نام نویسی کرده اند که صلاحیت ۴۲۲ تن ازآنها تایید شد. گودرزیان مجموع داوطلبان ثبت نام شده درروستاهای بخش اشترینان را 186تن عنوان کرد وادامه داد: ازاین تعداد نیز صلاحیت 170 داوطلب تایید شده است. وی گفت: درمجموع 70 زن برای این دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند که 66 تن ازآنها تایید صلاحیت شدند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه به طورهمزمان برگزارمی شوند.۱۸۸ تن در شهر۲۵۰ هزار نفری بروجرد برای رسیدن به ۹ کرسی شورای شهر بروجرد با یکدیگررقابت می کنند.

لیست یاران باران

تصویر ندارد
لیست یاران باران در انتخابات
پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر بروجرد
فریبرزمحسنی،محمدپرهام،رضابهنودفر،آتناکردی،رضامرادی،رضامولایی،عبدالرضا خسروی،رحمان مرادی،گودرز رضایی و علی آزادپور.

لحظه به لحظه با انتخابات
پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر بروجرد

انتخاب و انتخابات در بروجرد از نگاه دوربین فرهاد داودوندی ( قسمت بیست و پنج)

تصویر ندارد
خبرهای داغ از انتخابات بروجرد

در سایت فرهاد ۹۰

انتخاب و انتخابات در بروجرد

 از نگاه دوربین فرهاد داودوندی

( قسمت بیست و پنج)

فعالیت ارزنده کاندیداهای اصناف بروجرد

در پاکسازی خیابان تختی

نظافت معبر عمومی خیابان تختی پس از اتمام سخنرانی و مراسم توسط گروه اتحاد اصناف بروجرد به جهت فرهنگسازی


استقبال از تازه داماد در تمرین استقلال (عکس)

تصویر ندارد

بازیکنان استقلال روز گذشته استقبال گرمی از مهاجم تیم شان که به تازگی مراسم ازدواجش را برگزار کرده داشتند


علی قربانی روز ۲۲ اردیبهشت ماه مراسم عروسی اش را برگزار کرد و از روز گذشته به تمرینات استقلال اضافه شد. او روز گذشته بعد از چند روز مرخصی به تمرین استقلال برگشت و با استقبال گرم بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال روبرو شد.
قربانی در بازی رفت برابر العین که قرار است روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود محروم است اما او تمرینات خود را اغاز کرده تا بتواند در بازی برگشت برای تیمش به میدان برود.


گوگل یاهو!