رئیس ستاد انتخابات بروجرد: انتخابات شوراها در بروجرد الکترونیکی برگزار می شود

تصویر ندارد
رئیس ستاد انتخابات بروجرد:
انتخابات شوراها در بروجرد 
الکترونیکی برگزار می شود
Image result for ‫احمدگودرزیان‬‎
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از سفیر افلاک
“احمد گودرزیان” رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: در بسیاری از شهرهایی که تعداد اعضای شورا بین هفت تا۹ نفر هستند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود. وی اضافه کرد: در همین راستا پنجمین دوره انتخابات شوراها در بروجرد برای نخستین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
 
به گفته وی با توجه به این که انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود اما از هم اکنون تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پر شور اندیشیده شده و در این دوره از انتخابات شوراها انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود که تلاش می شود امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم گردد.
 
گودرزیان اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی علاوه بر بروجرد در پنج شهرستان دیگر استان لرستان برگزار می شود. وی تسریع در روند انتخابات و شمارش آراء و سهولت در برگزاری انتخابات را از مهمترین ویژگی های انتخابات الکترونیکی برشمرد و افزود: تلاش می شود تا انتخاباتی پر شور و سالم برگزار گردد.
 

 رئیس ستاد انتخابات بروجرد اضافه کرد: در شهرستان بروجرد 827 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد 223 نفر مربوط به شهر بروجرد بودند اما طی چند روز گذشته چهار نفر از داوطلبین شورای شهر بروجرد انصراف دادند.

دکتر محمد روزبهانی مشاور رسانه ای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران شد

تصویر ندارد

دکتر محمد روزبهانی مشاور رسانه ای

 مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران شد

باسمه تعالی
 
جناب آقای دکتر محمد روزبهانی

مشاور رسانه ای مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران
 
سلام علیکم

     انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مشاور رسانه ای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران که از مدیران لایق، دلسوز و فهیم این مرز و بوم می باشید، چشم انداز روشنی فراسوی دستگاه تعلیم و تربیت و همکاران فرهنگی گشود تا با اتکال به خداوند متعال و تلاش و مساعی گروهی، راه را برای دستیابی به اهداف نظام تعلیم وتربیت هموار نمایند. اینجانب ضمن تبریک انتصاب جنابعالی و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای شما، امیدوارم مجموعه آموزش و پرورش  در  دستیابی به اهداف آموزشی و تربیتی در سالهای آتی به موفقیت های هرچه بیشتر دست یابد .

فرشاد علی یاری مدیرمسوول نشریه پیام راستان


تسلیت به استاد داریوش کاکاوند

تصویر ندارد

تسلیت به استاد داریوش کاکاوند

انا الله و انا الیه راجعون

 درگذشت مرحوم غلام عباس کاکاوند پدر استاد داریوش کاکاوند را به خانواده محترم ایشان تسلیت میگوییم.

به همین مناسبت مراسم تشیع پیکر آن مرحوم از حسینیه ابوالفضل العباس  واقع در خیابان چمران رأس ساعت۳مورخ ۹۶/۱/۲۰ به سمت دارالسلام برگزار میگردد.


محفل شعر خوانی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) دوشنبه بعد از ظهر خانه تاریخی افتخار الاسلام

تصویر ندارد
محفل شعر خوانی

 به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) 

دوشنبه بعد از ظهر خانه تاریخی افتخار الاسلام

پرچم بروجرد در لیگ فوتسال ایران همیشه بالاست

تصویر ندارد

از راست: مهندس سید کمال حسینی رئیس کمیته فوتسال بروجرد و نماینده و ناظر فدراسیون در کنار  مهندس سید احسان الله احسانی رییس شورای شهرکرمانشاه وسرپرست تیم شاهین کرمانشاه

پرچم بروجرد در لیگ فوتسال ایران

همیشه بالاست

کوبل داوری لرستانی ها در مسابقات کشوری

مسابقات لیگ دسته دوم کشور

شاهین کرمانشاه  و  شهید فرهادی اهواز

نماینده وناظر فدراسیون: مهندس سیدکمال الدین حسینی – بروجرد

داوراول: رضاکیامنش – بروجرد

داوردوم: غفور محمدی – کوهدشت

داورسوم: میثم مقدسی – بروجرد

داوروقت نگهدار: حسین دولتشاهی – خرم آباد


مقام مسوول در وزارت آموزش و پرورش: دانش آموزان کتاب های درسی خود را اینترنتی خریداری کنند

تصویر ندارد
مقام مسوول در وزارت آموزش و پرورش:
دانش آموزان کتاب های درسی
 خود را اینترنتی خریداری کنند
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی برخی پایه های تحصیلی با فعال شدن سامانه ثبت سفارش از بعد از ظهر امروز(شنبه) آغاز می شود.
لیدا نیک روش اظهار داشت: پایه های دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و پایه های هشتم و نهم استعدادهای درخشان از امروز تا ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی خود اقدام کنند.وی ادامه داد: پایه های اول و هفتم مدارس استعدادهای درخشان نیز ابتدا باید ثبت نام خود در مدارس را قطعی کرده و پس از اینکه اطلاعات آنها در سامانه سناد درج شد از پانزدهم تیر ماه تا هفدهم شهریور ماه سفارش اینترنتی کتاب های درسی خود را انجام دهند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب های درسی شاخه فنی و حرفه ای نیز امسال برای اولین بار به صورت اینترنتی انجام می شود، تصریح کرد: درمورد زمان ثبت سفارش در این مقطع تحصیلی تیر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

نیک روش با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب‌های درسی از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می شود،‌ اظهار کرد: تیم پشتیبانی برای رسیدگی به شرایط و پاسخگویی از 19 فروردین ماه جوابگوی متقاضیان هستند. وی یادآورشد: شماره تماس‌های 66838460، 88490220، 88823140 و 88301481 برای انعکاس نظرات و سووالات دانش‌آموزان در فرآیند ثبت سفارش کتاب در نظر گرفته شده است. 

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: چاپ کتاب‌های درسی دوره های ابتدایی و متوسطه اول تکمیل شده و حدود 70 درصد کتاب‌های ابتدایی در سیستم توزیع قرار گرفته‌ است. نیک روش گفت: چاپ کتاب‌های درسی پایه دهم نیز در حال اتمام است و کتاب‌های پایه یازدهم نیز قبل از سال تحصیلی بدون هیچ مشکلی در اختیار دانش‌آموزان این پایه قرار می‌گیرد. وی از دانش‌آموزان خواست نسبت به ثبت نام به موقع کتاب‌های درسی که به شکل انفرادی و گروهی امکانپذیر است اقدام کرده و برای انجام این کار به کافی نت‌ها مراجعه نکنند.

گوگل یاهو!