تجلیل باشگاه کاراته شوتوکان w. s.k.f

تصویر ندارد

تجلیل باشگاه کاراته شوتوکان w. s.k.f

تجلیل درجلسه پایانی سال از  باشگاه کاراته شوتوکان w. s.k.f  حامیان ولایت پادگان مهندسی شهرستان بروجرد.توسط مجمع مدافعان حرم

دراین مراسم که  با حضور پرسنل محترم  پادگان مهندسی  نیروی زمینی ارتش درمجتمع شهید فلاحی منازل سازمانی  در مورخه ۲۵اسفندماه سال جاری انجام پذیرفت.
از طرف مسؤل محترم مجمع مدافعان حرم شهرستان بروجرد از کلیه کاراته کاهای این مجموعه تجلیل بعمل آمد.
ودر پایان این مراسم احمدگودرزی مربی  باشگاه حامیان ولایت از زحمات کلیه پرسنل فعال پادگان مهندسی در جهت حمایت اینجانب در جهت رشد و شکوفایی تیم کاراته پادگان مهندسی و  قهرمانان این باشگاه تشکر کرد.

باتشکر

روابط عمومی هیأت کاراته شهرستان بروجرد.


آقای “کورش خرمی” شهروندی که یک تنه حق مردم بروجرد را گرفت

تصویر ندارد

چهره هفته بروجرد و لرستان

آقای “کورش خرمی” شهروندی

 که یک تنه حق مردم بروجرد را گرفت

فرهاد داودوندی – بروجرد:

در حالیکه طرح پارکبان در بروجرد طی چند مدت اخیر میلیونها میلیون تومان هزینه اضافی روی دست مردم گذاشت تا جائیکه بروجرد را بر خلاف دیگر شهرهای ایران غیر قانونمند نشان داد، یک شهروند نمونه دست به کاری زد کارستان.

آقای کورش خرمی وقت گذاشت، از کار و زندگی خود زد، شکایت کرد، پیگیر شد، شب و روز با مسوولین شهری رایزنی کرد و با تمام وجود مقابل روش غلطی ایستاد که حقوق کلیه شهروندان را زیر سوال برده بود.

در تمامی ایران نیم ساعت اول توقف هر خودرویی در کنار خیابان کاملا رایگان است، اما متاسفانه با روش مبهمی، این قانون در بروجرد  به 15 دقیقه تنزل پیدا کرده بود که با یک حساب دو دو تا چهار تا می توان تصور کرد چه مبالغ کلانی از جیب مردم  طی این مدت بیرون کشیده شده است!

به هر حال با توجه به اینکه آقای کورش خرمی بعنوان یک شهروند نمونه بروجردی نه تنها حق خود که حق و حقوق تمامی مردم شهر را با پیگیری های قانونی اش زنده کرد، باید برای ثبت در تاریخ مطالبه گری قانونمند شهروندی بگوئیم و بنویسیم که: آقای کورش خرمی شهروند مطالبه گر بروجردی چهره برتر این هفته بروجرد و حتی لرستان است.

برای این شهروند نمونه صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم. 


خاطرات یک وبلاگ نویس/ کارت قرمز به خودم

تصویر ندارد

خاطرات یک وبلاگ نویس

(۳۴)

کارت قرمز به فرهاد داودوندی

وقتی درس اخلاقی بزرگترین مظهر وفاداری

 تاریخ را فراموش کردم

فرهاد داودوندی- بروجرد:


تاکنون هیچگاه درخواست شخصی از هیچ مسوول و یا مدیر شهری نداشته و به امید خدا هم در آینده نخواهم داشت.

امروز برای پیگیری مراحل قانونی از کارافتادگی “”خانواده مبتلا به تومور مغزی”” خدمت جناب آقای قدرت اله سعادتی رئیس محترم اداره بیمه تامین اجتماعی بروجرد رسیدم تا از ایشان برای کمک به این خانواده کمک بگیرم.

تا اینجای کار مشکلی نبود، حتی وقتی آقای سعادتی مسوول فعال، خستگی ناپذیر و دوست داشتنی تامین اجتماعی بروجرد محبت نمود و پرونده پدر این خانواده نیازمند را در کامپیوتر بررسی می کرد هم مشکلی نبود، اما نمی دانم چرا یکدفعه به زبانم آمد که برای کسب اطلاع از پرونده  بیمه تامین اجتماعی خودم هم مزاحم وقت ایشان بشوم.

البته بلافاصله از اینکه درخواست شخصی کردم پشیمان شدم، اما کار از کارجا گذشته بود و آقای سعادتی محبت نمود و سابقه بیمه من را از کامپیوتر شان به اطلاعم رسانید.

از آنجا که از کار خودم به شدت پشیمان شده بودم، از گرفتن پرینت سابقه بیمه تامین اجتماعی ام ممانعت کردم .

بعد از ظهر هم به جناب سعادتی زنگ زدم و درخواست نمودم مرا بخاطر اینکه درخواست شخصی مطرح نموده بودم ببخشد.

حضرت ابوالفضل العباس (ع) بزرگ مرد بی همتای تمام تاریخ در عرصه وفاداری، وقتی در یک ماموریت در نبرد قهرمانانه کربلا برای آوردن مشک پر از آب جهت افراد تشنه و در محاصره به لب رودخانه پر آب و خروشان رفت، با اینکه به شدت تشنه بود، وقتی آب را در دستان خود برای نوشیدن بالا آورد، به خاطرش رسید که برای ماموریتی آمده و باید اول وفای به عهد کند، لذا از نوشیدن آب خودداری کرد و به واقع برای همیشه تاریخ، پیامی برای  آیندگان  فرستاد که  اگر به پست و مقامی رسیدید، اگر مسوولیتی را قبول کردید، فقط وفای به عهد کنید و به هیچ وجه به فکر رفاه و منافع طلبی شخص خود نباشید.

امروز من در یک لحظه درس بزرگ حضرت ابوالفضل العباس (ع) را فراموش کردم  و در موقع پیگری مشکلات “”خانواده مبتلا به تومور مغزی”” وسوسه شدم که برای خودم هم قدمی بردارم.

رسم مردانگی این بود که فقط پیگیر مشکلات این خانواده نیازمند واقعی می شدم و روز دیگری به مانند مراجعین عادی برای گرفتن پرینت سابقه بیمه ام ، آنهم نه به اطاق رئیس اداره که به مسوول دیگری که وظیفه اش پاسخگویی به درخواست امثال من می باشد مراجعه می کردم.

از ظهر امروز اعصابم به هم ریخته که چرا از موقعیت پیش آمده برای خودم  قدمی برداشتم، امیدوارم دیگر تکرار نشود و برای اینکه دیگر اینگونه رفتار از من سر نزند، به خودم در عرصه کار خبری کارت قرمز می دهم تا همیشه یادم بماند یا مسوولیت قبول نکنم و یا اگر قبول کردم سر سوزنی منافع خودم را تا پایان مسوولیت در نظر نگیرم.

والسلام.


پیام سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده محترم نیروی انتظامی بروجرد

تصویر ندارد

پیام سرهنگ علیرضا دلیری

فرمانده محترم نیروی انتظامی بروجرد

به مناسبت برگزاری مراسم چهارشنبه سوری

طی تماسی که با سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده محترم نیروی انتظامی داشتم، از ایشان در رابطه با برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در بروجرد سوال کردم که سرهنگ دلیری در پاسخ گفت:

 از طرف نیروی انتظامی  شهرستان بروجرد  از شور و شعور  و همکاری جانانه  مردم بویژه جوانان فهیم و ارزشی شهرستان، همچنین دستگاههای همکار  در برقراری نظم و امنیت بی نظیر مراسم چهارشنبه آخر سال تشکر می نمایم

 و از طریق رسانه پر طرفدار فرهاد 90 پیشایش فرا رسیدن سال 1396 را به تمامی همشهریان عزیز بروجردی تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خدای مهربان همیشه موفق و پیروز باشند.


پس از چند روز تجمع و اعتراض؛ عیدی و یک ماه حقوق به حساب کارگران شهرداری بروجرد واریز شد

تصویر ندارد
پس از چند روز تجمع و اعتراض؛
عیدی و یک ماه حقوق به حساب 
کارگران شهرداری بروجرد واریز شد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از بازتاب بروجرد از سفیر افلاک 
رئیس شورای شهر بروجرد گفت: عیدی و یک ماه حقوق برای کارگران خدمات شهری و عمران شهرداری بروجرد واریز شد.

محمد رضا معظمی” رئیس شورای شهر بروجرد گفت: عیدی به همراه یک ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد به حساب کارگران واریز شده تا بخشی از مشکلات آنها حل شود.

رئیس شورای شهر بروجرد اضافه کرد: حدودا به حساب هر کارگر چهار میلیون تومان واریز شد و به زودی  از درآمدهایی که داریم برای بخش دیگری از حقوق های معوقه پرداخت می شود.به گفته وی 900 میلیون از ارزش افزوده و 600 میلیون درآمد از بخشی دیگر وجود دارد که با برنامه ریزی این مبلغ به جای بخشی از معوقات کارگران شهرداری واریز می شود.
 
به گزارش بازتاب بروجرد کارگران شهرداری بروجرد چهار روز دست از کار کشیدند و خواستار پرداخت حقوق معوقه و عیدی شدند که سرانجام پس از چهار روز یک ماه حقوق معوقه و عیدی به حساب آنها پرداخت شد.انتظار می رود برای حل مشکل حقوق های معوقه کارگران شهرداری بروجرد فکری اساسی شود چرا که عدم پرداخت حقوق به موقع زندگی کارگران را با مشکل همراه می کند.

۲۷ اسفند؛ مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله مولانا بروجردی برگزار می‌شود

تصویر ندارد
۲۷ اسفند؛
مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله 
مولانا بروجردی برگزار می‌شود


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) 

مراسم نخستین سالگرد عروج ملکوتی آیت‌الله غلامرضا مولانا بروجردی ۲۷ اسفندماه جاری در بروجرد برگزار می‌شود. ٢٧ اسفندماه یادآور فقدان یکی‌ از مفاخر بروجرد، عالمِ عامل، عارف پارسا، معلم برجسته اخلاق و فقیه عالیقدر ربانی حضرت آیت‌الله العظمی حاج غلامرضا مولانا(ره) است. 

مراسم نخستین سالگرد عروج ملکوتی حضرت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا مولانا بروجردی ، روز جمعه، ٢٧ اسفند ماه ساعت ٩ تا ١١ صبح  در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) واقع در خیابان تختی، چهار راه نخی بروجرد برگزار می‌شود. در این مراسم از فیلم مستند «شرح مولانا» ساخته کاوه حدادی، هنرمند جوان و فعال بروجردی و مسئول انجمن سینمای جوان دفتر بروجرد و همچنین  کتاب «گوهر معرفت» رونمایی خواهد شد. بادآور می‌شود. آیت‌الله غلامرضا مولانا بروجردی یکی از عالمان فرزانه و بزرگ بروجردی است که در طول عمر با برکت خود خدمات زیادی را در راه اسلام و خدمت به مسلمین و ارتقای دین انجام دادند. 

آیت‌الله مولانا بروجردی عالمی فرهیخته و یکی از مشاهیر و مفاخر بودند که بعد از سال‌ها خدمت صادقانه به اسلام در لحظات نزدیک شدن به اذان صبح جمعه، ۲۸ اسفند به دیدار معبود خود شتافت. آیت‌الله غلامرضا مولانا بروجردی عمری با اخلاص، تواضع، فروتنی زندگی کردند و در طول عمر بابرکت خود شاگردان زیادی را تربیت نمودند. 

آیت‌الله غلامرضا مولانا بروجردی در سال ۱۳۰۶ شمسی در بروجرد متولد شد و پس از فراگیری دورس خواندن و نوشتن، دروس مقدماتی را در بروجرد فرا گرفت و از علم و دانش بزرگان زیادی  استفاده کرد و حدود ۱۸ سال از دانش آیت‌الله نجفی بروجردی بهره لازم را بردند.در کنار فرا گیری علوم دینی و در تدریس و تالیف موفقیت‌های زیادی را از آن خود کرد که حالا این آثار گنجینه‌های ارزشمندی برای محققان می‌باشد. 

استاد آیت‌الله مولانا بروجردی در سال ۴۲ در مدرسه آیت‌الله کمالوند سخنرانی داشتند که ۱۰ روز پس از این سخنرانی به جرم حمایت از امام(ره) دستگیر شدند.آیت‌الله مولانا بروجردی در سال ۸۴ موفق به دریافت برترین مبلّغ استان لرستان از حوزه علمیه قم شد.آثار به‌جا مانده از استاد مولانا بسیار زیاد هستند و هر کدام‌شان منبعی غنی برای دریافت اطلاعات و تحقیق‌های مورد نیاز می‌باشد.

آیت‌الله مولانا تالیف بیش‌از ۵۰ اثر را در طول زندگی خود داشته‌اند که الخاتم لوصی الخاتم، درس‌هایی از توحید، تاریخ بروجرد، ترجمه چهل حدیث امام جواد(ع)، تحقیق کتاب حاشیه کفایه الاصول و کتاب صراط مستقیم از مهمترین آثار وی می‌باشد. 

آیت‌الله مولانا بروجردی نه تنها در بروجرد بلکه در کشور و در حوزه‌های مختلف دینی دارای شهرت زیادی است. زندگی‌نامه و شخصیت آیت‌الله مولانا الگویی بی‌نظیر است که می‌تواند برای هر یک از ما چراغی روشن باشد.

۱۵ اسفندماه سال ۹۳ مراسم تکریم آیت‌الله غلامرضا مولانا بروجردی با حضور مهمانان کشوری، استانی و شهرستانی در مسجد ولی‌عصر(عج) بروجرد برگزار شد.آیت‌الله مولانا بروجردی صبح جمعه، ۲۸ اسفندماه سال ۹۴ در بروجرد به دیار حق شتافت.

گوگل یاهو!