اجرای موسیقی عیدانه آموزشگاه موسیقی ماهور بروجرد

تصویر ندارد
 اجرای موسیقی عیدانه

آموزشگاه موسیقی ماهور بروجرد


آقای رضا دیناروند اعلام کرد: راه اندازی ورزش راگبی در بروجرد

تصویر ندارد

آقای رضا دیناروند اعلام کرد:

راه اندازی ورزش راگبی در بروجرد

رضا دیناروند ریس هیات انجمن‌های ورزشی بروجرد از راه اندازی وفعال نمودن رشته ورزشی راگبی در ابتدای سال آینده خبر داد. وی افزود با توجه به المپیکی بودن این رشته ورزشی جذاب و پر طرفدار و نیز با توجه به داشتن لیگ راگبی در کشور در دو بخش آقایان و بانوان میبایست زمینه ها و امکانات برای راه اندازی این رشته را در بروجرد فراهم آوریم،
به همین منظور ثبت نام و استعداد یابی خصوصا در مدارس را با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و نیز اداره آموزش و پرورش شروع کرده و اولین کلاس توجیهی و فنی راگبی را در نیمه دوم فروردین 96 با حضور 40 ورزشکار برگزار خواهیم کرد.

استقلال فردا پشت درهای بسته تمرین می کند

تصویر ندارد

استقلال فردا پشت درهای بسته تمرین می کند

تمرین روز شنبه استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود


با تصمیم کادرفنی باشگاه استقلال، تمرین روز شنبه آبی پوشان پشت درهای بسته پیگیری خواهد شد
به این ترتیب ورود هواداران و اصحاب رسانه به این جلسه تمرینی ممنوع است.

عکس دختر پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی

تصویر ندارد

افزایش احتمال حضور مسی در منچسترسیتی

تصویر ندارد

به گزارش فوتبال نیوز ۱۲۰ – بعد از نتایج ضعیف بارسلونا در این فصل از مسابقات لالیگا یکی از شایعه های که بسیار سر و صدا کرده جدایی مسی است، بار ها و بار ها رسانه ها به این شایعه علاقه نشان دادن و خواستن آن  را به واقعیت تبدیل کنند. ولی مسی همیشه یک جواب به این شایعه ها می دهد می خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم، اما این بار شاید موضوع کمی متفاوت باشد بخاطر اینکه گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا و سرمربی کنونی منچسترسیتی از سران باشگاه من سیتی خواسته به هر قیمتی این بازیکن را خریداری کرده و به شهر منچستر بیاورند.
حضور مسی در منچسترسیتی

منچسترسیتی چندبار سعی در انتقال مسی داشته و هربار رقم های نجومی به بارسلونا پیشنهاد داده است اما هربار ناموفق بوده است. دلایلی که شاید باعث این شود که مسی از بارسلونا جدا شود، کار کردن دوباره با گواردیولا ، آزمایش خود در تیم باشگاهی جز بارسلونا ، هم تیمی شدن با بهترین رفیق اش یعنی آگره  و علاقه به لیگ جزیره این ها می تواند دلایل اصلی ترک بارسلونا از سوی مسی باشد. اما چیزی که برهمه این دلایل قلبه می کند عشق مسی به بارسلونا است که می تواند از همه دلایلی گفته شده مهم تر باشد.

منبع: نازشو


دیدارهای حساس پرسپولیس تا قهرمانی لیگ برتر ۹۶-۹۵

تصویر ندارد

دیدارهای حساس پرسپولیس

به گزارش سایت نازشو تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته فقط به علت تفاضل گل کمتر از استقلال  خوزستان قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، در این  فصل با عملکرد خوبش توانست بازهم در صدر جدول قرار بگیرید. اما تیم فوتبال پرسپولیس این بار با اختلاف شش امتیازی نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار دارد. و تا پایان فصل فقط هشت هفته دیگر باقی مانده است. ما در این مطلب تصمیم گرفتیم. پنج مسابقه مهم پرسپولیس را در این هشت هفته مورد بررسی قرار بدیم. که پرسپولیس با پیروزی در این مسابقات می تواندقهرمان لیگ برتر شود.

۱- گام اول نفت تهران

پرسپولیس بعد از دو بازی آسیایی خود باید به مصاف تیم فوتبال نفت تهران برود تیمی که به تازگی تیموریان و شهبازاده را به خدمت گرفته است، و می تواند از خستگی پرسپولیس در مسابقات آسیایی استفاده کند و این تیم را شکست دهد، پس دیدار با نفت تهران اولین گام شاگردان برانکو برای قهرمانی است. که با پیروزی در آن می توان یک گام به قهرمانی نزدیکتر شوند.

۲- گام دوم استقلال خوزستان

از دیگر دیدارهای حساس پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان است. تیمی که در فصل گذشته مانع قهرمانی پرسپولیس شد، و این بار هم می تواند برای این تیم زنگ خطری باشد پس پرسپولیس کار بسیار سختی مقابل  این تیم دارد، این دیدار می تواند یکی از اساسی ترین گام های پرسپولیس برای قهرمانی باشد،  و این را برانکو به خوبی می داند.

۲- گام سوم صنعت نفت آبادان

شاید برای شما عجیب بنظر برسد تیمی که به تازگی اوفت شدید کرده است و در بیشتر مسابقات خود با مربی جدید شکست خورده است. اما این بازی می تواند یکی از خطرناک ترین بازی های پرسپولیس در این هشت هفته باشد، چون تیم صنعت نفت در منطقه سقوط قرار گرفته است و هر مسابقه برای این حکم مرگ و زندگی را دارد پس می تواند حریف خطرناکی برای سرخ پوشان پایتخت باشد.

۳- گام چهارم پیکان

از دیگر دیدارهای حساس پرسپولیس با تیم پیکان است تیمی که در نیم فصل اول هم به شاگردان برانکو اجازه پیروزی نداد تیم پیکان از محدود تیم های بود که پرسپولیس در مقابل آن به مشکل برخورد، تیم پیکان در حال حاضر در رتبه ششم لیگ قرار دارد و شانسی زیادی برای قرار گرفتن در بین سه تیم اول را ندارد اما این تیم امید دارد که با قرار گرفتن در رتبه چهارم شانس خود را برای حضور در جام باشگاه آزمایش کند. اگر تیم تراکتور سازی موفق شود در جام حذفی قهرمان شود، آن وقت تیم آقای جلالی شانس حضور در مرحله پلی آف را پیدا می کند. این ها همه فرضیاتی است که می تواند رخ دهد و چیزی قطعی نیست و این فقط می تواند هدف پیکان باشد که پرسپولیس را در آزادی شکست دهد.

۴- گام پنجم ماشین سازی تبریز

تیم پرسپولیس در هفته ۲۷ باید به مصاف تیم فوتبال ماشین سازی برود هفته ای که می تواند قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را قطعی کند، این دیدار می تواند برای هر دوتیم بسیار حساس باشد چون ماشین سازی به احتمال زیاد برای قطعی نشدن سقوطش می جنگد و تیم پرسپولیس هم برای قطعی شدن قهرمانیش اما ماشین سازی حتی اگر سقوطش در آن هفته قطعی هم شود بازهم یک انگیزه برای پیروزی مقابل پرسپولیس دارد آن هم تراکتورسازی است رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی پس پرسپولیس باید این تیم جدی بگیرد.

این ها همه یکسری پیش بینی است شاید اصلان چنین نشود و دیدارهای حساس پرسپولیس این بازی ها نباشد شاید اصلان دیدار پرسپولیس با سیاه جامگان قهرمان را مشخص کند و شاید اصلان پرسپولیس با چند باخت از کورس قهرمانی عقب بماند، هشت هفته از لیگ باقی مانده است و روی کاغذ تیم دهم جدول هم  شانس قهرمانی دارد. ما در این مطلب فقط دیدار های کلیدی که پرسپولیس می تواند با پیروزی در آن به قهرمانی لیگ برتر برسد را مورد بررسی قرار  دادیم.


گوگل یاهو!