ره صد ساله ای که رضا کیامنش در داوری فوتسال کشور یک شبه پیمود

تصویر ندارد

موفقیت پشت موفقیت

ره صد ساله ای که رضا کیامنش

در داوری فوتسال کشور یک شبه پیمود

دیدار فینال فوتسال لیگ برتر بین دو تیم  دیدار گیتی پسند اصفهان – یاسین پیشرو قم شاهد حضور آقای رضا کیامنش داور جوان، فعال و با اخلاق بروجردی بود.

آقای رضا کیامنش با ثبت حضور در این مسابقه رکورد اولین داور بروجردی و لرستانی را به دست آورده که توانسته در فینال لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد.

 صمیمانه برای آقای رضا کیامنش که طی فضل جاری با قضاوت های بسیار خوب خود باعث شد مورد توجه فدراسیون قرار بگیرد و ره صد ساله حضور در رده های بالای داوری ایران را یکشبه طی کرد، آرزوی موفقیت روز افزون داریم.


استقلالی ها بیانیه مشترک صادر کردند؛اهل کار غیر قانونی نیستیم

تصویر ندارد

استقلالی ها بیانیه مشترک صادر کردند؛اهل کار غیر قانونی نیستیم

بازیکنان استقلال پس از بازی مقابل سایپا،بیانیه مشترکی صادر کردند


آبی پوشان بعد از پیروزی مقابل سایپا بیانیه مشترکی را صادر کردند که متن این بیانیه به شرح ذیل است:

این حرف تک تک ما؛بازیکنان تیم استقلال است که تصمیم گرفتیم با انتشار یک متن مشترک به جریانی که قصد دارد اتحاد و قدرت تیمی مان را از بین ببرد،واکنش نشان بدهیم.
ما شغل دیگری غیر از فوتبال نداریم.اهل کار غیر قانونی هم نیستیم که بخواهیم با دور زدن قانون این مملکت برای خودمان سود و منفعتی به پا کنیم .
ما با نهایت توانمان در نیم فصل دوم در جهت جبران نتایج و خوشحال کردن دل هواداران عزیز تلاش کردیم و این کار را وظیفه خودمان می دانیم اما سئوال و اعتراض ما به این است که چرا فقط همیشه بازیکنان باید به وظایف خودشان عمل کنند و به سایر کم کاری ها توجهی نمی شود؟ ماجراهای چند روز اخیر هم یک تصمیم جمعی از طرف همه اعضای تیم بود و ما هر کدام به سهم خودمان تصمیم گرفتیم به شرایط فعلی اعتراض کنیم.امیدواریم با این پیروزی مسئولین بیشتر به خودشان بیایند.زنده باد استقلال بزرگ.

برزای:دو،سه سال است تنبیه شده ایم/حیدری و رحمتی ما را تحریک نکردند

تصویر ندارد

برزای:دو،سه سال است تنبیه شده ایم/حیدری و رحمتی ما را تحریک نکردند

کسی که نمی داند بازیکن استقلال چند درصد پول گرفته چرا مصاحبه می کند


بهنام برزای پس از بازی استقلال مقابل سایپا درباره حواشی به وجود آمده در باشگاه اظهار داشت: مردم خیلی از چیزها را نمی دانند. من و چند نفر دیگر از دو سال پیش ۹۰درصد پول می خواهیم امسال فقط ۲۰ درصد گرفته ام. برخی فقط در باشگاه مصاحبه می کنند. می گویند سال قبل ۱۰۰میلیونی آمد و حالا ۹۰۰میلیونی است. خیلی از بازیکنان تیم های دیگر می خواستند اما لطف کردند و به استقلال آمدند.
وی افزود: خیلی از بازیکنان از دوسال قبل طلبکار هستند. ما از باشگاه می خواهیم جلوی این مصاحبه ها را بگیرد.  منظورم آقای زمانی است. 
هافبک استقلال خاطرنشان کرد: ما صدایمان در نمی آمد. به خاطر تیم و نام بزرگ استقلال اما آقایان مصاحبه می کنند و بازیکنان را تحریک می کنند.
برزای ادامه داد: کسی که نمی داند بازیکن استقلال چند درصد پول گرفته چرا مصاحبه می کند.
وی درباره ادامه کار بیان داشت: ما تمرین می کنیم. خیلی ها نوشته اند خسرو و مهدی رحمتی ما را تحریک  کرده اند در حالی که ما از آنها خواستیم این کار را بکنیم. 
برزای درباره تنبیه باشگاه گفت: ما دو، سه سال است که خودمان تنبیه هستیم.

عبداللهی:این آدم بد گیر ما افتاده است

تصویر ندارد

عبداللهی:این آدم بد گیر ما افتاده است

این آدم بد هم گیر ما افتاده است


نصرالله عبداللهی پس از پیروزی استقلال درباره اعتصاب بازیکنان اظهار داشت:  بازیکنان خسته بودند. ما دیروز در هتل تمرین کردیم اما تمرین نکردن در چند روز اخیر باعث شد خستگی بازیکنان به در شود. از شنبه دوباره پیگیری می کنیم.
وی در ادامه درباره اظهار نظرهای حسن زمانی افزود: آدم های خوب و بد وجود دارد و متاسفانه این آدم بد هم گیر ما افتاده است.

نوری:خوشحالم که این بازی با پیروزی استقلال همراه بود

تصویر ندارد

نوری:استقلال خوب فوتبال بازی نمی کند

خوشحالم که این بازی با پیروزی استقلال همراه بود


محمد نوری پس از بازی استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: استقلال خوب فوتبال بازی نمی کند و باید بهتر از اینها باشد.
وی افزود: شاید دلیل بد بازی کردن استقلال خستگی ناشی از فشردگی بازی هایش باشد.به هر حال خوشحالم که این بازی با پیروزی استقلال همراه بود.

طلسم سایپا مقابل استقلال ۱۶۲۶ روزه شد

تصویر ندارد

طلسم سایپا مقابل استقلال 1626 روزه شد

سایپا چهارسال و هفت ماه و چهارده روز است که مقابل استقلال نبرده است


استقلال موفق شد با نتیجه ۲-۱ سایپا را شکست دهد و با ۴۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جایگاه خود را مستحکم کند.
این برد در حالی بدست آمد که آخرین باخت ابی پوشان تهرانی مقابل سایپا به ۱۶۲۶ روز قبل یا چهارسال و ۷ ماه و ۱۴ روز پیش برمی گردد.

گوگل یاهو!