یادواره سرداران سپاه اسلام شهید عبدالحسین کردی و شهید ناصر فاضلی شیرازی

تصویر ندارد

یادواره سرداران سپاه اسلام

شهید عبدالحسین کردی

 و شهید ناصر فاضلی شیرازی

و شهدای عملیات کربلای ۵ بروجرد


نامه دانش آموزان دبیرستان شهید بهشتی به فرهاد داودوندی

تصویر ندارد

نامه دانش آموزان دبیرستان شهید بهشتی

 به فرهاد داودوندی

بسم الله الرحمن الرحیم

أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْؤُلاً (سوره اسراء۳۴)

به پیمان خود وفا کنید زیرا که از پیمان پرسش خواهد شد.

سپاسگزار خداوندیم که توفیق وفای به عهد را به ما عطا فرمود

اوایل سال تحصیلی بود که به شما مردم فهیم بروجرد وعده بازگشت به روز های خوب گذشته را دادیم

شش ماه بیشتر برای ما ، دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی ، لازم نبود تا به آنچه  وعده داده بودیم جامه عمل بپوشانیم .

دبیرستان با برداشتن مستحکم گام نخست عزم راسخ خود را برای برخاستن از خاکستر های گذشته و حرکت به سوی آینده روشن به نمایش گذاشت

امسال به لطف خدا و با همکاری مسئولین و اساتید و عزم جدی دانش آموزان توانستیم به عدد۴۷ عنوان قبولی المپیاد های علمی و ادبی به عنوان مهم ترین ملاک سنجش مدارس خاص کشور دست پیدا کنیم که از نظر تعداد قبولی یکی از پربارترین سال های دبیرستان بوده است .

این خبر مسرت بخش هدیه سال نو دانش آموزان دبیرستان به مردم قدر شناس بروجرد در میان خیل خبر های ناگوار چند وقت اخیر بود .

به امید آنکه با عنایت الهی و پشتیبانی شما مردم عزیز این روز های خوب برایمان مداوم باشند .

والسلام

امیرعلی حاتمی

نماینده دانش آموزان دبیرستان دوره دوم تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد


سینا حاتمی بازیکن تیم نوجوانان وحدت به اردوی تیم ملی دعوت شد

تصویر ندارد

سینا حاتمی بازیکن تیم نوجوانان وحدت

 به اردوی تیم ملی دعوت شد

 خبر خوش برای فوتبال بروجرد

روز گذشته  استعداد یاب تیم ملی نوجوانان آقای کاویانی، در استادیوم تختی ایلام بعد از پایان بازی تیم وحدت بروجرد -آلومینیوم،  آقای سینا حاتمی را برای اردوی تیم ملی نوجوانان که قرار است بزودی برگزار شود دعوت کرد.

به امید موفقیت این بازیکن بروجردی تیم نوجوانان وحدت


پایان بحران استقلال؟

تصویر ندارد

پایان بحران استقلال؟

مدیرعامل،دبیر هیات مدیره و سرمربی استقلال جلسه مهمی را برگزار کردند


عصر امروز سیدرضا افتخاری ، پندار توفیقی و علیرضا منصوریان در جلسه ای مهم برای حل مشکلات اخیر شرکت کردند که این نشست پس از بررسی مسایل مختلف به پایان رسید تا استقلالی ها که گفته می شد شاید فردا به میدان نروند حضورشان برابر سایپا قطعی شود.
پندار توفیقی دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با کاپ، با اشاره به این موضوع اظهار داشت:نشست خوبی را برگزار کردیم و درباره موضوعات مختلف و مشکلات مالی گفت وگویی هایی انجام شد. مسایل در آستانه حل شدن است و این بحث که تیم فردا به  میدان نمی رود را تکذیب می کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان چه زمانی مطالبات خود را دریافت می کنند بیان داشت: ان شاالله به زودی این اتفاق رخ می دهد.
به گزارش کاپ،قرار بود هیات مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهد که این نشست لغو شد.

دیدار گروهی از فرماندهان ارشد سپاه با خانواده شهید قهرمان ماشااله شمسه

تصویر ندارد

دیدار گروهی از فرماندهان ارشد سپاه

با خانواده شهید قهرمان “ماشااله شمسه”

ظهر امروز سردار پورجوادی از فرماندهان دفاع مقدس و مشاور قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه به همراه جناب سرهنگ مرادی فرمانده تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و جناب سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه بروجرد و فرمانده محمد پاپی نژاد با خانواده شهید قهرمان ماشااله شمسه دیدار کردند.

تخریب هتل مقدم بروجرد خود سرانه ازسوی مالک انجام شده است

تصویر ندارد
تخریب هتل مقدم بروجرد خود 
سرانه ازسوی مالک انجام شده است

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بروجرد گفت: تخریب هتل مقدم به عنوان یک اثر تاریخی در بروجرد شبانه به صورت خودسرانه وبدون اجازه میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری ازسوی مالک انجام شده است.
حجت الله یارمحمدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در۱۰ سال اخیر مکاتبات و نشست های مختلفی با مالک هتل مقدم مبنی بر رضایت برای بازسازی مجدد این بنای قدیمی برگزارشده اما مالک به هیچ وجه دراین راستا با اداره میراث فرهنگی همکاری نکردند.وی اظهار کرد:این بنای تاریخی که مربوط به دوره پهلوی اول و سال ۱۳۱۸ می باشد از آثار ارزشمندی بوده که به دلیل کاربری ویژه ای که داشته از جایگاه خاصی برخوردار است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بروجرد اضافه کرد: ساختمانی شبیه هتل مقدم دراستان های همجوار و شهرهای قم، اراک، اهواز وجود ندارد ولی متاسفانه اینگونه از سوی مالک مورد بی مهری قرار می گیرد.یارمحمدی ادامه داد: این بنای تاریخی دارای پنج هزار مترزیربنا و دارای کاربری ویژه است.وی یادآورشد: امروز سه شنبه نشستی با معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد درزمینه بررسی وضعیت هتل مقدم برگزار و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ خواهد شد.


هتل مقدم یا مسافرخانه مقدم بروجرد قدیمی ترین مرکز اسکان مسافران در میدان شهدای بروجرد و در کنار سینما آزادی این شهرستان واقع شده و تا چندسال پیش فعال بود این بنای قدیمی دارای یک رستوران و کافی شاپ در حاشیه میدان، حیاط و ساختمان دو طبقه به عنوان مسافرخانه است.

گوگل یاهو!