شطرنج لرستان در دست حشمت‌ الله شمس مدیر عامل شرکت گاز

تصویر ندارد

شطرنج لرستان

 در دست مدیر عامل شرکت گاز

در مجمع عمومی هیئت شطرنج رئیس جدید هیئت شطرنج لرستان انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری یافته، “حشمت‌ الله شمس” به مدت 4 سال به‌عنوان رئیس هیئت شطرنج استان لرستان انتخاب شد.

در این مجمع که با شرکت ۲ کاندیدا برگزار
شد رضا معتمدی به نفع شمس کناره‌گیری کرد و نهایت حشمت‌الله شمس با کسب 11
رأی از ۱۱ رأی مأخوذه برای ۴ سال سکان‌دار هیئت شطرنج استان شد.

 پیش‌ازاین معصومه رکرک به مدت 6 ماه سرپرستی هیئت شطرنج را عهده‌دار بود.

شایان‌ذکر است، حشمت‌الله شمس هم‌اکنون مدیرعامل شرکت گاز لرستان است.

مهندس شیرزاد داودوندی رئیس هیات شطرنج بروجرد نیز در این مراسم حضور داشت.


برای کمک به دانش آموزان نیازمند از بازارچه خیریه عماد دیدن کنیم

تصویر ندارد
برای کمک به دانش آموزان نیازمند

 از بازارچه خیریه عماد دیدن کنیم


افتخاری دیگر برای آقای رضا کیامنش در داوری فوتسال ایران

تصویر ندارد

افتخاری دیگر برای بروجرد و آقای رضا کیامنش

در داوری فوتسال ایران

آقای رضا کیامنش داور جوان و فعال بروجردی کشور بعنوان  داور سوم بازی گیتی با یاسین پیشرو در فینال لیگ برتر انتخاب شد
این مسابقه مهم بصورت پخش مستقیم از شبکه اصفهان و ورزش انجام خواهد گرفت

لازم به ذکر است سال ۱۳۹۵ اولین سال اول آقای رضا کیامنش در لیگ برتر می باشد.


کارگاه ” مدیریت خشم” یوگا در بروجرد

تصویر ندارد

کارگاه ” مدیریت خشم” یوگا در بروجرد

کمیته ی یوگای بروجردپس ازاجرای کارگاه ” اصول ودانش مراقبه “که بااستقبال خوب مربیان وعلاقمندان یوگا درتالارهتل زاگرس بروجرد درمورخ ۱۷ /۱۰ /۹۵ اجراگردیداقدام به برگزاری کارگاه  “مدیریت خشم ” توسط آقای امین مطیعی ، مسئول یوگای بروجرد درمورخ 13 اسفند95 نمود

که دراین جلسه موضوعاتی چون: تکنیک های عملی مدیریت خشم ، اشتباه بزرگ درباره ی خشم، جستجوی منابع خشم، نتایج سرکوب خشم یا بروز نادرست آن ، مدیریت خشم درلحظه حال  ، جلوگیری از خشم فردا و…مطرح گردید.

 هم چنین این کمیته علاوه برهماهنگی با منابع طبیعی به مناسبت روز درختکاری وفعالیت دراین زمینه درمورخ 15 اسفند درنظر داردبرنامه ی کوه پیمایی به همین مناسبت درجمعه ی  آینده مورخ 20 اسفندرا نیز اجرا نماید.


خانم افشانه بهنوا  مدیر روابط عمومی و دبیرکمیته یوگای بروجرد


امام جمعه بروجرد: بسیاری ازمشکلات جامعه ریشه در فرهنگ دارد

تصویر ندارد
امام جمعه بروجرد:
بسیاری ازمشکلات 
جامعه ریشه در فرهنگ دارد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد افزود: برای رفع مشکلات فرهنگی برخورد قهری و جبری نتیجه ای ندارد و دراین راستا باید کار فرهنگی کارشناسی شده انجام شود.وی با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری بیان کرد: فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با کار فرهنگی نهادینه خواهد شد.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: امروز با توجه به بحران ریزگردها و پدیده گرد وغبار در برخی استان های کشور نیاز داریم تا با کار فرهنگی مردم را به حفظ وحراست ازمحیط زیست و منابع طبیعی حساس کنیم و این موضوع با فرهنگ سازی امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: روند تخریب محیط زیست و منابع طبیعی در کشور خطرناک است و اگر چاره ای برای رفع این معظل اندیشیده نشود آینده خوبی در انتظار کشورنخواهد بود.وی با اشاره به اینکه یکی ازعواملی که باعث می شود فرهنگ حفظ و نگهداری محیط زیست همگانی شود جلب مشارکت عمومی است ادامه داد: مشارکت مردم در امر حفظ و حراست از محیط زیست به یک کار فرهنگی مداوم نیاز دارد که دستگاههای مرتبط با امرمحیط زیست باید انجام دهند.

امام جمعه بروجرد افزود: فرهنگ کمک به نیازمندان در کشور به خوبی مطرح شده است زیرا سال گذشته در کشور ۷۰۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان از طرف مردم کمک شد که نشانه فرهنگ سازی خوب دراین راستا است.


فرمانده انتظامی بروجرد در این نشست گفت: با گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی، فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است و باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی به کاربران آموزش داده شود.سرهنگ علیرضا دلیری افزود: فضای مجازی امروز به مکانی برای تهدید و توهین به افراد تبدیل شده و فرصت خوب فضای مجازی به تهدید برای جامعه تبدیل شده است.به گفته وی افراد به راحتی در شبکه های مجازی کانالی برای خود تعبیه کرده و هر مطلبی را که دوست دارند منتشر کرده و دراختیار دیگران قرار می دهند که فرهنگی حضور در فضای مجازی باید به همگان اموزش داده شود.وی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات گروه ها و کانال های تلگرامی پر از مطالب بدون سند و مدرک شده که باید در این راستا اقدامات اساسی صورت گیرد.

فتح الله زاده:مدیران استقلال فقط درمصاحبه و سفر به افتخاری کمک می کنند

تصویر ندارد

فتح الله زاده:مدیران استقلال فقط درمصاحبه و سفر به افتخاری کمک می کنند

ای کاش بازیکنان استقلال کمی تحمل کنند تا این ماه حساس هم به پایان برسد

علی فتح الله زاده اعتصاب اخیر بازیکنان استقلال به دلیل مشکلات مالی اظهار داشت: من اعتقاد دارم بازیکنان که ۷ ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند این یک ماه را هم تحمل کنند. آنها یک بازی مهم با لوکوموتیو و یک بازی حساس با سایپا در پیش دارند حیف است این همه زحمات بر باد برود. خیلی ها می گفتند این بازیکنان جوان و بی تجربه هستند اما آنها در میدان عمل دست به کارهای بزرگی زده اند. حالا نیز ای کاش کمی تحمل کنند و عید خودشان و هواداران را خراب نکنند. از مسوولان نیز می خواهم تلاش بیشتری  کنند و همچنین از اسپانسر باشگاه خواهش می کنم پولی را به مجموعه تزریق کنند تا بازیکنان نیز به خواسته خود برسند.
وی افزود: نباید کار به اینجا کشیده می شد من فکر می کنم آقای افتخاری اگر بچه ها را جمع کند و با آنها به گفت وگو بپردازند این بچه ها آنقدر خوب هستند که واقعیت ها را بپذیرند. 
مدیرعامل اسبق استقلال درباره صحبت های زمانی عضو هیات مدیره این باشگاه که گفته است هیات مدیره باید از بازیکنان گلایه داشته باشد خاطرنشان کرد: به نظر من وقتی نمی توانیم بنا به دلایلی پول بازیکنان را بدهیم حداقل باید از آنها دلجویی کنیم. آقای زمانی هم دوست دارد استقلال نتیجه بگیرد و شاید منظور ایشان از این حرف ها چیز دیگری بوده است. به هرحال اگر این مسایل حل و فصل نشود تبعاتی دارد و کار را برای استقلال دشوار می کند. همه باید به مدیرعامل باشگاه کمک کنیم تا این کشتی را به سرمنزل مقصود برساند.
وی درباره خوشحالی اخیر مدیران استقلال از بابت پرداخت مطالبات خارجی های این تیم که دست به شکایت زده بودند تصریح کرد: پولی که به باشگاه رسیده از زمان بنده و بابت بازیکنان ملی پوش آن زمان است که فکر می کنم حدود ۶۰۰هزار دلار بوده است. آقایان کار خاصی انجام نداده اند زیرا با همین مبلغ هم می توانستند مطالبات خارجی ها را پرداخت کنند و هم تعهدات خود را به بازیکنان فعلی عملی نمایند. ما باشگاه پرسپولیس را هم می بینیم که آنها نیز مدیران شان هم باید طلب طلبکاران بپردازند و هم بودجه جاری خود را فراهم کنند. من اعتقاد دارم آقای افتخاری در باشگاه استقلال تنهاست اما در باشگاه پرسپولیس چندین تن از مدیران مشغول کار و تلاش و درآمدزایی هستند. اینجا دوستان فقط در مصاحبه کردن و سفر رفتن به آقای افتخاری کمک می کنند.مگر پرسپولیس هم بدهی ندارد؟ پس چرا آنجا یکسری صحبت ها مطرح نمی شود. به نظر من برخی کارها دیگر نخ نما شده است. تازه آقای افشارزاده هم گفته بود که بخشی از بدهی ها را پرداخت کرده است. آقای خادم هم که در مصاحبه ای اعلام کرده باشگاه ۲۵ میلیارد می گیرد. با این حساب پس نباید پولی کم بیاید.
فتح الله زاده درباره خبری مبنی بر اینکه ۸۰ دست گرمکن بدون مجوز از باشگاه استقلال خارج شده است گفت: بنده از این چیزها زیاد می شنوم اما نمی خواهم اظهار نظر کنم زیرا دقیقا نمی دانم کدام خبر درست است و کدام نادرست. در شرایط فعلی نباید تمرکز تیم را برهم بزنیم. استقلال یک بازی حساس با لوکوموتیو دارد که سخت ترین بازی تیم ماست و اگر آن را ببریم می توانیم صعود کنیم. 
وی درباره این موضوع که پرسپولیسی ها قهرمانی خود را قطعی می دانند گفت: شاید روی کاغذ کار تمام شده باشد اما من عادت دارم تا دقیقه ۹۴ می دوم. یک زمانی تیم من در لیگ برای قهرمانی فقط یک امتیاز می خواست و ۴ بازی مانده بود. باید همه می باختند و پرسپولیس می برد تا ما قهرمان نشویم. در بازی آخر در بندر انزلی یک مساوی می خواستیم اما بازی را باختیم و پرسپولیس برد و قهرمان شد. یک فصل با بدبختی جام را روی دوش گرفتیم و از تپه بالا رفتیم همین که نوک قله رسیدیم علی آقای پروین آمد گفت جام را به من بدهید. گفت حاجی جان زحمت کشیدی جام را تا این بالا آوردی حالا به من بده. بنده هم چون علی آقا را خیلی دوست داشتم گفتم این جام تقدیم شما. این مثال را زدم تا بدانید در فوتبال هزار اتفاق ممکن است رخ بدهد. من از بچه های باغیرت استقلال و مربی خوش فکرمان می خواهم تا لحظه آخر دست از تلاش برندارند. 
فتح الله زاده در پایان اذعان داشت: امیدوارم استقلال سال ۹۵ را با شادی و موفقیت پشت سر بگذارد و پیشاپیش سال نو را به همه هموطنان و به ویژه اهالی فوتبال تبریک می گویم.

گوگل یاهو!