نقاشی چهره شهید قهرمان مهدی فطرس

تصویر ندارد

نقاشی چهره شهید قهرمان مهدی فطرس

توسط طلبه هنرمند بروجردی آقای محمد مهدی دارابی

که در چهارمین سالگرد این شهید والامقام

تقدیم به خانواده محترمشان شد.


هنرستان دخترانه فردوس (ناشنوایان)

تصویر ندارد

هنرستان دخترانه فردوس (ناشنوایان)

برگزار می نماید:

نمایشگاه پوستر هنرجویان گرافیک رایانه ای

هنرستان دخترانه فردوس (ناشنوایان) برگزار می نماید:

نمایشگاه پوستر از آثار هنرجویان سال سوم رشته گرافیک رایانه ای به همراهی دبیر مربوطه، خانم سوارکوب

(به مدت دو هفته )

مکان:مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد اسلامی بروجرد

زمان:

هفته اول تایم صبح

:۹۵/۱۱/۳۰ الی ۹۵/۱۲/۴ از ساعت

 8صبح الی12ظهر

هفته دوم تایم عصر:

۹۵/۱۲/۷ الی ۹۵/۱۲/۱۱ از ساعت ۱۳الی۱۷عصر


زیباترین صحنه دیدار استقلال و الاهلی/عکس

تصویر ندارد

زیباترین صحنه دیدار استقلال  و الاهلی/عکس

کاپیتان استقلال یکی از تصاویر به یادماندنی دیدار با الاهلی را ثبت کرد


مهدی رحمتی به رغم شکست استقلال مقابل الاهلی امشب در چند صحنه منجی دروازه تیمش شد.
او با سه واکنش زیبا استقلال را در بازی نگه داشت اما در نهایت آبی ها در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردند.
رحمتی بدون شک خالق یکی از تصاویر به یادماندنی این بازی بود.

منصوریان:الاهلی تفاوتی با سال قبل نداشت/ بازی با التعاون کلیدی است

تصویر ندارد
منصوریان:الاهلی تفاوتی با سال قبل نداشت/ بازی با التعاون کلیدی است

ما کل تیم الاهلی را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که از کجا می تواند به ما لطمه بزند

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با الاهلی اظهار داشت: قبل از هر چیز به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم. ما کل تیم الاهلی را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که از کجا می تواند به ما لطمه بزند.
وی در ادامه افزود: تیم ما باید حرفه ای تر بازی می کرد. مخصوصا وقتی که حریف بعد از گل ما به هم ریخته بود. جوانی تیم کار دست ما داد. بازیکنان بیش از حد بی تجربه بودند.
سرمربی استقلال درباره شکست دوباره مقابل الاهلی پس از باخت با نفت در سال گذشته خاطرنشان کرد: استقلال با نفت سال گذشته متفاوت است. نفت هوادار ندارد اما ما نزدیک به سی میلیون هوادار در کشورمان داریم. بعد از گل مساوی دو بار  می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. اما بی تجربگی مانع از گل دوم ما شد. در مجموع وقتی می بازیم باید ابتدا به حریف تبریک بگویید و احترام بگذارید. دوم اینکه خودمان را برای آینده حفظ کنیم و مسیرمان را ادامه دهیم. در ایران 120 هزار جمعیت می آیند. نتیجه عادلانه 1-1 بود. اما نتیجه می توانست 2-1 به سود ما باشد. اما فوتبال همیشه همین حالت را دارد و به خاطر همین زیباست. وقتی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم تنبیه شدیم و بازی را از دست دادیم.
وی همچنین درباره شانس صعود استقلال بیان داشت: در لیگ هر ۴ روز یک بار بازی می کنیم. با پرسپولیس چند روز پیش بازی داشتیم و پیش از آن ۵ بازی با فاصله ۴ روز بازی کردیم. ما قبل دیدار با السد یک بازی داشتیم که فاصله اش ۵ روز و نیم بود. سعی می کنیم ریکاوری انجام دهیم. تا دو روز مانده به بازی به التعاون در امارات می مانیم. به نفرات جدید و ریکاوری فیزیکی برمی گردد. اگر سه امتیاز مقابل التعاون را بگیریم در کنار تیم الاهلی شانس اول صعود از گروه خواهیم بود .
منصوریان در پایان درباره تفاوت الاهلی از پارسال تا امسال گفت: فضای تیم الاهلی تغییری نکرده است. تیم الاهلی ساختار ثابتی دارد و فقط نفرات جایگزین می شوند. تفاوت آنچنان بین تیم پارسال و امسال این تیم ندیدم. بیشترین حربه انها روی کاشته و ضربه ایستگاهی بود. پارسال هم روی یک کاشته گل خوردیم. تفکرات الاهلی را داخل زمین می دانیم. با توجه به امتیازی که الاهلی گرفته است هم نیم نگاهی به عملکرد این تیم داریم و هم اینکه ما ۵ بازی پیش رو داریم. مهمترین بازی ما با التعاون است. باید در عمان به پیروزی برسیم.

شروع بد استقلال در لیگ قهرمانان/ الاهلی با درخشش دیوپ صدرنشین شد

تصویر ندارد

شروع بد استقلال در لیگ قهرمانان/ الاهلی با درخشش دیوپ صدرنشین شد

الاهلی با درخشش مهاجم سنگالی خود در صدر جدول رده بندی گروه A  ایستاد


 تیمهای الاهلی امارات و استقلال تهران از ساعت 19:30 دقیقه امشب در ورزشگاه راشد دوبی در چارچوب هفته اول دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اسیا به دیدار هم رفتند که این دیدار در پایان با برد 2-1 الاهلی به پایان رسید.
گل اول این دیدار در دقیقه ۴۵+۱ توسط ماخته دیوپ زده شد تا تیم اماراتی با برد به رختکن برود. در نیمه دوم بازهم تیم الاهلی مانند نیمه اول بهتر کار کرد و درخشش رحمتی مانع از گلزنی دوباره تیم اماراتی شد. با این حال با آمدن وریا غفوری به زمین و تغییر پست خسرو حیدری، باعث شد تا آبی پوشان روی پاس شماره ۲ و شوت فوق العاده امید ابراهیمی اولین موقعیت جدی خود را در دقیقه ۷۳ به گل تبدیل کند.
پس از این گل استقلال بهتر کار کرد اما عقب نشینی آبی پوشان باعث شد تا دیوپ ماننده نیمه اول در دقایق پایانی گلزنی کند. این گل در در دقیقه ۹۰ زده شد.
حالا الاهلی بالاتر از التعاون صدرنشین شد و استقلال هم در رده سوم قرار گرفت.

موفقیت افشار رحمانی یگانه در مسابقات کشوری

تصویر ندارد

پرچم کشتی بروجرد همیشه بالاست

موفقیت افشار رحمانی یگانه

در مسابقات کشوری

سایت فرهاد ۹۰ ، کسب مدال نقره افشار رحمانی یگانه کشتی گیر آینده دار بروجردی در وزن ۴۲ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد اوپن نوجوانان قهرمانی کشور را به جامعه ورزش بروجرد تبریک می گوئیم

گوگل یاهو!