تغییر زمان اجرای گروه موسیقی ولاش

تصویر ندارد

“تغییر زمان اجرای گروه موسیقی ولاش”

با پوزش از علاقه مندان موسیقی بروجرد به استحضار میرساند:

 به دلیل تداخل برنامه های ایام دهه مبارک فجر اجرای موسیقی تاریخ اجرای گروه موسیقی ولاش از روز پنج شنبه 14 بهمن  به دوشنبه ۱۸ بهمن ساعت ۱۹ تغییر پیدا کرد.

امور هنری اداره ارشاد بروجرد


مدیر محترم شهری دقت کن!

تصویر ندارد

مدیر محترم شهری دقت کن!

لطفا با یکبار کار اساسی

هزینه های شهری را پائین بیاورید!

 تابلو استاندارد! برای راهنمایی مسافرین غریبه در چهار راه رودکی

 چراغ راهنمایی داخل میدان شهدا ( رقصنده با باد)


تصاویری از نمایش موفق کمدی موزیکال ” سلمونی صفر” بزودی در سایت فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

تصاویری از نمایش موفق کمدی موزیکال

” سلمونی صفر” بزودی در سایت فرهاد ۹۰…..


نمایشگاه محمد امین حیدری در مدرسه شهید نیازی

تصویر ندارد

نمایشگاه محمد امین حیدری

در مدرسه شهید نیازی

سلام

آقای داودوندی عزیز خسته نباشید

به همت آقای گودرزی مدیر محترم مدرسه شهید نیازی و معلمین دلسوز نمایشگاهی از دست سازهای رباتیک و نقاشیهای محمد امین حیدری دانش آموز کلاس دوم ابتدایی از روز دوشنبه در مدرسه شهید نیازی دایر شده که با استقبال دانش آموزان و والدین مواجه شدیم

محمد امین دارای رتبه برتر رباتیک کشوری است

ممنون


پذیرش حوزه های علمیه سراسر کشور

تصویر ندارد

حجت الاسلام معظمی مدیرحوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد

پذیرش حوزه های علمیه سراسر كشور

پذیرش حوزه های علمیه سراسر كشور

ویژه برادران – سال تحصیلی ۹۷-۹۶

احتراماً به اطلاع می‌رساند؛ با یاری خداوند متعال و در ظلِّ توجهات حضرت ولیعصر علیه السلام مركز مدیریت حوزه های علمیه از برادران علاقه مند و واجد شرایط (مقطع هشتم به بالا – مقطع دیپلم – مقطع دانشگاهی) برای تحصیل در دوره های بلندمدت و سفیران هدایت برای سال تحصیلی 97-96 ثبت نام می نماید. علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ 15 فروردین ‌ماه 96 از طریق سامانه Howzeh-qom.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

ضمنا شرایط سنی ، شرایط نظام وظیفه ، نحوه ثبت نام ، منابع آزمون و لیست مدارس علمیه سراسر كشور در دفترچه راهنما قابل مشاهده میباشد. 

 دفترچه راهنما : yon.ir/6pgV

 لینك ثبت نام : yon.ir/O1BZ

راهنمای بلندمدت : ۰۲۵۳۲۹۲۲۰۵۱

 راهنمای سفیران هدایت : 02532914971

لازم به ذکر است:  علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت معاونت آموزش حوزه علمیه قم مراجعه نمایند و در سال تحصیلی 96/97مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد نیز در مقطع سیکل ثبت نام می نماید.

آقای محمود ترابی، حامی و مشوق برگزاری مسابقات استانی و کشوری در بروجرد

تصویر ندارد

آقای محمود ترابی، حامی و مشوق

برگزاری مسابقات استانی و کشوری در بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

خوشبختانه بروجرد مدتهاست هر از چند گاهی میزبان مسابقات استانی و کشوری در رشته های مختلف ورزشی می باشد که آخرین آنها میزبانی مسابقات کشتی نوجوانان ایران در رشته های کشتی آزاد و فرنگی بود.

بر خلاف بعضی روسای هیات های ورزشی که بخاطر مشکلات برگزاری اینچنین مسابقاتی، زیاد مایل نیستند مسابقات استانی و یا کشوری در رشته های زیر نظر خود را در بروجرد برگزار کنند، اما در عوض آقای محمود ترابی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان بروجرد همیشه یک پای ثابت برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی در بروجرد می باشد.

نگارنده خود بارها شاهد بوده که رئیس اداره ورزش و جوانان وقتی کم و کاستی در راه برگزاری مسابقات بزرگ در بروجرد دیده، خود شخصا آستین همت را بالا زده و به یاری هیات ورزشی مربوطه شتافته است.

بنوعی دیگر می توان گفت، آقای محمود ترابی مشوق  و حامی خوبی برای هیات های ورزشی بروجرد می باشد که بتوانند درخواست میزبانی  مسابقات کشوری را از فدراسیون ها کسب کنند.

با توجه به داشتن سالن های ورزشی مناسب در بروجرد و بخصوص سالن بزرگ و زیبای ولایت امیدواریم تمامی هیات های ورزشی برای میزبانی مسابقات مهم پا پیش بگذارند، زیرا می توان این اطمینان را داد که پس از گرفتن مجوز مسابقات ورزشی بزرگ کشوری توسط هیات های ورزشی،  در اینطرف قضیه حضور فعال آقای محمود ترابی باعث خواهد شد کم و کاستی در راه برگزاری چنین مسابقات بزرگی در بروجرد مشاهده نشود.


گوگل یاهو!