کنسرت گروه ” حرف تازه ” در بروجرد

تصویر ندارد

اجرای کنسرت گروه ” حرف تازه ” در بروجرد

( قسمت اول )


سایت‌های فرهاد۹۰ و پوریا-بروجرد

تصویر ندارد

اعلام حمایت سایت‌های فرهاد90 و پوریا-بروجرد

از فعالیت‌های فرهنگی-هنری و ورزشی بروجرد

تمامی اخبار این دو حوزه پوشش کامل داده می‌شوند

   پوریا مهدوی مقدم – بروجرد:

مدت زیادی است که فعالیت‌های ارزنده‌ای در امور فرهنگی-هنری بروجرد انجام می‌شود؛ همچنین افتخارات بزرگی در ورزش بروجرد نصیب جوانان شده است.

خوشبختانه با توجه به وضعیت بحران‌زده‌ی امروز شهر، این دو حوزه از فضای حاکم بر شهر به دور بوده و به فعالیت خود با جدیت ادامه می‌دهند. اگرچه این بحران‌ها تاثیراتی چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم بر فعالان حوزه فرهنگ و هنر و ورزش گذاشته است، اما آنها مغلوب حوادث نشده‌اند و به دور از حاشیه کار خود را با قاطعیت پیش می‌برند.

به همین خاطر، مدیران دو وبلاگ فعال بروجرد تصمیم گرفتند طی این مطلب، اعلام کنند که همچون گذشته، فعالیت‌های این دو حوزه به صورت مستمر و جدی‌تر، پوشش خبری داده می‌شوند.

از دوستانی که در حوزه فرهنگی-هنری و ورزشی در هر شته‌ای فعالیت دارند، تقاضامندیم هرگونه همایش، مراسم، کنسرت، اجرای تئاتر، کلاس‌های آموزشی، مسابقات، نمایشگاه و غیره را که قصد برگزاری دارند، به اطلاع مدیران سایت‌های فرهاد90 و پوریا-بروجرد برسانند.

امیدواریم با این کار بتوانیم سهم کوچکی در پیشرفت این دو حوزه و به تصویرکشیدن تلاش‌ها و زحمات شما فعالان عزیز داشته باشیم.

مدیر سایت فرهاد۹۰: فرهاد داودوندی ۰۹۱۶۱۶۲۲۵۹۵

مدیر سایت پوریا-بروجرد: پوریا مهدوی مقدم ۰۹۳۸۵۶۱۶۷۰۳


نمایش ایستگاه صلواتی

تصویر ندارد

عکس تزئینی است

نمایش ایستگاه صلواتی

جمعه ساعت ۱۱ صبح اداره ارشاد

اجرا برای عموم رایگان است

 اجرای نمایش خیابانی : ایستگاه صلواتی .

نویسنده و کارگردان : سید حسام شریعتمداری .

جمعه هفدهم دی ماه . مکان محوطه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد .

 ساعت یازده صبح .

اجرا برای عموم رایگان است .


پاسخ روابط عمومی اورژانس بروجرد به وبلاگ فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

پاسخ روابط عمومی اورژانس بروجرد

به وبلاگ فرهاد ۹۰

بروجرد ۳۰۰ هزار نفری

تنها ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس دارد

دانستن حق مردم٬ پرسیدن حق رسانه ها

 و پاسخگویی وظیفه ماست

جناب آقای فرهاد داوودوندی٬ مسئول محترم وبلاگ «فرهاد نود»

سلام علیکم

احترامأ به استحضار می رساند که در تاریخ ۱۶ دی ماه ۹۵ مطلبی با تیتر «بدون شرح زیادی!» در رسانه تحت مدیریت شما منتشر شده که در خصوص دیر رسیدن آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بر بالین بیماری واقع در خیابان جعفری بوده است.

در مطلب مذکور نوشته اید که بنا به گواه شهروندان حاضر در صحنه و همچنین یکی از مقامات ارشد انتظامی شهرستان٬ آمبولانس اورژانس پس از « ۳۶ الی ۳۷ دقیقه» از زمان تماس با اورژانس بر بالین بیمار حاضر شده است.

ضمن تشکر از حضرتعالی بابت پیگیری خواسته و‌ حقوق همشهریان محترم از آن جا که مطلب مذکور در تضاد با واقعیت می باشد این جوابیه جهت استحضار شما و تنویر افکار عمومی تنظیم‌ و به حضورتان ارسال می گردد؛ خواهشمند است طبق قانون مطبوعات جوابیه در اسرع وقت در همان رسانه منتشر گردد.

۱) پیگیری های ما نشان می دهد که از زمان تماس با اورژانس تا زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار «۱۸ دقیقه» و نه ۳۷ دقیقه طول کشیده و گرچه به ظاهر زمان زیادی طول کشیده اما اگر با دیدی منصفانه و واقع گرایانه فاصله جغرافیایی پایگاه اورژانس – خیابان شهید رجایی روبروی بیمارستان چمران – تا محل حادثه٬ زمان اوج ترافیک مسیر و همچنین عدم همکاری شهروندان محترم جهت بازکردن راه آمبولانس اورژانس را لحاظ کنید متوجه دلیل موضوع خواهید شد.

ضمن احترام به تمامی همشهریان محترم و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی اعلام می دارد که زمان تماس شهروندان٬ زمان حرکت آمبولانس از پایگاه٬ میزان توقف در مسیر به دلیل ترافیک و زمان رسیدن بر بالین بیمار همگی به طور دقیق توسط تکنسین های انجام‌ دهنده ماموریت٬ سیستم دیجیتال مستقر در مرکز دیسپچ‌ اورژانس ۱۱۵ و همچنین سیستم GPS نصب شده بر روی آمبولانس٬ ثبت شده است. درصورت تمایل جهت رؤیت مستندات مذکور به مرکز اورژانس بروجرد مراجعه بفرمایید.

۲) در بخش دیگری از مطلب نوشته اید «چرا باید از میدان امام حسین(ع) تا نبش بازار طلافروش ها در خیابان جعفری که فاصله کوتاهی است اینقدر زمان صرف شود؟!».

گرچه مستقیمأ اشاره نکرده اید اما از بیان شما واضح است که تصور کرده اید که پرسنل پایگاه اورژانس قدس واقع در میدان امام حسین(ع) مأموریت مذکور را انجام داده اند و به همین دلیل در مطلب خود به تخمین زدن فاصله از میدان امام حسین(ع) تا محل حادثه اقدام کرده اید.

جهت استحضار شما و افکار عمومی عرض می کنم که پایگاه انجام دهنده مأموریت مذکور نه پایگاه واقع در میدان امام حسین(ع)با کد ۵۱۰۳  بلکه پایگاه واقع در خیابان شهید رجایی با کد ۵۰۹۳ بوده و این موضوع در عکس های منتشر شده توسط شما هم به خوبی نمایان است.

حال فاصله جغرافیایی خیابان شهید رجایی تا خیابان جعفری٬ ترافیک همیشه سنگین این مسیر و سایر دشواری ها را لحاظ کرده و با عدد ۱۸ دقیقه زمان رسیدن پرسنل اورژانس مقایسه بفرمایید تا بدانید کوتاهی از همکاران ما نبوده است.

۳) لازم به ذکر است که محل حادثه مذکور در محدوده استحفاظی پایگاه قدس واقع در میدان امام حسین(ع) بوده و باید آمبولانس این پایگاه جهت انجام ماموریت یاد شده اعزام می شد اما از آن جایی که آمبولانس پایگاه قدس در آن لحظه در حال انجام ماموریت دیگری بوده٬ نزدیک ترین پایگاه به محل حادثه پایگاه شهید بروجردی با کد ۵۰۹۳ واقع در خیابان شهید رجایی بوده و به محل حادثه اعزام شده است.

گفتنی است این مهم یکی از معضلات اصلی گریبانگیر سیستم اورژانس ۱۱۵ بروجرد است زیرا شهری با این وسعت و جمعیت تنها دارای ۳ پایگاه اورژانس شهری بوده که تحت هیچ شرایطی جوابگوی حجم بالای درخواست های شهروندان و مأموریت های محوله طی شبانه روز نیست

 و در بسیاری از موارد به دلیل وقوع شرایطی نظیر همین ماموریت و یا در شرایطی که هر ۳ آمبولانس شهر بروجرد مشغول انجام ماموریت هستند برای بیمار چهارم و یا بیشتر آمبولانسی وجود ندارد و به تبع آن همشهریان محترم از اورژانس ناراضی شده و صد البته حق هم دارند چون تمام شهروندان حق دارند در موقع نیاز از خدمات اورژانس بهره مند گردند

 اما مشکل اینجاست که متاسفانه طی سالیان گذشته تعداد پایگاه های اورژانس این شهرستان متناسب با رشد جمعیت رشد نداشته و به حدی رسیده است که شهری تقریبأ 300 هزار نفری تنها ۳ دستگاه آمبولانس دارد؛ یعنی تقریبأ به ازای هر 100 هزار نفر تنها ۱ دستگاه آمبولانس در بروجرد وجود دارد!

این در حالی است که مطابق با استاندارد برای شهری مانند بروجرد با جمعیت شهری حدودا ۳۰۰ هزار نفری باید دست کم ۶ پایگاه شهری فعال وجود داشته باشد؛و علیرغم تلاش های زیاد اورژانس برای تهیه پایگاهی در مرکز شهر و محل اصلی ترافیک، موفق به تهیه زمین و مکان استاندارد نگردیده وشخص خیری هم برای اهدای مکانی مناسب برای پایگاه اورژانس نیافته ایم. هرچند ۲پایگاه جدید شهری در حال ساخت می باشد ولی همچنان در مرکز شهر فاقد پایگاه اورژانس هستیم.

۴)نکته دیگری که قابل ذکر بوده و یکی دیگر از مشکلات بزرگ اورژانس در بروجرد می باشد این است که مردم تفاوت میان بیمار اورژانسی و غیر اورژانسی را ندانسته و در بسیاری از موارد وقت و‌ توان سیستم اورژانس بروجرد صرف پاسخگویی به ماموریت های غیر اورژانسی می گردد؛ کما اینکه حضرتعالی در مطلب خود از «وقت طلایی احیا یک بیمار بدحال» صحبت کرده اید٬در حالی که اقدامات احیا بر روی بیماری صورت می گیرد که دچار ایست قلبی و تنفسی شده و نیازمند اقدامات احیاست. اما بیمار مد نظر شما هوشیار بوده و بنا به تصریح همکار ما در بیمارستان اظهار داشته «تمام بدنم درد می کند»!

بیماری که هوشیار است و اظهار می دارد تمام بدنم درد می کند نه تنها نیاز به اقدامات احیا نداشته بلکه به احتمال قریب به یقین بیمار اورژانسی هم نبوده و نیاز به اعزام آمبولانس هم نداشته است؛ در این خصوص پیگیری وضعیت بیمار از بیمارستان پذیرنده و شرح اقدامات انجام شده می تواند گویای حقایق بسیاری باشد که به ظن قوی مؤید این جوابیه است.

امید است اطلاعات ارائه شده در این جوابیه شائبه قصور پرسنل اورژانس و تاخیر ۳۷ دقیقه ای آنان را زدوده و باعث رفع سوءتفاهمات ایجاد شده گردد.

روابط عمومی اورژانس بروجرد خود را مقید به پاسخ گویی به افکار عمومی دانسته و ‌اعلام می دارد که «دانستن حق مردم٬ پرسیدن حق رسانه ها و پاسخگویی وظیفه ماست».

حمزه رامین؛ مسئول روابط عمومی اورژانس شهرستان بروجرد

@@@@@

توضیح فرهاد داودوندی:

متن بالا را یکبار دیگر بخوانید، پاسخ مسوول محترم روابط عمومی اورژانس بروجرد به واقع یک درس است برای کسانی که در این شهر ما برای هر نقدی توسط رسانه ها، شمشیرها را از رو برای اصحاب رسانه می بندند.

 ادبیات به کار رفته در متن بالا نشان از حرفه ای و کاربلد بودن مسوول محترم روابط عمومی اورژانس بروجرد دارد که با ظرافت خاصی هم پاسخ داده، هم اطلاع رسانی نموده و هم اینکه در ایجاد یک جاده دوستانه دو طرفه، حق دانستن و پرسش را به مردم و رسانه ها، و پاسخگویی را نیز بعهده روابط عمومی ها گذاشته است.

حتما طی چند روز آینده برای دیدار با آقای حمزه رامین دیداری از اورژانس خواهم داشت تا گزارشی برای همشهریان مان تهیه کنم و سپاسی هم داشته باشم از مسوول محترم روابط عمومی اورژانس که دانستن و مطالبه گری را حق شهروندان می داند.

در خاتمه صمیمانه برای پرسنل زحمت کش اورژانس بروجرد آرزوی موفقیت روز افزون دارم.


مادر شهید تکاور قهرمان احمد شاهی بیاتانی

تصویر ندارد

مراسم سه شب جمعه

حاجیه خانم صغری گودرزی(امیر سرداری)

 مادر شهید تکاور قهرمان احمد شاهی بیاتانی

برگزار شد


کاوه رضایی و آپشن بازی در تعطیلات نیم فصل!

تصویر ندارد
رضایی در روزهای گذشته در تمرین آبی ها تنها دقایقی کنار زمین با حضور سایر بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداخته اما به بهانه مصدومیت از حضور در تمرینات گروهی خودداری کرده است
مهاجم استقلال این روزها با بهانه های عجیب از حضور در تمرین این تیم خودداری می کند و البته مدیران استقلال با وجود هشدارهای مختلف نسبت به آینده او بی توجه هستند.
کاوه رضایی بعد از کش و قوس های فراوان در تمرینات استقلال حاضر شد اما رفتارهای او در تمرین این تیم باعث تعجب هواداران و حاضران در تمرینات این تیم شده است.
کاوه رضایی که موثرترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر بود، با پایان نیم فصل اول لیگ ترجیح داد در تمرین آبی ها حاضر نشود؛ غیبتی که در ابتدا دلیل آن مصدومیت این بازیکن معرفی شود اما مدیربرنامه های او پس از مدتی اعلام کرد دلیل غیبت این بازیکن بی توجهی مدیران استقلال به مطالبات این بازیکن و درخواست های او برای برگزاری جلسه است.
مدیربرنامه های کاوه رضایی در جلسه روز یکشنبه استقلالی ها با افتخاری حاضر شد و صحبتهایی پیرامون شرایط این بازیکن با منصوریان و مدیرعامل آبی ها انجام داد که در نهایت این بازیکن بعد از این جلسه پذیرفت که در تمرین استقلال حاضر شود اما حضور او در تمرین اتفاقات عجیب تری در پی داشت.
رضایی در روزهای گذشته در تمرین آبی ها تنها دقایقی کنار زمین با حضور سایر بازیکنان به گرم کردن بدن خود پرداخته اما به بهانه مصدومیت از حضور در تمرینات گروهی خودداری کرده است. رفتاری که حاضران در تمرین را شگفت زده کرده و باعث شده تا این بازیکن و رفتارهای او بازتاب مناسبی در میان هواداران استقلال نداشته است. کاوه رضایی اما بی توجه به همه این اتفاقات همچنان بر مواضع خود اصرار دارد و باید دید که در آینده آیا مدیران استقلال می توانند با برگزاری جلسه با این بازیکن او را برای حضور در جمع آبی ها در نیم فصل دوم متقاعد کنند یا کاوه رضایی با استفاده از بندهای موجود در قراردادش، قرارداد خود با استقلال را فسخ کرده و راهی تیم دیگری می شود. نکته ای که در این میان غیر قابل انکار است، این است که رضایی تنها به دلیل مشکلات مالی در تمرین آبی ها حضور ندارد و مصدومیت او تنها بهانه برای پوشش کمکاری مدیران استقلال است.
 
رضایی و آینده او در استقلال مطمئنا از بازیکنانی که این باشگاه نام آنها را در لیست ورودی خود قرار داده مهم تر است و مدیران این باشگاه باید هرچه سریعتر برای حل مشکل این بازیکن، گام بردارند. استقلال در نبود کاوه در خط حمله تنها علی قربانی را در اختیار دارد و مذاکرات برای جذب مهاجم برای استقلال تا به امروز بی فایده بوده تا حضور کاوه در جمع آبی ها اهمیت دوچندانی پیدا کند.

گوگل یاهو!