کارت خبرنگاران صادر شد

تصویر ندارد
کارت خبرنگاران صادر شد

به  اطلاع  دوستان  و زحمتکشان عرصه خبر ، خصوصا  خبرنگاران و عکاسان  ورزشی  استان لرستان میرسانیم  انتظار به  سرآمد  و  از طرف  سازمان لیگ کشور  کارت خبرنگاران  محترم صادر و تحویل هیئت فوتبال استان گردید.

لذا جهت تحویل کارت خبرنگاری خود  روز جمعه مورخه ۱۷ دیماه یکساعت قبل از بازی خیبر و فولاد یزد  ، به  آقایان  محمود داودی نژاد  مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال و سیامک کوهگردزاده مدیررسانه ای  باشگاه خیبر  مراجعه نمایید.

لازم به ذکراست افرادی  که  ابتدای فصل مراحل درخواست کارت خود را داشته اند در این فهرست قرار دارند و  کارت سایر عزیزان خبرنگار  در دست اقدام است.

کارت خبرنگاران محترم به شرح ذیل آماده تحویل میباشد.

فرهاد داودوندی

ابراهیم شریفی

یعقوب دالوند

رضا جایدری

محمد یاراحمدی

محمدعلی نژاد

مهران مریدی

حجت آزادمنش

نجم الدین حیدری

صیاد درگاهپور

رضا طولابی

مصطفی باقری

سید احمد موسوی

وحید کاظمی

حامد احمدی

میلاد فاضلی

بهزاد سلاحورزی

رضا میرزایی

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد

بنقل از: کانال رسمی باشگاه خیبر خرم آباد


پادوانی:منصوریان حالاحالاها باید در استقلال بماند/السد را شکست می دهیم

تصویر ندارد
پادوانی:منصوریان حالاحالاها باید در استقلال بماند/السد را شکست می دهیم
در بازی هایی که به میدان رفتم تمام توانم را برای موفقیت استقلال گذاشتم و فکر می کنم عملکردم بد نبود
لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی استقلال که بعد از گذشت چند هفته از نیم فصل اول به جمع آبی پوشان اضافه شد خیلی زود توانست خودش را به عنوان یکی از مهره های ثابت تیم منصوریان معرفی کند. این مدافع که عملکرد خوبی در زمان حضورش در استقلال داشته در گفت و گو با خبرنگار کاپ، پیرامون وضعیت خودش و استقلال صحبت هایی را انجام داده است. در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید:

* نیم فصل اول را برای استقلال چطور ارزیابی می کنی؟
متاسفانه می توانم بگویم که نیم فصل اول از نظر نتیجه گیری برای استقلال خیلی خوب نبود. قبل از اینکه من به تیم بیایم استقلال نتایج خوبی کسب نکرده بود و بعد از آن هم که شرایط کمی بهتر شد. در ادامه به هماهنگی بهتری رسیدیم و فکر می کنم با ادامه این روند بتوانیم موفق تر از قبل عمل کنیم.

* خودت از عملکردی که در استقلال داشتی راضی هستی؟
فکر می کنم شرایط خودم نسبتا خوب بود. چند بازی از فصل گذشته بود که من به استقلال اضافه شدم و چند هفته طول کشید تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوم. با این حال در بازی هایی که به میدان رفتم تمام توانم را برای موفقیت استقلال گذاشتم و فکر می کنم عملکردم بد نبود. امیدوارم که هواداران هم از من راضی باشند.

* در بازی پایانی نیم فصل مقابل سپاهان خیلی از کارشناسان از عملکرد استقلال تعریف و تمجید کردند.
ما برای بازی مقابل سپاهان انگیزه های فراوانی داشتیم و می خواستیم هر طور شده ۳ امتیاز این بازی را بگیریم اما متاسفانه بازهم بدشانسی آوردیم و موقعیت هایی که به دست آوردیم را تبدیل به گل نکردیم. خوشبختانه گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رساندیم و حداقل دست خالی از اصفهان برنگشتیم. مطمئن باشید که در ادامه فصل در تمام مسابقات به همین شکل بازی می کند.

 * از نظر تو استقلال با منصوریان موفق می شود؟
بله، قطعا. به نظر من منصوریان باید حالا حالاها در استقلال بماند. من سابقه کار کردن با او را در تیم نفت هم دارم. الان می توانیم ببینیم که در همان تیم نفت چه بازیکنانی زیر نظر منصوریان پرورش یافتند و حتی جزو بازیکنان اصلی تیم ملی ایران هستند. مطمئن باشید در استقلال هم در نیم فصل دوم عملکرد تیم بسیار بهتر خواهد شد. با شناختی که از منصوریان دارم می بینم که او به کارش عشق می ورزد و کاملا برای استقلال وقتش را می گذارد. من کمترین مربی را در ایران سراغ دارم که این طور با انگیزه برای تیمش کار کند.

*در پایان نیم فصل اول ۱۰ امتیاز با پرسپولیس در صدر جدول فاصله دارید، به نظرت این فاصله جبران شدنی هست؟
کادر فنی بارها به بازیکنان اعلام کرده که شما به سایر تیم ها کاری نداشته باشید و کار خودتان را انجام دهید.
* یک بازی حساس هم مقابل السد قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دارید.
من شناخت خوبی از تیم های آسیایی دارم. السد قطر از بازیکنان بسیار سطح بالایی تشکیل شده و هم اکنون در لیگ قطر نیز جزو تیم های بالانشین است. این بازی در تهران برگزار می شود و ما می توانیم با حمایت هواداران استقلال این تیم را شکست دهیم و به مرحله گروهی برسیم.

لئوناردو پادوانی

* چند روز قبل به مناسبت سال نو میلادی بازیکنان استقلال برای تو و چند بازیکن دیگر این تیم جشنی را برگزار کردند.
از این اتفاق خیلی خوشحالم. آنها واقعا ما را سورپرایز کردند و خیلی خوب جشن کریسمس را برگزار کردیم. این رفتار استقلالی ها نشان می دهد که آنها چقدر به بازیکنان خارجی خود احترام می گذارند و همین برای ما کافی است. قطعا من هم دوست داشتم در آغاز سال نو در کشورم باشم. اما از چند روز دیگر مسابقات از سر گرفته می شود و امکان رفتن به مرخصی نبود. امیدوارم در اولین فرصت به کشور برزیل بروم و آنجا در کنار خانواده ام کریسمس را جشن بگیرم.

تلاش باقری برای تمدید حضور در استقلال

تصویر ندارد
هافبک آبی ها با حضور بی حاشیه در تمرین این تیم تلاش می کند تا ادامه حضور خود در استقلال را تمدید کند
فرشید باقری بازیکن کم حاشیه ای است که اگر اتفاقات ابتدای فصل و قرارداد پرماجرای او را فراموش کنیم، در نیم فصل اول حضور او در استقلال کم حاشیه بوده است.
هافبکی که در ابتدای فصل برای حضور در ترکیب ثابت آبی ها از صبای قم راهی تهران شد و در دو بازی ابتدای فصل نیز جایگاه ثابتی داشت اما پس از آن با تغییر سیستم استقلال تبدیل به بازیکن نیمکت نشین شد و زمان زیادی برای درخشش در ترکیب استقلال نصیب او نشد.
باقری در ادامه روزهای بد خود بعد از نمایشی پرانتقاد برابر نفت تهران در جام حذفی، برابر سپاهان سکونشین شد و در روزهایی که لیست بازیکنان مازاد استقلال در برخی رسانه ها منتشر شده بود، نام او در لیست مازاد استقلال به چشم می خورد. هافبک جوان استقلال اما در شروع دوباره تمرینات این تیم روزهای بی حاشیه خود را با حضور در تمرینات از سر گرفت و در دیدار درون تیمی روز سه شنبه در کنار نمایش درخشانی که داشت با به ثمر رساندن یک گل، تلاش کرد تا دوباره توانایی های خود را به اثبات برساند.
هافبک آبی ها این روزها تلاش زیادی می کند تا دوباره جایگاه خود در تفکرات منصوریان را پیدا کند و جدیت او در تمرین نشان می دهد که باقری به این راحتی ها حاضر به از دست دادن پیراهن استقلال نیست.

واکنش منصوریان به انتشار پیامک منتسب به زهیوی

تصویر ندارد
علیرضا منصوریان در پایان تمرین امروز نسبت به انتشار پیامکی که عنوان می‌شود منتسب به رحیم زهیوی است، واکنش نشان داد
بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، علیرضا منصوریان هنگامی که متوجه شد خبری در مورد پیامک رحیم زهیوی به وی منتشر شده است، گفت: نه من پیامکی به زهیوی داده‌ام و نه او چنین پیامکی را برای من ارسال کرده است. ما شماره تلفن یکدیگر را داریم اما چنین پیامکی که عنوان می‌شود او به من ارسال کرده، صحت ندارد.

سامورایی با استقلال به توافق رسید

تصویر ندارد
هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با باشگاه استقلال به توافق رسید
آندرانیک تیموریان که گزینه جدی باشگاه استقلال برای بازی در این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر محسوب می شود امروز پس از گفت وگو با استقلالی ها برای حضور در این تیم به آنها به توافق رسید.
توافقات طرفین در حوزه مالی و مدت قرارداد است و حالا آندو باید رضایت نامه اش را از باشگاه ماشین سازی بگیرد.
تیموریان عصر امروز و بلافاصله مذاکرات خود با مسوولان ماشین سازی جهت اخذ رضایتنامه اش را آغاز کرده است.این در حالی است که باشگاه ماشین سازی ساعاتی قبل مخالفت خود را با جدایی تیموریان ابراز کرده بود.
با این وجود این بازیکن مصر هست که بتواند بار دیگر آبی پوش شود و باید دید نتیجه مذاکرات میان تیموریان با ماشین سازی به کجا می رسد.
سامورایی آبی ها امروز گفته بود که دوست دارد به استقلال برگردد؛
 حقیقت این است که دوست دارم به استقلال برگردم اما همانطور که گفتم در حال حاضر موافقت باشگاه ماشین‌سازی برایم از همه چیز مهم‌تر است.من هیچ شرطی برای استقلال ندارم. 
با منتفی شدن حضور رحیم زهیوی و ایمان مبعلی در استقلال،حضور تیموریان در استقلال می تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد.

پاسخ سوالات بینندگان عزیز سایت فرهاد ۹۰ از بیمه تامین اجتماعی

تصویر ندارد

سپاس از مسوولین بسیج اداری و کارمندی بروجرد

پاسخ سوالات بینندگان عزیز سایت فرهاد ۹۰

از بیمه تامین اجتماعی

هفته گذشته پستی تحت عنوان ” هر هفته یک اداره در بروجرد“، ” این هفته اداره تامین اجتماعی بروجرد” روی سایت قرار گرفت که در آن از بینندگان عزیز در خواست نموده بودیم سوالات خود را برای مطرح نمودن با آقای سعادتی رئیس محترم اداره بیمه تامین اجتماعی بروجرد با ما در میان بگذارند. بعد از یکی دو روز سوالات بسیاری به دست مان رسید.

خوشبختانه مطلع شدیم که جناب سرهنگ صادق قاسمی مسوول محترم “بسیج اداری و کارمندی” بروجرد هر هفته دیداری از ادارات بروجرد دارد و برای رفع مشکلات شهروندان دیدارهایی با مسوولین محترم ادارات دارند.

با اینکه بخوبی می دانم که فعالیت های سرهنگ قاسمی و همکارانشان بسیار فشرده است اما بر آن شدیم که نظرات و سوالات و انتقادات همشهریان را که برای سایت مان آمده بود را در اختیار ایشان قرار بدهیم تا با آقای سعادتی ریاست محترم تامین اجتماعی بروجرد در میان بگذارند که خوشبختانه سرهنگ قاسمی به مانند همیشه با روی باز استقبال نمودند.

دیدار مورد نظر امروز انجام گرفت و سوالات مردم توسط مسوول محترم بسیج اداری و کارمندی با مسوول محترم بیمه تامین اجتماعی در میان گذاشته شد که پاسخ های آقای سعادتی به سوالات مطرح شده توسط دوستان بسیار خوبم در روابط عمومی بسیج اداری و کارمندی تنظیم و برای اطلاع مردم شریف بروجرد در اختیار سایت فرهاد ۹۰ قرار گرفت که در زیر می توانید متن کامل را مشاهده نمائید:

(((با سلام و تقدیر از كامنت های ارسالی ؛ ۲۴ پیام ارسالی سایت فرهاد ۹۰ رویت گردید که ۲ تاشون مربوط به خدمات درمانی بود كه در حیطه تأمین اجتماعی نبود / ۹تا بیام تقدیر و تشكر از اقای سعادتی و برسنل بود ۱۶ تا بیام انتقادی بود /

در باسخ به قطع بیمه قالیبافان فردی كه ۴هزار كره در روز بزند یا شغلش قالیبافی باشد بیمه اش قطع نمیشود مع الوصف إرفاق هایی صورت می كیرد/

در باسخ به بیمه بازاریانی كه بیمه كارگری شده اند تخلفاتی وجود داشته أما به جد نظارت شده تا به حداقل برسد/

 إمكان وجود ۴ سأل سابقه بیمه به هیج وجه وجود ندارد كه از ۱۹سال به ۲۳سال برسد/

در مورد سامان كاشی خبر های خوبی در جریان است كه تا قطعیت آن به نتیجه رسانه أی نمیشود/

فشار كار كارمندان زیاد است ولی تكریم أرباب رجوع در اولویت است /

در مورد كسر حقوق كارگران شهرداری كارفرما مقصر است نه اداره بیمه تامین اجتماعی و گرنه بدهی ۳۲ میلیاردی نباید پیش می آمد/

در مورد تأخیر حقوق مستمری بگیران به دلیل نبود بودجه بوده است ولی تامین اجتماعی بروجرد حقوق ها را حتی یك ماه  نشده كه به تعویق بندازد. حتی در مقطعی كه بودجه ها خوب بود حقوق بهمن و اسفند و عیدانه را یكجا میدادیم أما باید توجه نمود که مشكلات زیاد است/

بروجرد تنها شهری است كه به نسبت جمعیتش دو تا كارگزاری دارد و فعلا نیاز یك كارگزاری دیگر احساس نمیشود لازم به ذکر است که كارگزاری ها سازمانی مستقل می باشند/

موارد استثنایی از مشکلات كه بعضا در برخی موارد  برای بیمه شدگان عزیز به وجود می آید، شهروندان عزیز می توانند مستقیما به ریاست اداره مراجعه نمایید/

 مسوولین و کارمندان تامین اجتماعی هر آنچه كه در توانشان باشد  را برأی خدمت به مردم شریف بروجرد به کار می بندند.)))


گوگل یاهو!