دانلود آهنگ کوه آهن از پویان مختاری

تصویر ندارد

The post دانلود آهنگ کوه آهن از پویان مختاری appeared first on دانلود آهنگ جدید.


نقد اجتماعی / فرق همایش با همایش!

تصویر ندارد

فرق همایش های واقعی

 با همایش های “زرق و برق دار”!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

در بین صد ها همایش و نشست و گرد همایی که بعنوان خبرنگار، عکاس و وبلاگ نویس حضور داشته ام، دو همایش و نشست بیشتر از بقیه برای من جالب و قابل استفاده بوده است.

هر روز در گوشه و کنار شهر شاهد برگزاری بسیاری از همایش های مختلف هستیم، همایش هایی که هیچگاه مشخص نمی شود خروجی شان چه بوده و چقدر توانسته اند بر روی حضار تاثیر داشته باشد؟!

اگر نخواهم مته به خشخاش بگذارم، شاید غلو نباشد اگر بگویم بسیاری از این همایش ها فقط برای “باری به هر جهت” بودن برگزار می گردند و بعضی های دیگر هم با اینکه می تواند بهتر برگزار گردد، اما تاثیرشان آنچنان که باید و شاید نیست!

یک همایش موفق بنظر نگارنده، باید در مرحله اول بر روی حضار تاثیر عمیق بگذارد تا همین تاثیر توسط همان حضار  چه از طریق نوشتاری و چه از روش زبان به زبان  و گفتاری در سطح جامعه تاثیرات مهمتری بر جا بگذارد.

در اول نوشته ام، از دو همایش موفق طی یک سال گذشته گفتم که بر خلاف دیگر همایش های رنگارنگ، به واقع برای بیان رک و صریح مشکلات موجود جامعه و ارائه راهکارهای واقعی برگزار شدند.

 نشست  “کارگروه امداد و
نجات و آموزش همگانی در هلال احمر” بروجرد در تاریخ ۲۸ آبان ۹۴ و جلسه “مجمع
بسیج بروجرد” در تاریخ ۲۵ مرداد ۹۵ ، به واقع دو همایش و نشست بسیار موفق بودند که در آنها سخنرانان در لفافه سخن نگفتند و آنچنان با صراحت اما با ظرافت به بیان مشکلات موجود پرداختند که حضار را به شدت تحت تاثیر قرار داده بودند.

متاسفانه در دیگر همایش ها شاهد برنامه ریزی های کلیشه ای هستیم که در آنها سعی می کنند رخدادهای جامعه را به نفع مدیریت خود گل و بلبل! نشان بدهند و گاه چنان در این همایش ها سخنان غیر واقعی بیان می شود که حتی گوینده و شنونده را هم برای لحظاتی هر چند کوتاه تحت تاثیر قرار نمی دهد.

به هر حال دو همایش موفقی که در بالا به آنها اشاره کردم می تواند الگویی برای دیگر همایش های باشد که به مناسبت های مختلف برگزار می گردد.

متاسفانه بسیاری از همایش ها فقط برای شهروندان و زادگاه مان هزینه بر است بدون اینکه تاثیر مهمی بر زندگی مان داشته باشد و اتفاقا فرق همایش های موفق با همایش زرق و برق دار در همین نکات نهفته است،

 همانگونه که در همایش “مجمع بسیج شهرستان بروجرد” و همچنین نشست “کارگروه امداد و
نجات و آموزش همگانی هلال احمر” برای برون رفت از مشکلات، راهکارهای واقعی متناسب با شرایط شهرمان به دور از “سخنان شعارگونه” بیان می شود، در صورتیکه در همایش های ناموفق آنچه بیشتر برای برگزار کنندگان اهمیت دارد زرق و برق همایش است و بس!


دانلود آهنگ اینا فقط حرفه از بهزاد لیتو و امید

تصویر ندارد

The post دانلود آهنگ اینا فقط حرفه از بهزاد لیتو و امید appeared first on دانلود آهنگ جدید.


دانلود آهنگ نرو از پویا بیاتی

تصویر ندارد

The post دانلود آهنگ نرو از پویا بیاتی appeared first on دانلود آهنگ جدید.


دوربین فرهاد ۹۰ و بروجردی ها

تصویر ندارد

دوربین فرهاد ۹۰  و بروجردی ها


آرزوی بازیگر محبوب برای پدر استقلال

تصویر ندارد

بازیگر کشورمان برای پدر استقلال در صفحه مجازی خود آرزوی سلامتی کرد

منصور پورحیدری پیشکسوت و پدر استقلال مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است. 
امیر جعفری بازیگر کشورمان در صفحه مجازی خود برای پیشکسوت محبوب استقلال آرزوی سلامتی کرد.

گوگل یاهو!