عکس/ پیغام علی دایی برای اسطوره استقلال

تصویر ندارد

علی دایی در اینستاگرام خود عکسی از منصور پورحیدری منتشر کرد
سرمربی نفت تهران در صفحه اینستاگرام خود عکسی از منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال منتشر کرد که در آن نوشته است: «دوستان برای سلامتی منصور خان بزرگ دعا کنید.»
 
پورحیدری که کسالت دارد، در حال درمان بیماری خود است و علی دایی نشان داد که این پیشکسوت فوتبال را فراموش نکرده است.

روزنامه استقلال دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵

تصویر ندارد

تیم فوتسال تاکسی داران بروجرد

تصویر ندارد

تیم فوتسال تاکسی داران بروجرد


مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال کمک به خانواده مبتلا به تومور مغزی

تصویر ندارد
مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال

کمک به خانواده مبتلا به تومور مغزی

بیننده عزیزی مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال برای کمک به خانواده مبتلا به تومور مغزی به حساب اینجانب واریز کرده است

این مبلغ بزودی در اختیار این خانواده قرار خواهد گرفت

برای این بیننده  عزیز صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم.


لیاقت طرفداران استقلال هر هفته شادبودن است

تصویر ندارد

منصوریان با پشت سر گذاشتن روزهای بحرانی ابتدای فصل توانست شاگردانش را به هماهنگی رسانده و نتایج خوبی در هفته های گذشته کسب کند
علیرضا منصوریان در همین روزهای ابتدایی حضورش روی نیمکت رهبری استقلال دو روی سکه مربیگری در تیم پرطرفدار پایتخت را دید، جایی که با نتایج ناامیدکننده ابتدایی فصل تا مرز اخراج پیش رفت اما ایستاد و توانست تیمش را آماده رقابت برای قهرمانی کند. سماجتی که حالا نتایج خوبی برای استقلال در پی داشته و سه برد متوالی را رقم زده است.
سرمربی استقلال بعد از برد شیرین ۲-۰ برابر سایپا در حالی که از شادی در پوست خود نمی گنجید در نخستین جلسه تمرینی تیم خطاب به شاگردانش گفت:« از این که توانستیم سومین برد متوالی را جشن بگیریم خیلی خوشحالم اما پرونده بازی با سایپا هم بسته شد چون ما یک بازی خیلی مهم تر با فولاد در اهواز داریم که باید آن را نیز ببریم چون لیاقت طرفداران ما این است که هر هفته از بردهای ما شاد شوند نه فقط برای یک یا چند هفته».
منصوریان در بخش دیگری از صحبت هایش به بازیکنان استقلال هشدار داد در اهواز مراقب حریفی خطرناک مثل فولاد باشند چون این تیم توانسته همچون استقلال به روزهای خوب خود بازگشته و با نمایش های جالب توجه سد محکمی باشد برای حریفان.

رضا صفایی والیبالیست پر افتخار لرستانی / پس از عمل جراحی تازه دست به توپ شدم

تصویر ندارد

 رضا صفایی والیبالیست پر افتخار لرستانی

پس از عمل جراحی تازه دست به توپ شدم

از نیم فصل دوم با قدرت برمی گردم

صفایی:از نیم فصل دوم با قدرت برمی گردم/پس از عمل جراحی تازه دست به توپ شدم

رضا صفایی بازیکن پشت خط زن والیبال کشورمان فصل گذشته همراه با پیکان در رقابت های لیگ حاضر شد و توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند. قهرمانی و مقام سومی هم از دیگر عناوین او همراه با پیکانی هاست.

صفایی همراه با تیم ملی ب نیز در رقابت های آسیایی حاضر شد اما امسال خبری از او نیست و در هفته اول رقابت های لیگ برتر والیبال غایب بود.

این طور که شنیده می شود صفایی این روزها به دنبال درمان مصدومیت فصل گذشته خود است.

درباره شرایطش صفایی گفت: من فصل گذشته در بازی که پیکان مقابل سایپا داشت از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم اما از آنجایی که رقابت ها بسیار فشرده بود و پیکان هم کار سختی داشت با مصدومیتم تا پایان فصل مدارا کردم و سعی کردم با درد برای پیکان بازی کنم چراکه موفقیت تیمم برایم بسیار مهم بود.

پس از مشورتی که با پزشکان داشتم حدود دو ماه پیش زیر نظر دکتر محمد رازی مورد عمل جراحی قرار گرفتم و آرتروسكوپی تشخیصی را انجام داد.

وی در ادامه گفت: خداراشکر الان وضعیتم رو به بهبود است و پس از دوماه استراحت تمریناتم را شروع کردم و از دیروز دست به توپ هم شده ام. در این مدت زیر نظر فیزیوتراپ های خوبی همچون علی فرهادی، کاظمی، محمدی فر و مجید انصاری کار کرده ام و الان شرایطم بسیار راضی کننده است. بدون شک از هفته های آینده بهتر هم خواهم شد.

صفایی درباره حضور در رقابت های لیگ برتر گفت: از یکی دو تیم پیشنهاد داشتم و می توانستم از همین اول فصل هم در رقابت ها حاضر شوم اما با پزشکانم مشورت کردم و به این نتیجه رسیدیم که بهتر است از نیم فصل دوم در رقابت ها حاضر شوم.

در حال حاضر هم با یکی از تیم های باشگاهی در حال تمرین هستم و کار با وزنه و آب درمانی را هم انجام می دهم. انشالله برای نیم فصل دوم با قدرت تمام وارد رقابت ها خواهم شد. می خواهم با آمادگی کامل بازی کنم و برای تیمم تاثیرگذار باشم.


گوگل یاهو!