مراسم عزاداری دهه دوم محرم در بیت امام جمعه محترم شهرستان بروجرد به روایت تصویر

تصویر ندارد
مراسم عزاداری دهه دوم محرم

در بیت امام جمعه محترم شهرستان بروجرد 

به روایت تصویر
.
.
.
.









مراسم عزاداری و سوگواری دهه دوم محرم از پنجشنبه ۲۲مهر لغایت ۳۰ مهر۹۵ با سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین حاج آقا عدالت (ازقم) در بیت امام جمعه محترم بروجرد واقع در خیابان آیت ا…. کاشانی  به مدت 9 روز از ساعت 16 برقرار است.

تصاویر از مهندس مهزیاری 

سیاه‌جامگان ۰ – استقلال ۱؛ خط و نشان داش علی برای حریفان: ما اومدیم

تصویر ندارد
3fbe_esteghlal_va_seyah.jpg

هفته هشتم لیگ برتر – ساعت ۱۵:۳۰
ورزشگاه ثامن- تعداد تماشاگر: ۲۰۰۰۰
داور:سیدرضا مهدوی، کمک ها : علی میرزابیگی و آرمان اسعدی


کمپین معلم نیکوکار و بنیاد کودک

تصویر ندارد

کمپین معلم نیکوکار و بنیاد کودک

باسلام خدمت جناب داودوندی .

کمپین معلم نیکوکار

موسسه خیریه بنیاد  کودک بروجرد در نظر دارد به جهت ارتقا سطح علمی دانش آموزان تحت پوشش از کمک همه فرهنگیان گرامی  بهره مند شود .

در این راستا و با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و ابلاغیه به مدارس سطح شهر بنیاد کودک منتظر کمک و یاری فرهنگیان گرامی میباشد .

لازم است از کمک های جناب یاراحمدی معاونت محترم آموزش و پرورش و جناب فاتحی مدیر محترم آموزش متوسطه .کمال تشکر و قدردانی را بنمایم .

خواهشمنداست معلمین گرامی در تمام مقاطع نسبت به تکمیل فرم ارسالی به مدارس کمک داوطلبانه و خودجوش خود را به اطلاع بنیاد کودک برسانند .

با سپاس

مهندس حمید رضا چوبکار


عکس های تاریخی از بروجرد

تصویر ندارد

عکس های تاریخی از بروجرد


منصوریان:زمین بازی خراب بود/رضایی به سمت آقای گلی می رود

تصویر ندارد

بختیار بازیکن خوب ماست و اگر هم از کوره در رفته، با هم حل می‌کنیم

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار داشت:هر دو تیم ارائه گر بازی خوبی بودند.توانستیم بازی خوبی را نشان بدهیم.زمین ورزشگاه خراب بود. تیم فرهاد کاظمی را می‌شناسم که تاکتیکی بازی می‌کنند. برای ما مهم این بود که نیمه اول به گل برسیم.
وی اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که سه امتیاز خیلی خوب را به دست آوردیم ما پلکانی و آهسته جلو می آییم. اگر به گل دو و سه می رسیدیم که شانس داشتیم آخر بازی فشار رویمان نمی افتاد. تمرینات مان را پس از رسیدن به تهران روی این بحث خواهد بود که مهاجمان را چهارچوب را بهتر بشناسند.
 وی ادامه داد:خیلی برای‌مان مهم بود که با گل در نیمه نخست بازی را ترک کنیم. هرچه به اواخر بازی نزدیک شدیم، خواستیم پیروزی خود را حفظ کنیم. از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم و به نظرم امروز مهدی رحمتی واقعی را دیدیم. از زمانی‌که مربی نفت بودم عادت داشتم که چنین گلری را ببینم.
منصوریان تصریح کرد: کاظمی استارتر سپاهان بود و مربی باکیفیتی است. به وی و تیمش خسته‌نباشید می‌گویم. در خصوص داوری هم حرفی نمی زنم و کیفیت داوری خوب بود. به لحاظ فیزیکی خوب بود.
وی در خصوص اعتراض رحمانی پس از تعویض گفت: موضوعی درون‌تیمی بود و هرچه که بوده درون تیمی حلش می‌کنیم. بختیار بازیکن خوب ماست و اگر هم از کوره در رفته، با هم حل می‌کنیم. برای حل مشکل گلزنی، توقع معجزه نداریم و باید تمرین کنیم.
وی افزود: به جرات می‌گویم یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان ایران همین کاوه رضایی است، برای جبران موقعیت‌های از دست‌رفته فقط یک راه است و آن هم تمرین. آنقدر با وی کار می‌کنیم و به کاوه اعتماد داریم که به سمت آقای گلی پیش برود.
منصوریان درباره وقفه در برگزاری لیگ خاطرنشان کرد: به وضعیت خودمان در تعطیلات نگاه نمی‌کنیم، بلکه نگاه ما به لبخندی است که بعد از بازی با کره جنوبی برای مردم کشورمان ایجاد شد.

پورحیدری: از کاپیتان پرسپولیس تشکر می کنم

تصویر ندارد
پورحیدری: از کاپیتان پرسپولیس تشکر می کنم

تازه شنیده ام سیدجلال حسینی امروز نسبت به بنده لطف کرده و از کاپیتان پرسپولیس تشکر می کنم 
منصور پورحیدری اظهار داشت: من به دلیل داروهایی که مصرف می کنم اکثر ساعات روز را خواب هستم و بازی تیم عزیز خودم استقلال را هم نتوانستم ببینم و تازه شنیدم استقلال به دومین پیروزی متوالی اش در لیگ دست پیدا کرده و از این بابت خوشحالم و از همه اعضای تیم تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم و آرزو دارم استقلال به همین روند خود ادامه دهد و همه بازی هایش را ببرد. 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به اقدام سیدجلال حسینی پیش از بازی پرسپولیس و نفت تهران خاطرنشان کرد: شنیده ام سیدجلال عزیز لطف کرده و پیراهنی بر تن داشته که عکس بنده روی آن حک شده بود من سال هاست او را می شناسم و در اردوهای مختلف منجمله  اردوهای تیم ملی که در زمانی سرپرست بودم سیدجلال را دیده و به خوبی با خصوصیات  اخلاقی اش آشنایی دارم و باید بگویم همانطور که از نظر فنی جزو بهترین هاست از نظر اخلاقی هم در زمره بهترین ها به شمار می رود. از او تشکر می کنم که به یادم بود و برایش در همه مراحل زندگی اش آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم. 
از پورحیدری سوال کردیم که چه زمانی از بیمارستان مرخص می شود بیان داشت: شرایطم به نسبت دو، سه روز پیش بهتر شده است ولی اینکه چه زمانی ترخیص شوم بستگی به نظر پزشکان دارد. مسلما هیچکس دوست ندارد به جای منزل در بیمارستان استراحت کند. خیلی ها به عیادتم می آیند و من را از خواب بیدار نمی کنم به عنوان مثال امروز شهردار منطقه ۳ ، حسن روشن و علی جباری و دوستان دیگر برای دیدنم به بیمارستان ایرانمهر آمده بودند که جا دارد از آنها تشکر کنم و آرزو کنم آنقدر سلامت باشند که کارشان به بیمارستان نکشد.  

گوگل یاهو!