حضور و تهیه خبر و عکس از تعدادی از هیئات حسینی در بروجرد

تصویر ندارد

حضور و تهیه خبر و عکس از تعدادی از

 هیئات حسینی بروجرد طی امشب

تا ساعاتی دیگر در این سایت….

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


حضور و تهیه خبر و عکس از تعدادی از هیئات حسینی در بروجرد

تصویر ندارد

حضور و تهیه خبر و عکس از تعدادی از

 هیئات حسینی بروجرد طی امشب

تا ساعاتی دیگر در این سایت….

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


دکتر محمد خسروی رئیس جدید هیات ناشنوایان لرستان شد

تصویر ندارد

دکتر محمد خسروی

رئیس جدید هیات ناشنوایان لرستان  شد

خرم آباد – ایرنا – محمد خسروی در مجمع انتخاباتی هیات
ناشنوایان لرستان به مدت چهار سال به عنوانو رئیس هیات ناشنوایان این استان
انتخاب شد.

 به گزارش ایرنا در این انتخابات که روز یکشنبه در سالن
جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، خسروی به عنوان رئیس و امیر
امیری به عنوان دبیر جدید هیات ناشنوایان استان لرستان انتخاب شدند.
سیروس
مومنی، امیر امیری و محمد خسروی به عنوان سه نامزد انتخاباتی این مجمع
معرفی شده بودند که با انصراف امیری و مومنی انتخابات برگزار و خسروی با
کسب ۱۰ رای از ۱۱ رای جلسه ریاست جدید هیات ناشنوایان لرستان را بر عهده
گرفت.
محمد خسروی در حال حاضر مدیرکل سازمان حج و زیارت لرستان را بر عهده دارد.


منصوریان کاوه رضایی را گلزن می‌کند

تصویر ندارد

سرمربی استقلال برنامه ویژه ای برای مهاجم تیمش در نظر گرفت تا بتواند مشکلات گلزنی او را حل کند

کاوه رضایی بعد از یک روز غیبت در تمرین استقلال،  به محل تمرین آبی پوشان آمد و در حالی که تمام بازیکنان ریکاوری می‌کردند، او زیر نظر منصوریان، چینی و خرمگاه تمرین کرد.
در این تمرین کادرفنی استقلال کاوه رضایی را در موقعیت های مختلف گلزنی  قرار می دادند و او باید با ضربه پا و سر دروازه را باز می کرد که در این بین کادرفنی این تیم نکات تاکتیکی را به او گوشزد می کردند.
کاوه رضایی در شروع لیگ موقعیت های زیادی را از دست داده است و منصوریان تمام تلاش خود را می کند که مشکل او را برای شروع لیگ برتر برطرف کند.

منصوریان:توفیقی برای جذب حاج صفی به اصفهان رفته بود

تصویر ندارد
منصوریان:توفیقی برای جذب حاج صفی به اصفهان رفته بود

استقلال بزرگ نیاز به اتحاد و یکدلی همه مسئولان فعلی و سابق دارد

علیرضا منصوریان ظهار داشت: مدتی است به دلیل حفظ آرامش تیم و تمرکز خودم، در سکوت کامل به سر می برم و این سکوت ادامه دار خواهد بود و در مورد مسائل و اتفاقات چند هفته اخیر صحبتی با رسانه ها نداشته ام. همه مسائل را به طور دقیق و کامل رصد می کنم و در جریان همه مسائل هستم اما اگر صحبتی نکرده ام، به جهت حفظ آرامش تیم و تمرکز خودم بوده است اما در حال حاضر ضروری است که چند نکته را متذکر شوم.
وی ادامه داد:روز شنبه یک بازی درون تیمی بسیار خوب داشتیم. با وجود اینکه این بازی درون تیمی و دوستانه بود اما هیچ شباهتی به بازی دوستانه نداشت و شبیه یک بازی رسمی و جدی بود. شاهد یک فوتبال محکم، کاملا جدی و تاکتیکی بودم که مرا بسیار امیدوار کرد. نشانه های مثبت و خوبی دیدم و چند بازیکن توانستند به خوبی خودشان را نشان دهند. امیدوارم استقلال روند مطلوب و رو به رشد خود را همچنان ادامه دهد.
 سرمربی استقلال در ادامه به برخی مصاحبه ها که طی چند روز گذشته انجام شده، واکنش نشان داد و گفت: کلیه کسانی که تا به امروز برای استقلال زحمت کشیده اند، برای من عزیز هستند و برای آنها احترام خاصی قائل هستم. همه آنهایی که الان برای استقلال زحمت می کشند نیز عزیز هستند. به خاطر نام بزرگ استقلال و آرامش تیم دوست ندارم میان تمام عزیزانی که پیش از این در استقلال بوده اند و عزیزانی که در حال حاضر برای تیم زحمت می کشند، اختلاف نظر و چالش وجود داشته باشد. استقلال بزرگ نیاز به اتحاد و یکدلی همه مسئولان فعلی و سابق دارد و دوست دارم همه بزرگان و برداران عزیز من به خاطر نام بزرگ استقلال دوستی و آرامش تیم را در اولویت خود بگذارند. در اینجا می خواهم از سعه صدر و صبر و تحمل آقای توفیقی تشکر کنم زیرا ایشان قصد داشت پس از اتفاقات و حواشی اخیر در رسانه ها واکنش نشان دهد اما از ایشان سپاسگذارم که به احترام من این کار را انجام نداد. زحماتی که جناب آقای دکتر توفیقی برای استقلال کشیده کمال تشکر را داشته باشم. ایشان در فصل نقل و انتقالات خیلی به استقلال کمک کرد و نهایت تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر داشت. به عنوان مثال ایشان برای مذاکره با احسان حاج صفی چند روز در اصفهان مستقر بود و حتی آماده بود جهت مذاکره با مدیر برنامه های این بازیکن راهی آلمان شود. ایشان بدون هیچگونه چشم داشت رسانه ای برای استقلال نهایت تلاش خود را انجام داد و من همین درخواست را از عزیزان و زحمت کشان پیشین استقلال هم دارم و امیدوارم همه ی دوستان با حمایت و یکدلی خود جهت موفقیت استقلال بزرگ گام بردارند.

شادروان بهرام ایمانی عضو هیئت باب الحوائج موسی ابن جعفر(ع) بروجرد در جوار حق آرمید

تصویر ندارد

شادروان بهرام ایمانی 

عضو هیئت باب الحوائج موسی ابن جعفر(ع) بروجرد

در جوار حق آرمید

دو سه شب قبل که از هیات باب الحوائج موسی ابن جعفر(ع) بروجرد گزارش تصویری تهیه می کردم، دوست عزیزم آقای بهرام ایمانی نیز در بین خادمین هیات مشغول فعالیت بود.

متاسفانه شادروان آقای بهرام ایمانی بخاطر ناراحتی قلبی دار فانی را وداع گفت و صبح امروز در دارالسلام برای همیشه در جوار حق آرمید.

سایت فرهاد داودوندی در گذشت آقای بهرام ایمانی بازنشسته آموزش و پرورش را به خانواده ایشان و عزاداران هیات باب الحوائج موسی ابن جعفر(ع) بروجرد تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای آن مرحوم علو درجات آرزو دارد.


گوگل یاهو!