روزنامه استقلال یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

تصویر ندارد

حرکت مخفیانه دروازه بان پیشین استقلال/عکس

تصویر ندارد

دروازه بان سابق استقلال تماشاگر دربی ۸۳ بود
به گزارش کاپ،محسن فروزان عصر جمعه  با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال مقابل پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد.
وی ترجیح داد به شکل مخفیانه و  با حضور در میان هواداران استقلال دربی را تماشا کند و به جایگاه ویژه نرود.

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیرخم صورت گرفت؛ موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

تصویر ندارد
به مناسبت فرا رسیدن اعیاد 
سعید قربان و غدیرخم صورت گرفت؛
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو 
یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیرخم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۵۸۲ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

آیت الله آملی لاریجانی -رئیس قوه ی قضائیه- در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۵۸۲ نفر از محکومانی را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه ی قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده شده اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مورد موافقت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت.

بروجردی: نپذیرفتن منافقین از سوی آمریکا و اروپا ذلتی تاریخی برای آنها بود

تصویر ندارد
بروجردی: 
نپذیرفتن منافقین از سوی آمریکا 
و اروپا ذلتی تاریخی برای آنها بود
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا از خانه ملت
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که آمریکا حامی اصلی سازمان های تروریستی در جهان است گفت: عدم پذیرش سازمان منافقین از سوی آمریکا و اروپا ذلتی تاریخی برای آنها بود.
علاءالدین بروجردی در خصوص اخراج سازمان منافقین از عراق و پناهنده شدن آن ها به آلبانی، اظهار داشت: سازمان منافقین لکه ننگی بر دامان عراق بود که دولت انقلابی و ملت عراق هر دو تلاش کردند تا این لکه ننگ را از دامن خود زدودند.وی اضافه کرد: منافقین جنایات زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند و ۱۷ هزار نفر که اکثرا از افراد عادی و مسئولان نظام بودند را به شهادت رساندند.

بروجردی گفت: گروهک مناففین در عراق نیز به همراه آمریکایی های جنایتکار علیه ملت عراق از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند و تعداد زیادی از عراقی ها توسط این سازمان تروریستی به شهادت رسیدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در خصوص شادی رسانه های سازمان منافقین و تلاش برای موفقیت جلوه دادن تخلیه کمپ لیبرتی هم اظهار داشت: بدون تردید اخراج سازمان منافقین از عراق یک ذلت و خفت دیگری برای این سازمان بود.وی افزود: سازمان منافقین گمان می کرد با گرفتن پایگاه اشرف و بعد هم لیبرتی برای همیشه در عراق باقی بماند، ولی در نهایت می بینیم که این سازمان تروریستی از عراق رانده شد.

بروجردی با بیان اینکه آلبانی به لحاظ اقتصادی کشور ضعیف و فشار پذیری است، یادآوری کرد: آمریکایی ها تلاش گسترده ای کردند تا به گونه ای چتر حمایتی خود را همچنان بر سر نوکران شناخته شده خود بگسترانند.وی بیان کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی شناخته شده در اروپا که زمانی محل تمرکز گسترده سازمان منافقین بودند حاضر نشدند آنها را بپذیرند که این موضوع نیز قطعا یک ذلت تاریخی برای این سازمان محسوب می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا نشان داد که علی رغم همه ادعاهای حقوق بشری، همچنان اصلی ترین حامی سازمان های تروریستی در جهان است.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بروجرد: کارگران بروجرد در سامانه بیمه کارگران ساختمانی ثبت نام کنند

تصویر ندارد
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بروجرد:
کارگران بروجرد در سامانه 
بیمه کارگران ساختمانی ثبت نام کنند


به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا

علی یارمحمدی روز شنبه افزود: سامانه ثبت نام بیمه کارگران ساختمانی در استان قم راه اندازی شده است و کارگران ساختمانی می توانند برای تکمیل فرم بیمه خود با مراجعه به این سایت از مزایای آن بهره مند شوند.وی گفت: دولت برای کارگران ساختمانی تسهیلات خوبی در نظر گرفته است که با ثبت نام در این سامانه دسترسی عادلانه کارگران به این تسهیلات محقق می شود.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی بروجرد افزود: هم اکنون بیش از هفت هزار کارگر ساختمانی عضو این انجمن می باشند که تنها نیمی از آنها بیمه هستند و انتظار می رود دیگر کارگران ساختمانی با مراجعه به این سایت از خدمات بیمه آن برخوردار شوند.وی اظهار کرد: کارگران ساختمانی در سراسر کشور می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

کامران فرشید رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بروجرد جمعیت کارگری شهرستان بروجرد را بیش از ۳۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: انتظار می رود کارگران ساختمانی با مراجعه به این سایت از خدمات ارایه شده برخوردار شوند.

لرستان قهرمان مسابقات کاراته کشور شد

تصویر ندارد
لرستان قهرمان مسابقات کاراته کشور شد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
مسئول برگزاری این مسابقات گفت: ۷۸۲ ورزشکار از ۱۵ استان لرستان، خوزستان، ایلام، مرکزی، تهران، قم، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، ایلام، اصفهان، همدان، چهارمحال بختیاری، کرمان و کرمانشاه روزهای پنجشنبه و جمعه در این مسابقات در سالن ولایت بروجرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پیمان کرم وند افزود: در رده خردسالان تیم های ایلام، مرکزی و منتخب بروجرد و در رده نونهالان تیم های منتخب لرستان، مازندران و ایلام به ترتیب اول تا سوم شدند.وی اظهار کرد: در رده سنی نوجوانان تیم های همدان، مازندران و مرکزی و در رده جوانان تیم های همدان، آذربایجان غربی و منتخب لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.وی افزود: در رده سنی امید منتخب بروجرد، همدان، دهلران و در رده بزرگسالان منتخب بروجرد، منتخب لرستان و خانه قهرمان بروجرد به ترتیت عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

کرم وند گفت: با جمع بندی برتری ها تیم لرستان قهرمان و تیم های همدان و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.وی اضافه کرد: کاپ اخلاق این مسابقات نیز به استان چهارمحال بختیاری اهدا شد.وی گفت: ۳۴ داور آسیایی و ملی این بازی ها را داوری کردند و چهره های برجسته و تعدادی از ملی پوشان کاراته کشور نیز در این مسابقات حضور یافتند.

کرم وند اضافه کرد: این مسابقات برای معرفی تیم قهرمان کشور برگزار شد و جشنی به مناسب ورود کاراته به المپیک آینده بود.

گوگل یاهو!