عکس ها سخن می گویند@ بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

عکس ها سخن می گویند

بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


لطفا جواب بدهید که چرا همیشه وبلاگ فرهاد ۹۰ بروز است؟

تصویر ندارد

سپاس از “پرسشگر”

لطفا جواب بدهید که چرا همیشه

وبلاگ فرهاد ۹۰ بروز است؟

سلام

یک سوال از شما داشتم :

شما بیکار یا بازنشسته هستید که همیشه وبلاگتون در لیست بلاگ های بروز میهن بلاگ هست ؟

به وبلاگ نویس های دیگه رحم نمیکنید به چشم های خودتون رحم کنید

واقعا نمیدونم این اراده و این وقت آزاد را از کجا آوردید

منتظر پاسختون در همین بخش هستم ، پاسخ ندادن و عدم تایید این نظر نشانه ترس شماست

@@@@

 به امید خدا، نام بروجرد را با گزینه

فعالترین وبلاگ و وبلاگ نویسی در ایران

عزیزمان توام خواهم کرد.


پاسخ فرهاد داودوندی:

با سلام و سپاس از شما

من نه بیکارم و نه بازنشسته!  فقط و فقط یک وبلاگ نویس فعال هستم که وقت و وبلاگم را وقف شهر زادگاهم بروجرد کرده ام.

 بنظر من بروجرد  یکی از زیباترین نقاطی در دنیاست که خداوند مهربان آفریده،  این مردم به مانند تمامی ایرانی های دیگر بهترین مردم دنیا هستند، به همین خاطر برای رشد شهرم و تقدیر از همشهریان عزیزم هر چه قدر کار کنم باز هم کم است!

و اما ……..

همه ما از پشتکار ژاپنی ها افسانه ها می سازیم! ورد زبان مان است که خارجی ها! خیلی کار می کنند!

شب و روز از اینکه دیگران در دیگر کشورها کار می کنند سخن می گوئیم، اما نمی خواهیم قبول کنیم که کافی است ما هم برای هر مسوولیت اجتماعی که خودمان انتخاب می کنیم باید جدی باشیم و داشتن پشتکار را در سر لوحه فعالیت های مان قرار بدهیم تا جامعه مان رشد کند.

در حال حاضر تمام دنیا به این نتیجه رسیده اند که باید شبانه روز کار کنند و کار کنند و کار کنند، ما هم برای اینکه از قافله عقب نمانیم باید بدون وقفه کار کنیم تا کشور عزیزمان بیش از پیش رشد کند.

من بیکار نیستم، اتفاقا قبول کرده ام در کنار شغل اصلی، در شهرم کار خبرنگاری و وبلاگ نویسی کنم، به افتخار بروجرد و بروجردی ها که  همگی در زمینه های مختلف مذهبی، هنری، ورزشی،  علمی و …. سر آمد دوران هستند، باید تا می توانم فعالیت کنم و آنقدر در دنیای مجازی، شهر زادگاهم را به هموطنان و مردم دنیا خواهم شناساند تا بعنوان فرزندی از این دیار، بروجرد را در زمینه وبلاگ نویسی به رتبه اول در ایران برسانم.

این تصمیم را سالها قبل گرفتم و اگر عمری باشد به امید خدا، نام بروجرد را با گزینه فعالترین وبلاگ و وبلاگ نویسی در ایران عزیزمان توام خواهم کرد.

برای ادای دینم به زادگاهم احساس می کنم این کار را می توانم انجام بدهم، پس بدون وقفه و بدون استراحت وبلاگ نویسی برای شهرم را انجام خواهم داد و مطمئن باشید همیشه در لیست بروز ترین وبلاگ های ایران حضور خواهم داشت.

لبخند همه همشهریانم در مقابل دوربینم بهترین پاداش و لذتی است که خداوند مهربان به من بخشیده، که آنرا با هیچ مبلغی در دنیا عوض نخواهم کرد.

موفق باشید.


عید قربان همه بروجردی ها مبارک

تصویر ندارد

عید قربان همه بروجردی ها مبارک


اینجا خیابان بهار است

تصویر ندارد
نام خیابان بهار بروجرد تغییر نخواهد کرد

اینجا خیابان بهار است


منصوریان:بازیکنانم بدشانس اند/هوادار انرژی منفی ندهد

تصویر ندارد

من احساسم این است که بازیکنان ما بدشانس هستند ، در خلق موقعیت خیلی خوب هستیم
به گزارش کاپ،علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت:بازی خوبی بود.خیلی خوب شروع کردیم.۲۰ دقیقه فشار بعد از گل و ۱۵ دقیقه پس از اینکه گل را خوردیم دستپاچه شدیم.از عملکرد فنی راضی ام.در خلق موقعیت بیشتر راضی ام.من احساسم این است که بازیکنان ما بدشانس هستند.در خلق موقعیت خیلی خوب هستیم.از خط میانی راضی ام.از نوع تمریناتی که در این مدت کار کرده بودیم.ما در نهایی کردن موقعیت ها مشکل داریم.
وی درباره اعتراض هواداران به حضور بختیار رحمانی و تعویض فرشید اسماعیلی گفت:من نشنیدم درباره بختیار رحمانی حرفی زده شود.از هوادار می خواهم شرایط منفی در تیم ایجاد کنند.اسماعیلی وقتی به من می گوید خسته ام نمی شود چون هوادار می گوید تا دقیقه ۹۰ او را حفظ کنیم.این طبیعی است.من وسط بازی نمی توانم بگویم دوستان ایشان خسته شده اند که تعویض شدند.من از هواداران می خواهم آرامش داشته باشند و خویشتنداری کنند.بازیکن جوان من که فرشید اسماعیلی است بیش از ۱۰ کیلومتر دوید.تاکید می کنم بختیار جزو بازیکنان خوب ماست.ما سعی می کنیم کاری کنیم که بختیار همسو شود و خیلی راحت به تیم اضافه شود.از هواداران که ولی نعمت ما هستند هم می خواهم که انرژی منفی ندهند.
منصوریان در پاسخ به کاپ درباره اینکه ظاهرا بازیکنان استقلال گل نزن هستند بیان داشت:من این موضوع را بین دو نیمه گفتم.به بچه ها گفتم فوتبال یک اصلی دارد و آن هم گلزنی است.امروز یک بازیکن خوب گذاشتیم به نام مجید حسینی که در آینده می تواند در فوتبال ما بدرخشد.نمی توانم بگویم بازیکنان ما تمام کننده نیستند.این ها بدشانس هستند.من کاوه رضایی را مثال می زنم.او جزو نخبه های فوتبال ماست.ما در آینده خیلی حرف ها از رضایی می شنویم.با این تفاسیر باید گفت اگر گل نزنی گل می خوری.من از عملکرد تاکتیکی بازیکنان بسیار راضی ام.چیزی که هست این است که اصل حفظ نتیجه را باید رعایت کنیم.حفظ نتیجه با یک گل بسیار مهم است.
وی درباره اینکه آیا از امید ابراهیمی و فرشید باقری راضی است یا نه گفت:بله راضی ام.ابراهیمی اخیرا جایزه بهترین بازیکن را گرفته است.فرشید کمی نیاز به فرصت دارد.در مجموع من از عملکرد این دو راضی ام.فراموش نکنید وقتی تیمی گل می خورد کل برنامه اش به هم می ریزد و تا به خودش بیاید زمان می برد.
به گزارش کاپ،منصوریان درباره حضور مگویان در دفاع چپ اظهار داشت:این تشخیص کادر فنی بود.یک توپ روی دروازه ما آمد.پادوانی نیاز به زمان دارد و ۱۰ روز از زمان حضورش زمان می خواست.ساختار دفاع ما نیاز به زمان داشت.یک اتفاق رخ داد و یک توپ می آید و گل می شود.ما نیازمند این هستیم که ساختار دفاعی مان را حفظ کنیم.ایده های مختلفی وجود دارد.ما شرایط تمرین را نگاه می کنیم اما اتفاق است.اگر ضربه آخر علی قربانی گل می شد شاید این بحث ها به چشم نمی آمد.
وی درباره رویارویی خود با پرسپولیس و اینکه چه تدابیری در این باره دارد گفت:ما برای دربی کاملا آماده هستیم.چیزی که نیاز داریم این است که در طول هفته ساختار روحی روانی تیم را محکم کنیم.من به بازیکنان کاملا آموزش می دهم که پای به چه بازی می گذارند.حریف خوب و قابل احترامی است.
سرمربی استقلال درباره استفاده از مجتبی حقدوست بیان داشت:حقدوست شرایط پلکانی را به خوبی طی می کند.شاید بتوانیم در دقایق پایانی از او استفاده کنیم.به طور کل شرایط مان در دربی خوب است.
منصوریان درباره استرسی که کنار زمین دارد و اینکه آیا این موضوع به تیم منتقل نمی شود گفت:این را قبول ندارم.بازیکن جوان باید همیشه از سمت سرمربی اش تحت فشار باشد.من انرژی منفی نمی دهم.آنجا می ایستم که اگر بازیکنی اشتباه کرد من را ببیند و بداند که اشتباهش مال من است.بازیکن جوان را باید سرمربی آنلاین ببیند.من این تجربه را در نفت و تیم ملی امید داشتم.من در نفت موفق بودم و در تیم امید موفق بودم.اگر قرار بود صحبتی نکنیم مربیان بالا به روی سکو می رفتند و نیمه می آمدند و صحبت می کردند.بازیکن من را نگاه می کند و انرژی مثبت می گیرد.

در استقلال چه می گذرد؟

تصویر ندارد

یافتن درمان استقلال که هیچ، الان حتی تشخیص درد استقلال هم دشوار است
مشکلات استقلال چنان گسترده و متنوع شده که در طول ۹۰ دقیقه بازی برابر ماشین‌سازی تبریز نمی‌شد ریشه اوضاع بد آبی‌ها را یافت. علیرضا منصوریان در تمرینات «دقیقا» چه می‌کند؟
استقلالی که امشب دیدیم به تیم‌هایی شبیه بود که بازیکنانش فقط چند روزی کنار هم بوده‌اند و کمتر از ده جلسه «با هم» تمرین کرده‌اند.
باور کردنی نیست که تعداد جلسات تمرینی این تیم زیر نظر منصوریان سه رقمی شده است.
از علیمنصور انتظار معجزه نداشته و نداریم، اما آیا توقع زیادی است که در هفته پنجم لیگ‌برتر از استقلال بخواهیم تا دارای یک برنامه کلی برای بازی باشد؟ می‌توان قبول کرد که تیمی در هفته پنجم در تعدادی از جزئیات تاکتیکی و کار گروهی منسجم نباشد. اما پذیرفتنی نیست که بعد از این همه «تمرین – مسابقه – تمرین» هنوز استقلال از یک نقشه راه و یک برنامه کلی برای بازی محروم باشد.‌
‌اعتقاد داشته و دارم که «باید» به منصوریان فرصت داد.
هنوز هم می‌گویم که نباید علیمنصور را سوزاند. اما سرمربی استقلال هم باید جوابگو باشد که در تمرینات چه می‌کند؟ منصوریان همان مردی است که در نفت تهران توانسته بود خودش را به عنوان یک مربی خوب ثابت کند.
کیفیت تیم نفت با منصوریان گواه توانایی‌های اوست. چه شده که از آن «منصوریانِ نفت» خبری نیست؟ نمی‌شود که طی چند هفته یک مربی همه دانسته‌هایش را فراموش کند. اینکه شرایط استقلال به عنوان یکی از دو ابرقدرت فوتبال ایران با دیگر تیم‌های ایرانی تفاوت دارد نیز عملکرد هفته‌های اخیر منصوریان را توضیح نمی‌دهد. الان قبل از آنکه در پی یافتن «درد» استقلال باشیم و سپس امیدوار به پیدا کردن درمان آن، باید جواب این پرسش را بیابیم که؛‌
‌بر سر منصوریان چه آمده است؟
منصوریان را چه شده که استقلال چنین بازی می‌کند و او نمی‌تواند شرایط را تغییر دهد؟‌
در استقلال چه گذشته و چه می‌گذرد که بر سر یکی از استعدادهای خوب مربیگری استقلال و حتی فوتبال ایران این آمده که می‌بینیم؟‌
*علی حق شناس

گوگل یاهو!