نخستین نیروگاه برق‌آبی کشور با آب شرب در بروجرد افتتاح شد

تصویر ندارد
نخستین نیروگاه برق‌آبی کشور
با آب شرب در بروجرد افتتاح شد
نتیجه تصویری برای افتتاح

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از خبرگزاری تسنیم 
نخستین نیروگاه برق‌آبی کشور با آب شرب امروز با حضور بروجردی نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس، کورانی‌فر فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان در شهرستان بروجرد افتتاح شد.

با افتتاح این نیروگاه برق آبی که با مشارکت بخش خصوصی، اداره آبفا و شرکت توزیع برق شهرستان در بروجرد راه‌اندازی شده است، 170 کیلووات در ساعت به ظرفیت برق شهرستان اضافه می‌شود.

برای راه‌اندازی نیروگاه برق‌آبی شهرستان بروجرد بالغ‌بر 950 میلیون تومان مورد هزینه شده و با افتتاح آن برق مناطق اطراف نیروگاه از جمله دانشگاه آزاد و پاسگاه از این ظرفیت جدید تأمین می‌شود.

شرکت توزیع برق شهرستان بروجرد این ظرفیت بهره‌برداری شده را باقیمت مشخص‌شده وزارت نیرو از بخش خصوصی خریداری و به میدان توزیع برق شهرستان اضافه می‌کند.

کسب نخستین مدال طلای کاروان «منا» به دست ساره جوانمردی

تصویر ندارد
کسب نخستین مدال طلای کاروان 
«منا» به دست ساره جوانمردی
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
ساره جوانمردی بانوی تیرانداز ایران در رقابت های تیراندازی ماده تپانچه بادی ۱۰متر، نخستین مدال طلای پارالمپیک کاروان ایران در بازی های ریو ۲۰۱۶ را به دست آورد.
ساره جوانمردی و عالیه محمودی امروز (جمعه) در دومین روز بازیهای پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در فینال رقابت های تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر در بخش زنان همراه با تیراندازانی از ترکیه (۲ نفر)، اوکراین، مقدونیه، جمهوری آذربایجان و مجارستان خط A و F تیرخود را شلیک کردند.

در این مرحله محمودی دارنده مدال برنز پارآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در جایگاه هشتم ایستاد و از رفتن بر روی سکو بازماند.در رقابت جوانمردی با «اولگا کووالچوک» از اوکراین، جوانمردی به امتیاز 193.4 امتیاز عملکرد بهتری نسبت به حریف اوکراینی با رکورد 191.2 داشت و موفق شد به مدال طلا برسد.

بدین ترتیب جوانمردی اولین طلای کاروان کشورمان در پارالمپیک ریو را به نام خود ثبت کرد. همچنین عالیه محمودی نیز هشتم شد.جوانمردی همچنین رکورد جهان را نیز به نام خود ثبت کرد. این نماینده کشورمان در بازی های ۲۰۱۲ لندن به مدال برنز دست یافت.با کسب نخستین مدال طلا جایگاه ایران در جدول رده بندی این رقابت ها ۱۳ پله صعود داشت و به رتبه چهاردهم رسید. پیش از این سامان پاکباز در پرتاب وزنه دوومیدانی به مدال نقره دست یافته بود.

«مهدی زمانی» تنها تیرانداز مرد پارالمپیکی ایران هم امروز ساعت 19:45به وقت تهران در رشته تپانچه بادی 10متر، تیرهای خود را در خط 39 و در بین 49 تیرانداز شرکت کننده در این مرحله شلیک می کند.مهدی زمانی شورابی، ساره جوانمردی، عالیه محمودی در ( تپانچه خفیف 50 متر و تپانچه بادی 10متر) ،سمیرا ارم در (تپانچه بادی ) و معصومه خدابخشی در (تفنگ بادی کلاس SH2 ) به این رقابتها اعزام شده اند.
نمایندگان تیراندازی ایران در ریو تا ۲۴ شهریور ماه در پشت چوخه آتش قرار می گیرند.

در دومین روز بازی ها ورزشکاران کشورهای جهان در ۱۳ رشته دوچرخه سواری، فوتبال پنج نفره، گلبال، جودو، وزنه برداری، قایقرانی، تیراندازی، والیبال نشسته، شنا، تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر، تنیس با ویلچر و ورزش سه گانه رقابت می کنند.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با نام «منا» در رشته های دوومیدانی، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، تیراندازی، جودو، قایقرانی کانو، دوچرخه سواری، شنا، والیبال نشسته مردان و زنان، فوتبال هفت نفره و پنج نفره و بسکتبال با ویلچر شرکت می کنند.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به طور رسمی از ۱۸شهریورماه با حضور چهار هزار و ۳۵۰ ورزشکار از ۱۷۸ کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شد و ۲۸شهریورماه پایان می یابد.

عکس ها سخن می گویند/ یک بروجرد و یک دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

عکس ها سخن می گویند

یک بروجرد و یک دوربین فرهاد ۹۰


رضا جایدری: خداحافظ رسانه، سلام زندگی

تصویر ندارد

آقای رضا جایدری روزنامه نگار مستقل لرستانی

عطای کار خبری را به لقای آن بخشید
 

خداحافظ رسانه، سلام زندگی!

نوشته: آقای رضا جایدری

از ۱۳ شهریور برای همیشه از قید دشواری‌های خبرنگاری و متعلقات آن آزاد شدم، 13 همیشه هم بد و نحس نیست!

دیگر نیازی نیست دو روزی
یك‌بار فرصت چند ساعت خواب پیدا كرده، تا صبح بنشینم و اخبار و مطالب
ارسالی را از نظر تایپی، محتوایی و حقوقی بازبینی كنم!

دیگر با خیال راحت می‌توانم
روزی ۳ وعده غذا صبح، ظهر و شب بخورم و ناچار نیستم به دلیل گرفتاری
رسانه‌ای یا استرس، نهار را ساعت 18 عصر و شام را ساعت 3 بامداد جلوی
كامپیوتر بخورم!

دیگر استرس این كه تلفنم به
صدا درآید و تهدید جدیدی برای شكایت در دادگاه مطرح شود یا گلایه‌هایی كه
حتی نزدیك‌ترین دوستانم به خاطر انتشار مطالبی در سایت، رفاقت چند ساله‌مان
را بر هم بزنند، ندارم!

حالا می‌توانم دست فرزندم
را بگیرم و هر روز او را به پارك نزدیك منزل‌مان ببرم تا بازی كند و من از
تماشای بازی كردن او لذت ببرم. می‌توانم یک لیوان چای در دست گرفته و با
آرامش و لذت کتاب بخوانم. فرصت پیدا می‌کنم پس از ماه‌ها به مسافرت بروم!
حتی می‌توانم سرم را ساعتی در گوشی تلفن کرده و ببینم در كانال‌ها،
گروه‌ها، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها چه خبر است!

چه دلنشین و لذتبخش است
دوری از كاری پراسترس و پرآشوب، به‌خصوص وقتی كسی قدر تو را نمی‌داند و
برای خوب كار كردنت ارزشی قائل نیست! اصلاً دوری از فضای رسانه‌ای استان و
شهری كه فرقی بین كار خوب و بد نمی‌گذارند، بهترین و ارجح‌ترین تصمیم است.

خداوند به دوست و برادر عزیزم “عبدالرضا قاسمی” اجر و صبر بدهد كه بالاخره هفته قبل، با جدایی من از پایگاه خبری یافته كنار آمد؛ اما اینك ناچار است باری را كه من طی چند سال با یاری او و دیگر دوستان به دوش كشیدم را تحمل نماید.

نمی‌دانم چقدر دوام خواهد
آورد ولی مطمئنم با روحیات او و وضعیت اسفناك حاكم بر مطبوعات لرستان، اگر
خودش هم انصراف ندهد؛ خدای ناخواسته، بیماری، فشار عصبی و … بالاخره او
را به سرنوشت بچه‌هایی كه از این وادی پردردسر در لرستان جدا شدند، دچار
خواهد كرد.

ما كه برای همیشه رفتیم، خداحافظ رسانه و سلام بر زندگی!

@@@@@@@

آقای رضا جایدری برای لرستان یک برند موفق است


فرهاد داودوندی- بروجرد:

وقتی مطلب آقا رضا جایدری را مبنی بر خداحافظی اش از دنیای رسانه ای را خواندم هم خوشحال و هم ناراحت شدم!

خوشحالی ام به این خاطر بود که وقتش آزاد خواهد شد تا بیشتر به زن و بچه اش برسد، به خانه و خانواده اش رسیدگی کند، سر و سامانی به دست نوشته هایش بدهد و در واقع به آرامش برسد.

 و اما متاسف شدم که چنین گوهر گرانبهایی به همین سادگی از دست برود.

رضا جایدری برای استان محروم ما یک برند موفق و صاحب نام است، روزنامه نگار، وبلاگ نویس، خبرنگار، همکار افتخاری برنامه های صدا و سیما، محقق، تاریخ نگار ورزشی و غیر ورزشی، مدیر مسوول نشریات و سایت های خبری تحلیلی و از همه مهمتر یک معلم راستین که مستقل است و در فعالیت های خبری کاملا حرفه ای.

هنوز که هنوز است با این همه رسانه های مجازی و غیر مجازی که به یکباره سر بر آورده اند، کتاب تاریخ فوتبال رضا جایدری حرف اول و آخر تاریخ فوتبال استان لرستان را می زند.

گفتم که رضا جایدری برای استان ما یک برند صاحب نام است که باید توسط مسوولین حفظ و حمایت می شد، اما با این همه خطوط قرمز خود ساخته روسای عشق میز در این استان مگر می شود یک روز بدون استرس، فعالیت خبری کرد؟!

رضا جایدری و رضا جایدری ها که در این استان در عرصه کار خبری کاملا مستقل هستند و وامدار کسی نیستند شب و روز باید پاسخگوی روسایی باشند که برای پوشاندن کم کاری های خود، دیواری کوتاهتر از دیوار روزنامه نگاران مستقل پیدا نمی کنند. روسایی که فقط دوستدار روزنامه نگاران دست به سینه ای هستند که خود را به دیناری به آنها می فروشند!

در واقع برای کناره گیری افرادی به مانند آقا رضا جایدری از عرصه کار خبری در لرستان باید به روسای کم کار استان تبریک گفت که با تنگ کردن عرصه، یک فعال مستقل خبری دیگر در استان را خانه نشین کردند تا بتوانند بیشتر در عقب عقب بردن این استان جولان بدهند. روسایی که ادعای شان گوش فلک را کر کرده، اما دریغ از اینکه بتوانند یک هزارم امثال رضا جایدری ها برای رشد استان لرستان قدم بردارند.

صمیمانه امیدوارم و شاید بتوان گفت صد در صد مطمئنم که آقا رضا جایدری بعد از گذراندن یک دوره استراحت که واقعا بخاطر حجم کاری بالا به آن احتیاج دارد، به دنیای خبری لرستان باز خواهد گشت، این وعده نگارنده، دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد.

دنیای رسانه ها در لرستان بدون حضور آقا رضا جایدری یک وزنه بسیار قوی را از دست خواهد داد.

در خاتمه امیدوارم بزودی آقای رضا جایدری و دیگر روزنامه نگاران مستقل لرستانی که بخاطر کم لطفی روسای استان، خانه نشینی را بر فعالیت خبری ترجیح داده اند هر چه سریعتر در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

این استان محروم برای رشد، به مردان واقعی و مستقل به مانند رضا جایدری ها بسیار احتیاج دارد.


سوئیسی ها هم بروجرد را ستودند

تصویر ندارد

سوئیسی ها هم بروجرد را ستودند

فرهاد داودوندی- بروجرد:

توریست های سوئیسی  زیبایی های خدادادی بروجرد را ستودند.

این گردشگران خارجی که میهمان هتل زاگرس بروجرد بودند از برخورد بسیار خوب پرسنل و کارمندان این هتل کاملا راضی بودند.

یکی از این توریست ها طی گفتگویی بسیار کوتاه گفت: سوئیس کشور فوق العاده زیبایی است و باید حتما این کشور را از نزدیک دید تا پی به زیبایی های بی همتای آن برد.

همین گردشگر در ادامه نیز گفت: برخورد مردم بروجرد با ما بسیار عالی بود خوشحالیم که با مردم ایران دیدار داشته ایم، طی همین مدت از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری کشور شما دیدار داشته ایم و در بازگشت به کشورمان حتما به دیگر گردشگران خواهیم گفت که ایران کشور بسیار زیبایی با مردمی بسیار خونگرم می باشد.

این توریست سوئیسی در خاتمه نیز افزود: شهر شما بسیار زیباست، نمای فوق العاده شهر شما با طبیعت زیبای آن ( با دست  به منطقه گلدشت اشاره می کند) از بالای همین تپه ( چغا) کم نظیر است و چنین منظره زیبایی را در دیگر شهرها ندیده ایم.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


سه مدال طلا ، دو مدال نقره ودومدال برنز حاصل تلاش تیم کاراته شهرستان خوروبیابانک از مسابقات کشوری

تصویر ندارد

تیم نوجوانان کاراته شهرستان خوروبیابانک

 بامربیگری اقای محمدمهدی بهارلو

به مسابقات کشوری اعزام شدند

وبا افتخارافرینی عناوین ذیل رابه دست اوردند

  محمد مهدی بنی النجار       مدال طلا

محمد امین زرگر                  مدال طلا

محمدجواد بهارلو                 مدال طلا

محمد مهدی شمسایی         مدال نقره

علی امینی                        مدال نقره

سعیدخادمی                     مدال برنز

علی اکبر کمالی                مدال برنز

تبریک به کاراته کاران وخانواده محترمشان

وجامعه ورزش شهرستان


گوگل یاهو!