دعوت تربیت بدنی آموزش و پرورش از هیات وزنه برداری بروجرد برای رفع سوء تفاهم

تصویر ندارد

دعوت تربیت بدنی آموزش و پرورش

از هیات وزنه برداری بروجرد برای رفع سوء تفاهم

جناب داودوندی عزیز با سلام

از آنجا که رد وبدل شدن جوابیه بین ماوهیات محترم وزنه برداری در حوصله
بینندگان سایت شما نیست از طریق همین سایت از دوستان هیات وزنه برداری دعوت
میشود جهت روشن شدن قضایا ورفع سوتفاهم مابین، به همراه شما استاد
ارجمند بعنوان ناظر درمحل تربیت بدنی آموزش وپرورش حضور بهم رسانید


روزنامه استقلال یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

تصویر ندارد

عرضه آب هویج درآبمیوه وبستنی فروشی های بروجرد ممنوع شد

تصویر ندارد
عرضه آب هویج درآبمیوه وبستنی
 فروشی های بروجرد ممنوع شد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
رئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت: با توجه به مشاهده آلودگی میکروبی در بیشتر آب هویج های عرضه شده در آبمیوه و بستنی فروشی های بروجرد تا اطلاع بعدی عرضه این نوشیدنی در این شهرستان ممنوع است.
فریدون گودرزی روز شنبه افزود: ممنوعیت عرضه آب هویج از طریق مرکز بهداشت به مجمع عمومی صنفی و از این مجمع به تمام آبمیوه و بستنی فروشی های بروجرد اعلام شده است.وی اظهار کرد: کارشناسان مرکز بهداشت به صورت مستمر از این واحدهای صنفی بازرسی می کنند اما مردم نیز در صورت مشاهده عرضه آب هویج در سطح شهر مراتب را اعلام کنند تا با واحدهای متخلف برخورد شود.رئیس مرکز بهداشت بروجرد تاکید کرد: آلودگی میکروبی خطرناک است و می تواند باعث بیماری های گوارشی شود.

** کشف و ضبط یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در بروجرد

گودرزی همچنین از کشف و ضبط یک تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در بروجرد خبر داد و گفت: این مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط بروجرد در عمده فروشی های سطح شهر کشف شدند.وی این مواد غذایی را شامل انواع کیک، کلوچه، ماکارونی و سایر مواد غذایی دانست و افزود: تذکرات لازم به این عمده فروشی ها داده شده است لذا در صورت تکرار به مراجع قضایی معرفی می شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد: اقتدار ایران در اربعین حسینی به نمایش درمی آید

تصویر ندارد
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:
اقتدار ایران در اربعین 
حسینی به نمایش درمی آید
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
سرپرست فرمانداری بروجرد ایران را کانون و محور شیعه در جهان دانست و گفت: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در روز اربعین به رخ جهانیان کشیده می شود.
علی کورانی فر روز شنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی ستاد اربعین بروجرد در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: اربعین و محرم به لحاظ عشق، علاقه و ارادت مردم جهان به ابا عبدالله الحسین(ع) همواره از ظرفیت های مهم معنوی برخوردار است و این علاقه باعث اجتماعی میلیونی شیعیان در این روز می شود.وی گفت: دشمنان همواره سعی دارند از راه های مختلف به اقتدار و استقلال کشور ضربه بزنند لذا در حماسه میلیونی شیعیان در اربعین نیز باید برای خنثی کردن این توطئه ها آمادگی کامل داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان بروجرد در مسیر تردد زایران به سمت کشور عراق به طور متوسط روزانه ۱۰ تا ۱۵ هزار زایر از این شهرستان عبور می کند لذا تمام ظرفیت های شهرستان باید برای استقبال از زایران استفاده شوند.وی تاکید کرد: با ارائه برنامه های تبلیغی، رسانه ای و فرهنگی به زایران باید از وارد شدن ضربه به روابط ایران و عراق جلوگیری و با اتحاد و انسجام در این روابط حریم ۲ کشور حفط شوند.

کورانی فر بر تامین امنیت، بهداشت و درمان، تغذیه، اسکان و امداد و نجات زایران تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت تمامی ادارات شهرستان برای تحقق این امر استفاده شود.نماینده سازمان حج و زیارت لرستان نیز در این نشست اربعین را بزرگترین تجمع اسلام دانست و اظهار کرد: اجتماع میلیونی شیعیان در اربعین حسینی جنگ قدرت و ابراز وجود شیعیان به کل جهان است و بسیاری از معادلات دشمن را به هم می زند.

علی محمد کشفی افزود: امسال بنا به حساسیت این موضوع مسئولیت ستاد کشوری به وزیر کشور داده شده است و باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات دولتی، خصوصی و مردمی برای نشان دادن این اقتدار استفاده کرد.وی اضافه کرد: امسال سازمان حج و زیارت برای تامین دلار و پارکینگ خودروهای شخصی و رفع مشکلات سال های قبل خدمات بهتری را برای زایران لحاظ کرده است.وی گفت: شهرستان بروجرد از زمان امام حسن مجتبی(ع) به عنوان شاهراه زیارتی نقش آفرینی کرده است و در سفرنامه های مختلف تاریخی نام بروجرد می درخشد.کشفی تاکید کرد: امسال نیز توانایی های شهرستان بروجرد باید به نحو مطلوب نشان داده شوند تا زائران با ورود به شهر از امکانات بهره مند شوند.

اعضای هفت کمیته تغذیه، حمل و نقل، بهداشت و سلامت، اطلاع رسانی، امداد و نجات و اسکان، تنظیف و انرژی در این نشست وظایف خود را پیرامون نحوه استقبال و خدمات دهی به زایران اربعین را بیان کردند.

فسخ قرارداد برزیلی مدنظر استقلال

تصویر ندارد

مدافع برزیلی مورد نظر استقلال برگه فسخ قراردادش را ارایه کرد
به گزارش کاپ، در حالی که باشگاه سپاهان مدعی است لئوناردو پادووانی یک فصل دیگر با این مجموعه قرارداد دارد اما پادووانی مدرکی رو کرد که نشان می دهد بازیکن آزاد است.
بر این اساس فیفا قرارداد این بازیکن با باشگاه سپاهان را یکطرفه فسخ کرد تا برای پیوستن به استقلال تهران مشکلی نداشته باشد. 
مسوولان باشگاه سپاهان پس از اطلاع یافتن از این ماجرا رایزنی های خود را جهت اعتراض به تصمیم فیفا آغاز کرده اند.

سگرمه های منصوریان در هم رفت / شکست آبی ها مقابل پاس؛زور منصوریان به تیم نگون بخت سابقش هم نرسید

تصویر ندارد

استقلال تهران در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم لیگ دویی پاس همدان در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد
 آبی پوشان تهران که برای رسیدن به آمادگی در دوران تعطیلات، بازی های تدارکاتی را در دستور کار خود دارند، در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم پاس همدان متحمل شکست خورد.
دقایق حساس این بازی به شرح زیر بود:
دقیقه ۱۰)  اعلام یک ضربه ایستگاهی در دقیقه دوم برای استقلال. کاوه رضایی با یک شوت تلاش کرد دروازه حریف را باز کند اما این توپ با اختلافی اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۱۹- گل برای پاس)  ضد حمله تیم پاس باعث ایجاد یک موقعیت تک به تک برای مهاجم این تیم شد تا در دقیقه ۱۹ شهرام کوثری اولین گل بازی را به ثمر برساند.
دقیقه ۲۳) ارسال میثم مجیدی برای بهنام برزای، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی این بازیکن نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و دروازه بان تیم پاس با خروج از دروازه، توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه ۴۰)  این دیدار پاس میلاد زکی پور برای میعاد یزدانی با ضربه او به توپ همراه شد و این توپ وارد دروازه تیم پاس شد اما داور معتقد بود این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است و به همین دلیل گل را مردود اعلام کرد.
دقیقه ۴۳) این دیدار در حالی که استقلالی ها صاحب موقعیت گلزنی خوبی شده بودند، به دلیل مصدومیت کوثری مهاجم پاس، در یک کار جوانمردانه توپ را به اوت زدند.
دقیقه ۶۰)کاوه رضایی در موقعیت تک به تک با دروازه بان پاس قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را دروازه بان تیم پاس به سختی راهی کرنر کرد. ارسال این کرنر برای آبی ها هم موقعیت شوت زنی خوبی برای میعاد یزدانی فراهم کرد ولی شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه پاس راهی اوت شد.
دقیقه ۶۵)  ضربه ایستگاهی اعلام شده برای تیم پاس  را مهدی رحمتی براحتی در آغوش گرفت.
دقیقه ۶۶) ارسال میثم مجیدی برای امین حاج محمدی با ضربه سر این بازیکن همراه شد ولی توپ با اختلافی ناچیز از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۷۰)  ارسال یک توپ برای بازیکن تیم پاس او را در موقعیت گل قرار داد و ضربه او به گل تبدیل شد اما کمک داور پیش از آن با پرچم زدن، این موقعیت را آفساید اعلام کرد و به این ترتیب گل مردود اعلام شد.
دقیقه ۷۱) اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال کاوه رضایی با یک شوت تلاش کرد دروازه پاس را باز کند اما این توپ با اختلافی اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۷۳) محسن کریمی بازیکن تازه وارد استقلال در این دیدار که به جای علی سیاری وارد زمین شده بود در موقعیت تک به تک با دروازه بان پاس قرار گرفت ولی توپ او به کناره دروازه برخورد کرد.
دقیقه ۸۰)  شوت سرکش مهاجم تیم پاس  را مهدی رحمتی به شکلی دیدنی دفع کرد.

گوگل یاهو!