دکتر جمشید تقسیمی به نقد ضد ارزش ها در ورزش پرداخت

تصویر ندارد

طی سخنانی در یکی از مراسم های یاد بود مرحوم غلامرضا فهیمی

دکتر جمشید تقسیمی

 به نقد ضد ارزش ها در ورزش پرداخت

فرهاد داودوندی- بروجرد:

مرحوم زنده یاد غلامرضا فهیمی انسان بزرگی بود که تمام زندگی اش را وقف ورزش و بخصوص خدمت به ورزشکاران معلول و جانباز نمود.

آن مرحوم به واقع انسانی کاملا ورزشی بود که در زندگی با داشتن روحیه پهلوانی به  افتخارات ورزشی فراوانی دست یافته بود.

در مراسمی ناهاری که با حضور تعدادی از میهمانان گرامی برگزار شد، دکتر جمشید تقسیمی از پیشکسوتان صاحب نام و تحصیل کرده ورزش بروجرد و لرستان که در زمان جوانی بخاطر سرعت فوق العاده و اجرای کارهای تکنیکی در فوتبال ایران توسط هفته نامه معتبر و وزین کیهان ورزشی به فرزند باد ملقب شده بود، دقایقی  برای حضار سخنرانی کرد.

دکتر تقسیمی طی سخنانی نقد گونه و تند، به ضد ارزش هایی که به اشتباه در جامعه ورزش ما رواج پیدا کرده است، تاخت و از سه “جاذبه تخریب”، “جاذبه مرگ” و “نگریستن یک جانبه به همه عوامل” به عنوان عوامل بازدارنده برای یک جامعه جوان و پویا نام برد.

وی با اشاره به کتاب های تاریخی جهانگردانی که در قرون گذشته از خطه و دیار ما عبور کرده اند از علاقه وافر مردم از دیر باز برای تخریب یکدیگر به جای حمایت و جذاب بودن مراسم های مرگ به جای مراسم های شادی و نگریستن یک جانبه و یکسویه به همه عوامل پیرامون بعنوان سه عامل مخرب نام برد و با ذکر مثال هایی تاکید نمود که متاسفانه این گونه رفتارها از صد ها سال قبل در جامعه ما رواج داشته است.

این استاد اقتصاد بین الملل در خاتمه سخنانش با ذکر خاطراتی از مرحوم زنده یاد غلامرضا فهیمی از وی بعنوان یکی از نوابغ ورزش ایران یاد کرد و با جمع بندی قسمت اول سخنانش  و ربط آن به درگذشت زنده یاد غلامرضا فهیمی، ابراز امیدواری کرد که تا بزرگان مان در عرصه های مختلف اجتماعی و بخصوص ورزش در قید حیات هستند قدرشان را بدانیم و از تجربیات شان برای روند رو به رشد ورزش شهر و دیارمان استفاده کنیم، و تا وقتی زنده هستند نگذاریم فرد یا افرادی آنها را تخریب کرده و سپس اینگونه افراد بعد از مرگ در فقدان نخبه های ورزشی  ابراز تاسف کنند.


مادر شهیدان عبدالحسین و حمید کردی

تصویر ندارد

عکس برگزیده از میان صد ها عکس

 از یک مادر بروجردی

( مادر شهیدان عبدالحسین و حمید کردی)

در دیدار مردم با مقام معظم رهبری


صحبت های طولانی تلفنی منصوریان و رونمایی از مدیر جدید آبی ها

تصویر ندارد

تمرین آبی ها تحت تاثیر جدایی سرپرست باشگاه برگزار شد
تمرینات استقلال تحت تاثیر جدایی بهرام افشارزاده از جمع آبی پوشان پیگیری شد.بحث استعفای افشارزاده از مدیریت استقلال سوژه بازیکنان و کادر فنی بود و آنها در این باره با یکدیگر صحبت می کردند.علیرضا منصوریان هم پیش از آغاز تمرین دقایق نسبتا طولانی در اتومبیل خود با تلفن صحبت کرد که به نظر می رسید پیگیر وضعیت مدیرعامل جدید باشگاه است.
 تمرین امروز از ساعت 18:45 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.
 حاشیه های این تمرین به شرح زیر است:
* بازیکنان اصلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان به میدان رفته بودند در تمرین امروز حضور نداشتند و  از بازیکنان اصلی که مقابل استقلال خوزستان به میدان رفته بودند، فقط مگویان و مهدی رحمتی حضور دارند. 
*کادر فنی استقلال پیش از آغاز تمرین نشستی در دفتر خود داشت.پس از پایان این جلسه،شایعه شد که حسین قریب قرار است به عنوان مدیرعامل جدید استقلال منصوب شود.
* آبی پوشان پیش از شروع تمرین نزد منصور پورحیدری رفته و به وی خوشامد گفتند.منصور پورحیدری در سفر تیم به اهواز غایب بود.
* پورحیدری، نصرالله عبداللهی و غلامحسین فرزامی عضو سابق هیات مدیره و همچنین دکتر بهمنی بدنسازی سابق استقلال از حاضرین در تمرین بودند. 
* دروازه بان های تیم استقلال ۲۰ دقیقه زودتر در زمین حاضر شده و زیر نظر بابازاده به انجام تمرین پرداختند.
* حدود ۱۰۰ هوادار امروز در تمرین حضور داشته و تمرین را از نزدیک تماشا کردند.
*علیرضا منصوریان پیش از شروع تمرین حدود ۵ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و مراحل تمرین را به آنها شرح داد.
* سیدحسین حسینی،دروازه بان استقلال در خلال تمرین دقایقی با دکتر ستوده به صحبت پرداخت.
* بازیکنان استقلال از سوی هواداران تشویق شده و منصوریان به شدت تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.
* یکی از هواداران استقلال وقتی به تمرین آمد با تک تک بازیکنان استقلال عکس یادگاری گرفته نکته جالب که او دنبال محمدحسین کنعانی زادگان بود.
 * استیو جونز بدنساز استقلال در اواسط تمرین دقایقی با هواداران کنار زمین عکس یادگاری گرفت. 
* دوربین پرنده همچون روزهای گذشته مشغول فیلمبرداری از تمرینات استقلال بود.
* در دقایق پایانی تمرین هنگامی که بازیکنان در حال فوتبال دسته جمعی بودند در یک صحنه منصوریان سر بازیکنان داد زد و از آنها خواست تک روی نکنند و بازی خود را انجام دهند. 
* هواداران استقلال امروز در تمرین همچون روزهای گذشته علیه پرسپولیس شعار دادند.
* پرچم بزرگی از استقلال روی سکوها پهن شده بود که روی آن دو ستاره استقلال که مربوط به قهرمانی این تیم در آسیا بود قرار داشت.

روزنامه استقلال چهار شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

تصویر ندارد

دلایل باخت تیم نساجی بروجرد در مسابقه اول مقابل تیم پلدختر از زبان مربی تیم

تصویر ندارد

دلایل باخت تیم نساجی بروجرد

در مسابقه اول مقابل تیم پلدختر از زبان مربی تیم

روز گذشته طی تماسی با آقای احمد لطفی سر مربی تیم نساجی بروجرد، علت باخت تیم فوتبال نساجی در مسابقه مقابل تیم پلدختر در هفته اول لیگ برتر استان را جویا شدم.

آقای احمد لطفی در پاسخ گفت: ۸ ماه است که تیم فوتبال نساجی را تحویل گرفته ام و در این مدت تمرینات مستمری را پشت سر گذاشته ایم و با داشتن بازیکنان جدی که هدف شان حضور در مراحل بالاتر فوتبال ایران است به آینده موفق این تیم در ادامه مسابقات استان کاملا امیدوار هستیم.

سر مربی تیم نساجی در ادامه افزود: از همان روز اول به بازیکنانم تاکید داشته ام که در کنار فوتبال، آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد اخلاق مداری است و باید بازیکنان تیم طرز فکرشان را به سمت و سوی صرفا تمرکز بر روی مسابقات پیش ببرند و نباید در هیچ مورد حاشیه ای وارد شوند.

آقای لطفی سپس گفت: هر کارت زرد غیر فنی که نصیب بازیکنان شود بلافاصله با بیرون کشیدن آن بازیکن، تیم را ده نفره خواهم کرد و اتفاقا این مورد در دو نوبت و در پی اعتراض دو بازیکن مان در موقع مسابقه با تیم پلدختر پیش آمد که من هم در این دو مورد تیم را به مدت جمعا بیست دقیقه، ده نفره کردم.

وی با بیان  اهمیت داشتن اخلاق ورزشی توسط بازیکنان تیم نساجی بروجرد بعنوان نمایندگان ورزشی مردم بروجرد  تاکید نمود: هیچ بازیکنی در تیم نباید به داور اعتراض کند، در طول مسابقه بازیکن فقط و فقط باید فکر و ذهنش درگیر مسابقه باشد و خود را وارد حاشیه نکند، زیرا هر بازیکنی در تیم نساجی با رفتار خود باعث گرفتن کارت زرد غیر فنی بشود بلافاصله توسط کادر مربیان از زمین بیرون کشیده خواهد شد.

آقای احمد لطفی در خاتمه نیز گفت: در بازی با تیم پلدختر بیش از ۵۵۰ پاس سالم توسط بازیکنان ما داده شد که نشان از تاثیر تمرینات بر بازیکنان تیم دارد و مطمئنا در بازی های آینده نتایج بسیار خوبی در انتظار تیم ما خواهد بود.


رئیس شورای شهر بروجرد: پرداخت بدهی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی در اولویت است

تصویر ندارد
رئیس شورای شهر بروجرد:
پرداخت بدهی شهرداری بروجرد
به تامین اجتماعی در اولویت است
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا 
عباس شمس الدینی روز سه شنبه افزود: این بدهی به تامین اجتماعی بابت حق بیمه و دیرکرد مشکلاتی برای شهرداری بروجرد ایجاد کرده است زیرا تاخیر در پرداخت حق بیمه موجب شده تا ماهانه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه دیرکرد در پرداخت حق بیمه و بدهی شامل شهرداری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد اظهار کرد: برای پرداخت بدهی شهردای به تامین اجتماعی طرح واگذاری بازارچه میوه و تره بار به تامین اجتماعی مطرح شده و اقداماتی در این راستا صورت گرفته است.وی افزود: اگر سند این بازارچه که به نام مسکن و شهرسازی است را به نام شهرداری تغییر دهیم، طرح بخشودگی سازمان تامین اجتماعی به مبلغ حدود ۱۵۰ میلیارد ریال شامل شهرداری می شود.

شمس الدینی گفت: با اجرای این طرح و واگذاری بازارچه تره بار به تامین اجتماعی مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال بدهی شهرداری به بیمه پرداخت خواهد شد.وی افزود: با این اقدام نه تنها مجموع بدهی شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت می شود بلکه ۲۰۰ نیروی شهرداری بروجرد نیز بازنشسته می شوند که با بازنشسته شدن این نیروها بخشی از مشکلات شهرداری برطرف خواهد شد. وی در پاسخ به این سوال که این اقدامات تاثیری در پرداخت هفت ماه حقوق معوقه کارکنان شهرداری دارد یا خیر گفت: تنها حقوق کارکنان بخش اداری شهرداری تاکنون به تاخیر افتاده است و نیروهای سازمانی و خدماتی مشکلی در دریافت حقوق ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد افزود: برای رفع این مشکل و پرداخت حقوق معوقه کارکنان بخش اداری نیز اقداماتی از سوی شهردار بروجرد برای جذب اعتبار و پرداخت حقوق کارکنان صورت گرفته است.شهرداری بروجرد حدود یکهزار و ۷۰۰ نیرو دارد.

گوگل یاهو!