روزنامه استقلال پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

تصویر ندارد

عکس ها سخن می گویند/ بروجردی ها و بروجرد مقابل دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد

عکس ها سخن می گویند

بروجردی ها و بروجرد مقابل دوربین فرهاد ۹۰


معادل ریالی هدایای مسابقات فوتسال نوجوانان ایران در بروجرد صرف کارهای عام المنفعه نمودم

تصویر ندارد

معادل ریالی هدایای

مسابقات فوتسال نوجوانان ایران در بروجرد

صرف کارهای عام المنفعه نمودم

یک عدد پیراهن و یک عدد لوح یادگاری مسابقات فوتسال نوجوانان ایران در بروجرد در روز اول و روز آخر مسابقات به من اهدا شد.

با سپاس ویژه از مهندس سید کمال حسینی رئیس محترم کمیته فوتسال بروجرد، اما بنا به رسم همیشگی کارهای خبری که در این چند سال انجام داده ام، معادل ریالی این هدایا ( ۵۰۰٫۰۰۰ ریال ) را نیز صرف کارهای عام المنفعه خواهم نمود.


نقد اجتماعی/ لزوم حضور افراد متخصص و کاملا متعهد در شورای شهر بعدی بروجرد

تصویر ندارد

سخنی با کاندیداهای احتمالی شورای شهر بعدی بروجرد

لزوم حضور افراد متخصص و کاملا متعهد

در شورای شهر بعدی بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

شمارش معکوس برای ثبت نام کاندیداهای احتمالی شورای شهر بعدی بروجرد آغاز شده است.

از مدتها قبل آنانکه احساس می کنند می توانند برای رشد بروجرد مثمر ثمر باشند اسب خود را زین کرده اند که با تمام قوا بعنوان کاندیدا برای حضور در انتخابات شورای شهر که اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد حضوری فعال داشته باشند.

گروهی معتقدند که کاندیداهای دور بعد باید کاملا متخصص باشند و گروهی دیگر از کاندیداهای متعهد حمایت می کنند! اما آن چیزی که مورد توجه قرار نگرفته اینکه تا تعریف ما از متخصص یا متعهد چه باشد؟!

بنظر نگارنده، شهر ما به نیروهای کاملا متخصصی احتیاج دارد که به قول و وعده هایی که به مردم و در نزد وجدان خود به قراری که به خدای بزرگ و مهربان  می دهند، کاملا متعهد و پایبند باشند.

تخصص و تعهد برای کاندیداهای احتمالی  شورای شهر بعدی صد در صد لازم و ملزوم همدیگر هستند.

متاسفانه تجربه ثابت کرده است که کاندیداهای محترمی که تخصصی در امور شهری ندارند، در دوران تبلیغات قول و قرار هایی می دهند که بعد ها به هیچکدام از آنها پایبند و متعهد نیستند!

برای نمونه در سخنان تبلیغاتی تقریبا همه کاندیداهای محترم وعده می دهند که بعد از انتخاب شدن از افراد مختلف و صاحب نظر برای پیشبرد و رفع مشکلات شهر استفاده خواهند کرد! حتی بعضی ها پا را این هم فراتر گذاشته و وعده ایجاد شوراهای کوچک مشاورین در زمینه های ورزشی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و … را می دهند.

اما نام به آن نشان که از دقایق اولیه انتخاب شده وعده های داده شده را فراموش کرده و طی ۴ سال حضور در شورا از هیچ صاحب نظری حتی یک نظر ساده هم پرسیده نمی شود!

به هر حال سخن در رابطه با شورای شهر بعدی زیاد است که در آینده بیشتر به آنها خواهیم پرداخت، اما نگارنده همچنان اصرار دارد که بدون در نظر گرفتن افکار سیاسی و جناحی افراد مختلف، باید افراد متخصص کاملا متعهدی که اول و وسط و آخر عشق شان بروجرد و بروجردی ها باشند به شورای شهر بعدی راه پیدا کنند.

تا بعد………


جاذبه های توریستی در مهم ترین گنبد اورچین جهان

تصویر ندارد

جاذبه های توریستی

در مهم ترین گنبد اورچین جهان!!!


کاروان ورزشی پارالمپیک ایران عازم برزیل شد

تصویر ندارد
کاروان ورزشی پارالمپیک ایران عازم برزیل شد

به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو چهارشنبه شب تهران را به قصد ریودوژانیرو محل برگزاری بازی های پارالمپیک در کشور برزیل ترک کرد.
بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو از ۱۷ تا ۲۸ شهریور ماه با حضور بیش از چهار و ۵۰۰ ورزشکار معلول و ناتوان جسمی از ۱۷۵ کشور جهان برگزار می شود.

مراسم رسمی بدرقه کاروان ورزشی شهدای منا عصر امروز با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاونان وزارت ورزش و جوانان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده ورزشکاران پارالمپیکی در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.کاروان ۱۱۱ نفره ورزشکاران پارالمپیکی ایران که از هفدهم شهریور ماه باز ی های پارالمپیک ریو را پیش رو دارند با مراسم رسمی بدرقه که با طنین ملکوتی لبیک اللهم لک لبیک همراه بود، با حضور مسئولان و خانواده های خود، عازم این سفر شدند. کاروان شهدای منا را ۲۳ زن و ۸۸ مرد ورزشکار تشکیل می‎دهند.

محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در این مراسم ابراز امیدواری کرد که کاروان شهدای منا با افتخارآفرینی و کسب مدال های رنگارنگ شادی را برای مردم به ارمغان آورند.وی گفت: اراده قوی ورزشکاران پارالمپیکی که توانمندی های خود را نشان خواهندداد حاوی پیام مهمی است برای آنها که برغم توانمندی های جسمانی اراده ای برای ورزش ندارند.خسروی وفا گفت: تلاش ها و برنامه ریزی های خوبی برای افتخار آفرینی این کاروان صورت گرفته که ان شاءالله با توکل بر خدا نتیجه بخش خواهند بود.معاونان وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم بدرقه این کاروان حضور داشتند. 

رئیس کمیته پارالمپیک امروز همچنین در پیامی به وزیر ورزش و جوانان از وی بخاطرحمایت ها و کمک باکاروان ورزشی شهدای منا قدردانی کرد و گفت: انصافا در هیچ دوره ای کاروان پارالمپیک کشور و ورزشکاران جانبازو معلول حمایت نشده بود.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با نام «منا» و با شعار «توکل، اراده و افتخار» با ترکیب 111 ورزشکار و در 12 رشته ورزشی در این دوره از بازی ها حضور دارد.یک مقام کمیته ملی پارالمپیک درخصوص نامگذاری کاروان ورزشی ایران به نام «منا» به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل همزمانی بازی های پارالمپیک 2016 ریو با ایام مناسک حج و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره جان باختگان حادثه منا در مناسک حج سال گذشته، کاروان ورزشی ایران به نام «منا» نامگذاری شده است.

کاروان ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته های دوومیدانی، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، تیراندازی، جودو، قایقرانی کانو، دوچرخه سواری، شنا، والیبال نشسته آقایان و بانوان، فوتبال هفت نفره و پنج نفره و بسکتبال با ویلچر شرکت می کنند.کم شمارترین رشته ورزشی ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته شنا و دوچرخه سواری هر کدام با یک ورزشکار و پرشمارترین ورزشکاران ایران در رشته دوومیدانی با ۲۷ ورزشکار هستند.

دوومیدانی کاران پارالمپیکی ایران، پرافتخارترین تیم ورزشی در هفت دوره حضور ایران در بازی های پارالمپیک است. این تیم در بازی های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول، ۹۲ بارسلون، ۹۶ آتلانتا، ۲۰۰۰ سیدنی، ۲۰۰۴ آتن، ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۲ لندن حضور داشته است.تیم دوومیدانی پارالمپیکی ایران در پارالمپیک لندن با ۱۶ ورزشکار، پنج طلا، پنج نقره و سه برنز گرفت.

گوگل یاهو!