آقای شهریار میناگر از بروجرد لرستان برگزیده نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران شد

تصویر ندارد

پرچم بروجرد همیشه بالاست

آقای شهریار میناگر از بروجرد لرستان

برگزیده نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور روز گذشته در تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته،
این مراسم در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
کشور با حضور “مسعود سلطانی‌فر” رئیس این سازما‌، “بهمن نامور‌مطلق” معاون
صنایع دستى سازمان، “سعید شیرکوند” معاون سرمایه‌گذاری، “اصغر
نورالله‌‌زاده” مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید‌، “مجیدرضا حریری” مدیر
انجمن صادرکنندگان کشور، و صنعتگران برگزیده کشور برگزار گردید.
بین برگزیدگان نمایشگاه
“شهریار” میناگر از هنرمندان بنام و برجسته بروجرد به عنوان تولید کننده
برتر در حوزه ورشوسازی معرفی و با دریافت لوح تقدیر از طرف معاون صنایع
دستی کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.
شهریار میناگر ۴۹ سال دارد و
سال ۱۳۹۲ نیز به عنوان یكی از هنرمندان برتر كشور توسط سازمان میراث
فرهنگی، صنادیع دستی و گردشگری معرفی شده است.
وی فرزند مرحوم حاج “علی
میناگر” از اساتید بنام و برگزیده ورشوسازی است كه آبان ۱۳۷۱ به رحمت ایزدی
پیوست اما هنرش را با آموزش به فرزند و شاگردانش به یادگار نهاد.


ضرورت حمایت همه جانبه از تیم فوتبال نساجی بروجرد

تصویر ندارد

ضرورت حمایت همه جانبه

از تیم فوتبال نساجی بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

بعد از حضور تیم فوتبال شهرداری بروجرد در لیگ دسته سوم فوتبال ایران که در خاتمه با ناکامی این تیم برای صعود به لیگ های بالاتر همراه شد یک نسل از فوتبالیست های با استعداد بروجردی به نوعی فوتبال شان به پایان رسید.

بازیکنانی که متاسفانه آنچنان که باید و شاید هیچگاه مورد حمایت همه جانبه قرار نگرفتند و نتیجه همین عدم حمایت ها سرانجامی بجز محو این تیم از عرصه فوتبال بروجرد و لرستان در پی نداشت تا جائیکه امروز دیگر از آن تیم پر ستاره خبری نیست.

خوشبختانه اینک پس از گذشت چند سال تیم فوتبال نساجی بروجرد پا به عرصه فوتبال لیگ برتر لرستان گذاشته است. تیمی که در روز ۳۱ تیر ماه در یک بازی دوستانه با تیم قدرتمند نساجی قائمشهر که در لیگ دسته اول ایران حضور دارد توانست با یک بازی بسیار زیبا در خاتمه بازی را با نتیجه ۱ بر صفر به رقیب قدرتمند دسته اولی خود واگذارد.

رو نمایی از تیم جدید نساجی بروجرد با کادر مربیان جوان و بازیکنان با استعداد در بازی با نساجی قائمشهر بارقه های امید را در دل دوستداران فوتبال بروجرد زنده کرد و اینک می توان امیدوار بود که این تیم در فصل جاری بتواند فوتبال بروجرد را بر صدر فوتبال لرستان برساند.

در گفتگویی که با آقای احمد لطفی سر مربی تیم فوتبال نساجی بروجرد داشتم، وی ضمن برشمردن نکات مثبت این تیم تاکید داشت که علاقمندان مطمئن باشند که تیم فوتبال نساجی بروجرد با قاطعیت تمام و چند هفته قبل از پایان مسابقات لیگ استان، کسب مقام قهرمانی و  صعود خود را جشن خواهد گرفت.

به هر حال با توجه به حضور پر رنگ تیم فوتبال نساجی بروجرد در مسابقات فصل جاری فوتبال لرستان، لازم است که از نماینده فوتبال شهرمان با تمام وجود حمایت کنیم تا با کسب موفقیت های این تیم بزودی شاهد حضور و آشتی تماشاگران بروجردی با فوتبال شهرمان باشیم.


گفتگو با آقای حجت اله یارمحمدی رئیس اداره میراث فرهنگی بروجرد در رابطه با قلعه تاریخی آقبلاغ بروجرد

تصویر ندارد

گفتگو با آقای حجت اله یارمحمدی

رئیس اداره میراث فرهنگی بروجرد

 در رابطه با ناگفته های قلعه تاریخی آقبلاغ بروجرد

به دنبال مصاحبه آقای دکتر فریدون پور پرویز مالک قلعه تاریخی آقبلاغ که چندی قبل این قلعه تاریخی را به سپاه پاسداران بروجرد برای استفاده عموم  اهدا نمود، امروز نیز گفتگویی با آقای حجت اله یارمحمدی رئیس اداره میراث فرهنگی بروجرد در این رابطه داشتم.

آقای یارمحمدی در این گفتگو پاسخ هایی را بیان داشتند که بزودی و پس از ویرایش روی سایت قرار خواهد گرفت………. 


منصوریان:هر جا ما رفتیم طاهری و پرسپولیس ورود نکنند

تصویر ندارد
ما قرار شد تمرینات‌مان را در زمین شماره 2 ورزشگاه‌ آزادی پیگیری کنیم و یک دفعه دیدیم طاهری هوس کرده است که پرسپولیس به این زمین بیاید

علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره وضعیت آبی پوشان اظهار داشت:الحمدللله از وضعیت بدنی بچه ها راضی هستیم.با آمدن بدنساز شرایط تیم تغییر کرد.تیم را در مسیری که لازم بود پیش بردیم.۲۰ روز را ما پیش بردیم و ۱۵ روز با نظر مربی بدنساز پیش بردیم.بچه های ما خیلی تفاوت دارند.من در این مدت متوجه شدم که بازیکنی می خواهد ملی پوش شود باید استقلال و پرسپولیس را بگذارند.بزرگ ترهای تیم هم خوب کار می کنند و بازیکنان را هدایت می کنند.از نحوه تمرین راضی هستیم.از باشگاه هم بابت اردوی ارمنستان راضی هستیم
 وضعیت استقلال؟
 از وضعیت بدنی تیمم راضی هستم. با آمدن بدنساز خارجی، شرایطمان تغییر کرد. یک برنامه را با نظر او انجام دادیم. خیلی از آمدن او راضی هستیم. امروز متوجه شدم بازیکنی که می‌خواهد به تیم ملی برود، باید از فیلتر استقلال و پرسپولیس بگذرد. جوانان خوب و باهوشی داریم و بزرگترهای تیممان هم به خوبی آنها را کمک می کنند. از نحوه تمرینات راضی هستیم و از باشگاهمان بابت اردوی ارمنستان تشکر می کنم. از آقای افشارزاده و جهانیان خواسته ام جای ثابت برای تمرین به ما بدهند. قرار بود ثابت ما به زمین شماره دو بیاییم و دیدم که آقای طاهری هوس کرده اند سه روز در هفته آنها به اینجا بیایند. آنها دو ورزشگاه دارند و ما ورزشگاهی نداریم. صلاح هم نیست که دو رقیب بخواهد هر روز یک جا تمرین کنند. جهانیان قول داده اینجا را برای ما بگیرد. می خواهم به آقای طاهری بگویم که درست است ما رقیب هستیم ولی نمی شود هرجا ما می رویم، آنها هم بیایند. هرجا که ما ورود می کنیم، ایشان هم نصفش را می خواهد. ما تشکیلاتی مربی می کنیم و اینطور نیست که یک ربع قبلش تعیین کنیم چه تمرینی کنیم. مطمئنم که آقای جهانیان یک زمین برای ما می گیرد. ما زمین دیگری نداریم.
وضعیت کنعانی زادگان و ورودی های استقلال؟ 
درباره کنعانی زادگان اطلاعات داشتیم که بازیکن پرسپولیس نیست و او را از ملوان جذب کرده ایم. ما اصول را رعایت کردیم و قراردادش را ثبت کرده ایم. کارت بازی او هم باید صادر شود. ما سه سال سن تیم را پایین آوردیم. جوانان باتجربه ای جذب کرده ایم که به تیم ملی و اروپا امیدوار باشند. وضعیت زکی پور هم شنیده ام که نفت جلوی او را گرفته است. او زیر پنجاه درصد گرفته است و قرارداد او فسخ شده است. نفت پایه ای نداشته است. تیم نفت در این ده سال تخلف کرده است. او یک طرفه با پایه های نفت فسخ کرده است. او ۶ میلیون قراردادش بوده است و یک قران به او نداده اند. الان بازیکن ماست. اگر بخواهند جلوی او را بگیرند، مبارزه با قوانین فیفا است.  
انگیزه بازیکنان استقلال؟
 بازیکنان ما لحظه شماری برای لیگ می کنند. یکی از بهترین های ما رحمتی است که او را نداریم. من درباره او هم صحبت می کنم و بهتر است قبل از بازی با نفت در این باره چیزی نگویم. با ادله و منطق دوستان را قانع می کنم که مسیر اشتباهی رفته اند. درباره تماشاگران هم باید بگویم که از سال 2000 این کار جمع شده است. تیم بارسلونا و رئال از قبل وی آی پی خود را می فروشند. سال به سال آنها بلیط خود را می فروشند و منبع درآمد است. اگر هواداران آنها توهین کنند، محروم می شوند؟ باید قوانین را یک بازنگری بکنیم. به نظرم ظلم بزرگی به هواداران استقلال بود. از دوستانمان گله دارم. در رابطه با هوادارانمان می دانیم که 30 میلیون هوادار ما دعایشان پشت سر ماست.  
بازی برابر نفت؟
 یکی از دوستان گفته بود افکار من را می شناسد ولی باید بگویم که افکار ما هر سال عوض می شود.
 قول به هواداران؟
ما قول می دهیم تا خوب بازی کنیم و در کنارش نتایج خوبی بگیریم.
قول قهرمانی نمی‌دهید؟
لطفاً چوب لای چرخ من نگذارید.
درباره احسان حاج صفی چه صحبتی دارید؟
درباره حاج صفی دیگر صحبت نمی کنم.
 شهباززاده؟ 
من در این سال ها خیلی بازیکن دیده ام که در این شرایط گیر می کند. بین آینده و رویایش در اروپا و قلبش در استقلال. روز آخر به او گفتم حاضر به از دست دادن تو نیستم. او استقلال را دوست داشت و از طرفی دوست داشت یک افق جدید را تجربه کند. برای او آرزوی موفقیت می کنم. از هوادارانمان می خواهم کوچکترین کامنت و توهینی برای او نگذارند. ما باید یک ادبیات جدید را ایجاد کنیم. او روزی به جمع ما باز می گردد. نباید با یک ادبیات عجیب و غریب او را بزنیم و بعدا با یک ادبیات متضاد او را دعوت کنیم.
تماس با کی روش؟
 با او ارتباطی اخیرا نداشته ام.مگر در ایران است ؟ 2 هفته قبل از اردوی ارمنستان با او در ارتباط بودم اما الان از او خبر ندارم.

هوادارمهمترین غایب استقلال/تمرین بادوربینهای هوایی و زمینی استارت خورد

تصویر ندارد

اولین جلسه تمرینی استقلال بعد از دیدار با خونه به خونه مازندران در زمین شماره دو آزادی در سکوت و بدون هوادار برگزار شد
 تمرین امروز استقلال از ساعت 18:30 در زمین شماره دو آزادی و بدون حضور تماشاگران آغاز شد.
شرح این تمرین در ادامه می آید:
*قبل از شروع تمرین بختیار رحمانی به تنهایی به زمین رفت و کار کششی کرد.
*دو سه دوربین از شبکه های تلویزیونی به محل تمرین استقلال آمده و در حال گزارش گرفتن از تمرین هستند.
*پیش از شروع تمرین خبرنگاران حاضر در تمرین به کنعانی زادگان گفتند درباره وضعیتش مصاحبه کند که در پاسخ گفت من مصاحبه نکرده در حاشیه هستم چه برسدبه اینکه حرف هم بزنم.
*علاوه بر دوربین های تلویزیونی دوربین هوایی کادر فنی هم بالای محل تمرین به پرواز درآمده و کار آبی پوشان را زیر نظر داشت.
*دروازه بانان هم زودتر از سایرین در زمین حاضر شدند.
*ادموند اختر و نصراله عبداللهی به اتفاق منصور پورحیدری در محل تمرین حضور دارند.
*پیش از شروع تمرین علیرضا منصوریان با حضور بین اعضای تیم دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.
*استقلالی ها بعد از یک روز تعطیلی امروز عصر گرد هم آمدند تا برای دیدار با نفت تهران اولین تمرین جدی خود را پس از بازی با خونه به خونه مازندران برگزار کنند.
*پس از صحبتهای منصوریان بازیکنان زیر نظر استیون جونز در گوشه ای از زمین مشغول اجرای کارهای بدنی شدند و با زانو بلند و حرکات تمرینی خود را برای شروع تمرین با توپ گرم کردند.
*حمید بابازاده در نقش مترجم کنار بازیکنان ایستاده و دستورات جونز را برای بازیکنان ترجمه می کند.
*منصوریان با حضور در میانه زمین مشغول تمرین دادن بازیکنان شد.
*در بخشی دیگر از تمرین علی قربانی در زدن ضربه اشتباه کرد و منصوریان از او خواست تا دقت داشته باشد.
*سرمربیگری مایلی کهن در ملوان هم از دیگر سوژه های بازیکنان و مربیان استقلال بود.
*هواداران مهمترین غایبان تمرین بودند که برای دومین جلسه در روزهای گذشته نتوانستند به تمرین بروند. گفته می شود این به درخواست حراست ورزشگاه آزادی بوده است. این در حالی بود که در این مدت و از ابتدای شروع تمرینات استقلال با کادر فنی جدید تمرینات استقلال به زعم اکثر اهالی فوتبال پر تماشاگر ترین تمرینات تیم های لیگ برتری بود.
*خسرو حیدری در رختکن ماند تا ماساژ بگیرد.
*در اواخر تمرین منقل و ذغال به راه افتاد تا بازیکنان بعد از تمرین جوجه کباب بخورند.

کـــاوه رضایــــــــــی

تصویر ندارد

سلام استقلالیا گل چیه خبری ازتون نیست کامنت نمیدید…هااااا بیام براتون.خوب من امروز از کــاوه رضایی آپ کردم امیدوارم که خوشتون بیاد…..


عکس و تصویر عشقم

جیگــــــرا


گوگل یاهو!