گفتم این استقلال سهمیه هم نمی گیرد، چه برسد به قهرمانی!

تصویر ندارد

معاون سابق باشگاه استقلال به انتقادات اخیر واکنش نشان داد
علی نظری جویباری در مطلبی نوشت: جانا سخن از دلِ ما می گویی.
گاهی با بودن,گاهی با نبودن,گاهی با حرف زدن و گاهی با سکوت می توانی به تیم محبوبِ خود کمک کنی. به هر حال وظیفه ی شخصِ خود می دانم در همه حال یار و یاورِ استقلالِ بزرگ باشم.
اخیرا مصاحبه ای از دوستان در رابطه با ناکامی سالهای گذشته و دست های پشت پرده که مانع از نتیجه گیریِ استقلال شد را می خوانم,و بعضی بدونِ اینکه شرایط حساسِ استقلال را در همان زمان درک کنند شروع به انتقاد می کنند و اصلا از داخلِ باشگاه خبر ندارند و شروع به فرافکنی می کنند که چرا همان موقع کارشکنی و دخالت ها را عنوان نکردید.
مشکلات چندین بار در جلسه خصوصی مطرح ولی ترتیبِ اثر داده نشد.
اینجانب تمام مشکلات را در سه صفحه در نیم فصل به طورِ کامل به سرپرست باشگاه ارائه نمودم و تاکید کردم اگر این روش ادامه داشته باشد استقلال حتی قادر به کسبِ سهمیه نخواهد بود چه برسد به قهرمانی!! اما کجاست گوشِ شنوا؟؟ لغو قرار دادِ کرار,عدم تقویت تیم در نیم فصل,سفر تفریحی تیم به سوئد در حساس ترین زمانِ ممکن در لیگ و چند مورد دیگر.
اگر گهگاهی دست به قلم می برم فقط به خواستِ شما هوادارانِ دوست داشتنیِ استقلال است که از من می خواهید سکوت نکنم و واقعیت های موجود را بیان کنم. در شرایطِ موجود هیچ نشانه ی مثبتی جز در کادر فنی و بازیکنان در دیگر ارکان باشگاه مشاهده نمی شود
در موفقیت یک باشگاه سه ارکان مهم باید دست به دستِ هم بدهند تا راه قهرمانی آن تیم هموار شود.مدیریت و ارکان باشگاه,کادرِ فنی و بازیکنان وامکاناتِ سخت افزاری و نرم افزاری موجود.
این سه عنصر همانند چرخ دنده باید برای قهرمانی یک باشگاه بطور هماهنگ حرکت کنند که هرکدام از این چرخ دنده ها اگر کند یا تند حرکت کند آن باشگاه موفق نخواهد شد.

دایی دوباره فوتبالیست شد

تصویر ندارد

ز فعالیت بی سابقه سرمربی جدید نفت

آقای گل فوتبال ایران در تمرینات نفت تهران خیلی جدی مشغول کار کردن با شاگردانش دیده می‌شود که این اتفاق در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.


به گزارش “ورزش سه”، شروع کار علی دایی در دوران مربیگری از اواسط لیگ ششم بود که با قهرمانی این تیم همراه شد و او را یک سال دیگر در جمع نارنجی پوشان ماندنی کرد ولی از سال ۸۷ که دایی به تیم ملی رفت، تصمیم گرفت مثل دوران فوتبالش در مربیگری هم موفق باشد و به همین منظور ژلکو میاچ را به کادر فنی خود اضافه کرد.

میاچ در سال ۱۹۹۸ و وقتی نسل طلایی فوتبال ایران بازی می‌کردند، پنج ماه دستیار تومیسلاو ایویچ بود و از این نظر دایی با شناخت قبلی از کسی که مربی خود بوده او را به عنوان مربی اول خود برگزید.

این مربی کروات که حدود ۲۰ سال به عنوان دستیار در تیم‌های مختلفی همچون هایدوک اشیپلت، استاندارد لیژ بلژیک، تیم ملی بحرین، دیناموزاگرب کرواسی و … به همراه مربیانی مثل استانکو، لوکا پرازویچ و …  فعالیت کرده بود، با درخواست دایی دوباره به ایران بازگشت و مشغول کار با او شد.

میاچ یکی از کار بلدترین و مربیان با دانشی است که تاکنون به ایران آمده پس از تیم ملی، در پرسپولیس کنار علی دایی بود و قهرمانی جام حذفی هم به افتخاراتش اضافه کرد؛ او پس از آن در راه‌آهن نیز دو سال با آقای گل فوتبال جهان فعالیت داشت اما پس از بازگشت دوباره دایی به پرسپولیس به دلیل بیماری قلبی قادر به همراهی این مربی نشد و در کشورش به استراحت پرداخت.

 

این مربی کروات پس از اینکه فصل گذشته علی دایی سرمربی صبا شد دوباره به ایران و تیم او آمد؛ او در تیم ملی، پرسپولیس و راه‌آهن آنقدر خوب تمرین می‌داد که دایی در بیشتر تمرینات حضور پیدا نمی‌کرد و همین اتفاق در صبا نیز مشاهده شد و میاچ در بیشتر تمرینات، صبایی‌ها را به عنوان نفر اول تمرین می‌داد.

میاچ که حساسیت زیادی به نحوه تمرین کردن بازیکنان دارد و برای تیمش دلسوز است، در اتفاقی عجیب و غریب امسال بدون اینکه علت آن مشخص شود کنار علی دایی در نفت تهران نیست؛ هنوز سرمربی جدید نفت در این باره صحبتی نکرده ولی طبق اعلام او، فردی به نام علی عاملی که اسمی مشابه او با پسوند «موسوی» فقط در سایت هیأت فوتبال استان تهران وجود دارد و به عنوان مربی تیم کوثر تهران به ثبت رسیده است، مربی نفت تهران شد.

هنوز مشخص نیست مربی کرواتی که عصایِ دست دایی از سال ۸۷ تاکنون(به غیر از دومین دوره حضور در پرسپولیس) بوده چرا در نفت با او همکاری نمی‌کند ولی هرچه هست مشخص شده دایی فصل بسیار سختی در صورتی که فردی مثل میاچ کارکشته به کادر فنی خود اضافه نکند پیش رو داشته باشد چون شهریار فوتبال ایران به غیر از سرمربیگری نفت، همزمان کارهای اقتصادی زیادی انجام می‌دهد و قطعا در بسیاری از تمرینات نمی‌تواند خود تمرین دهنده باشد.

 

دایی از زمانی که به عنوان سرمربی نفت تهران معرفی شده یک جلسه هم در تمرینات غیبت نداشته و حتی دیروز صبح نیز با شاگردانش به ایفمارک رفته و چند مرحله تست پزشکی را نیز انجام داده است؛ با این وجود باید دید این مربی نامدار دستیار جدیدی برای خود انتخاب می‌کند یا خودش هر روز می‌خواهد تیم نفت را تمرین دهد.

 

 

 

 


جشنواره گل آبی ها مقابل گاندساز در شب هت تریک انصاری

تصویر ندارد

تیم استقلال در یک بازی تدارکاتی به پیروزی رسید
آبی پوشان عصر امروز در دومین بازی تدارکاتی خود در ایروان،به مصاف تیم گاندساز رفت که این بازی با پیروزی ۴ بر ۱ شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.
گل اول استقلال در دقیقه ۳۴ بازی روی پاس امید ابراهیمی و ضربه تمام کننده جابر انصاری به ثمر رسید. گل دوم نیز روی پاس خسرو حیدری و بار دیگر ضربه جابر انصاری وارد دروازه حریف شد. گل سوم نیز با ضربه چیپ انصاری به ثمر رسید تا این بازیکن در یک نیمه بتواند هت تریک کرده و تیمش را ۳ بر صفر پیش بیاندازد. 
در آغاز نیمه دوم،تیم ارمنستانی یکی از گل ها را جبران کرد اما یعقوب کریمی در دقیقه ۷۰ گل چهارم استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان منصوریان ۴ بر ۱ به پیروزی برسند.
 پس از پایان بازی ایرانیان حاضر در ورزشگاه از منصوریان تشکر کردند و سرمربی استقلال نیز به سمت آنها رفت و برای لحظاتی با هواداران صحبت کرد و عکس یادگاری انداخت.

جشن میهمانی نور ./شبی با کودکان معلول بهزیستی بروجرد

تصویر ندارد

عکس ها سخن می گویند

جشن میهمانی نور

شبی با کودکان معلول بهزیستی بروجرد

با همکاری هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی بروجرد، اداره بهزیستی، موسسه خیرین کار آفرین بروجرد، جمعی از هنرمندان موسیقی و تئاتر و ورزشکاران باستانی

( قسمت اول)


مسابقه پیشکسوتان سپید رود و نساجی به یاد سه فوتبالیست درگذشته

تصویر ندارد

مسابقه پیشکسوتان سپید رود و نساجی

 به یاد سه فوتبالیست درگذشته

به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سه فوتبالیست پیشکسوت درگذشته تیم فوتبال سپید روز بروجرد که جان به جان آفرین تسلیم نموده اند فردا جمعه ۲۵ تیر ماه راس ساعت ۶ عصر مسابقه فوتبالی بین تیم فوتبال پیشکسوتان سپیدرود با نساجی برگزار خواهد شد.

در این مسابقه یاد و خاطره زنده یادان: سروان حمید نظامی، احمد یادروج و مجتبی ساکی با حضور تعدادی از علاقمندان و مسوولین شهر  به مانند جناب سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گرامی داشته خواهد شد.


مسابقه پیشکسوتان سپید رود و نساجی به یاد سه فوتبالیست درگذشته

تصویر ندارد

مسابقه پیشکسوتان سپید رود و نساجی

 به یاد سه فوتبالیست درگذشته

به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سه فوتبالیست پیشکسوت درگذشته تیم فوتبال سپید روز بروجرد که جان به جان آفرین تسلیم نموده اند فردا جمعه ۲۵ تیر ماه راس ساعت ۶ عصر مسابقه فوتبالی بین تیم فوتبال پیشکسوتان سپیدرود با نساجی برگزار خواهد شد.

در این مسابقه یاد و خاطره زنده یادان: سروان حمید نظامی، احمد یادروج و مجتبی ساکی با حضور تعدادی از علاقمندان و مسوولین شهر  به مانند جناب سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گرامی داشته خواهد شد.


گوگل یاهو!