امام جمعه بروجرد: نتیجه مقاومت اسلامی مسلمانان منطقه شکست استکبار است

تصویر ندارد
امام جمعه بروجرد:
نتیجه مقاومت اسلامی مسلمانان
منطقه شکست استکبار است
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
امام جمعه بروجرد گفت: نتیجه مقاومت اسلامی مسلمانان منطقه به سردمداری ایران اسلامی شکست و عقب نشینی استکبار جهانی است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز عید فطر بروجرد افزود: سخن غرب و آمریکا برای حل مسائل بحران سوریه و به میان آوردن راه حل سیاسی دراین رابطه نشان از ضعف و شکست آنان در این موضوع است.به گفته وی امسال در حالی مراسم عید سعید فطررا برگزار می کنیم که همچنان خون مسلمانان مظلوم در کشورهای عراق و بحرین و سوریه و دیگر کشورها توسط تفاله های استکبار، گروهکهای تروریستی داعش با حمایت دلارهای نفتی حکام شهوت پرست عربی به زمین ریحته می شود.وی اظهار داشت: ایستادگی مقاومت اسلامی در سوریه و عراق باعث شده هر روز شهرهای گرفتار آنان در دست داعش آزاد شده و پیروزیهای بزرگی را برای رقم بزنند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس گفت: ملت مسلمان ایران اسلامی با وجود روزه داری و گرمای شدید هوا یکبار دیگر ثابت کردند که دست از حمایت خود از مقاومت اسلامی مردم فلسطین برنخواهند داشت.
حجت السلام والمسلمین ترابی افزود: نتیجه ایثار و شهادت طلبی مردم مظلوم فلسطین باعث آزادی قدس شریف و بازگشت آن به پیکره اسلام خواهد شد. 




تصاویر از سایت وزین فرهاد داودوندی

دایی سرمربی نفت تهران شد

تصویر ندارد

سرمربی سابق صبا هدایت تیم فوتبال نفت تهران را بر عهده گرفت.
به گزارش ایسنا، علی دایی پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت تهران، سرمربی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شد.
علی دایی فصل گذشته هدایت صبا را بر عهده داشت.


طنز اجتماعی/ مصاحبه با کلنگ خنثی در لرستان

تصویر ندارد

طنز اجتماعی

مصاحبه با کلنگ خنثی در لرستان

 فر هاد داودوندی – بروجرد :

سلام ، آقای کلنگ!

– سلام، اما من آقا نیستم!

ببخشید، سلام خانم کلنگ!

– اما من خانم هم نیستم!

عجب! اگر آقا یا خانم نیستی، پس چی هستی؟

– من خنثی هستم!

اِه ! چه جالب! برای چی خنثی هستی؟

– راستش کلنگی که فقط به زمین بخورد و ثمره ای نداشته باشد، خنثی است!

یعنی چی؟ میشه بیشتر توضیح بدهید؟

– 
جوونم واستون بگه! توی این استان لرستان خودمان، از هم جنس های کلنگ من
در انبار ادارات هر شهری سه چهار تا دسته روبان گرفته وجود
دارد!

 ما کلنگ های ته انباری سالی چند بار از انبار بیرون می
آئیم و به دست روسای آن شهر ها در چند نقطه زمین هر شهر به زمین می خوریم!
بعضی وقتها چنان ما را به زمین می زنند که پیش خودمان می گوئیم نکند این رئیس  با این شوری که در سر دارد ما را زمین نگذارد و طی بیست و چهار
ساعت کلنگ زدن مداوم،  پی ساختمان را به تنهائی بکند! 

اما نام به
این نشان، که بعد از دو سه بار ما را به زمین زدن، دوباره سر از ته
انبار در می آوریم! البته تا اینجای کار هم ایرادی ندارد!

اما قضیه وقتی
جالب میشود که روز کلنگ زدن، مصاحبه پشت مصاحبه که چنین خواهیم کرد و چنان خواهیم ساخت، اما نام به آن نشان که تجربه نشان داده فقط و فقط بعد از زدن کلنگ بر زمین فقط خوب حرف خواهند زد و در واقعیت نه چنین خواهند کرد و نه چنان خواهند ساخت!

اینطور است که ما می شویم کلنگ  خنثی در لرستان!


حاج رضا معماری پیشکسوت ورزشی که ۲۱ کیلومتر را به راحتی می دود!

تصویر ندارد

حاج رضا معماری پیشکسوت بروجردی

 ورزش لرستان که با 75 سال سن 21 کیلومتر

 را به راحتی می دود!

حاج رضا معماری از پیشکسوتان ورزشی بروجرد است که حضوری فعال در عرصه ورزش دارد.

وی که هم اینک با داشتن ۷۵ سال سن تمرینات ورزشی خود را بصورت جدی انجام می دهد در زمینه های ورزش باستانی، دو و میدانی و پیاده روی علاوه بر شرکت در مسابقات، بعنوان مربی نیز حضوری فعال دارد.

حاج رضا معماری از سال ۱۳۴۸ با هدایت مرحوم مستعد از یزرگان تاریخ ورزش بروجرد بصورت جدی ورزش باستانی را آغاز نموده است و در کنار آن برای تمرینات بدنسازی بصورت اتفاقی با ورزش دو و میدانی نیز آشنا می شود که این علاقه بصورت مستمر تا به امروز ادامه داشته است.

این چهره ورزشی حداقل ۴ روز در هفته و ساعات متوالی به تمرین دو و میدانی و پیاده روی می پردازد تا جائیکه با داشتن ۷۵ سال سن، ۲۱ کیلومتر  را خیلی راحت و اصطلاحا به مانند آب خوردن می دود!

حاج معماری را می توان در کنار دیگر مو سپید های ورزش بروجرد  از بنیانگذاران ورزش صبحگاهی بروجرد نیز به شمار آورد.

از نکات جالب توجه اینکه حاج رضا معماری زیاد مایل نیست از فعالیت های ورزشی خودش صحبت کند و بیشتر دوست دارد از دیگران نام ببرد!

به هر حال  حاج رضا معماری  پیشکسوت بسیار فعال بروجردی که مقام و مدال های بسیاری در مسابقات مختلف ورزشی به مانند باستانی، دو و میدانی، پیاده روی و بخصوص مسابقات ورزشی پیشکسوتان ایران دارد،  از افتخارات ورزش بروجرد است که ما نیز برای ایشان صمیمانه آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.


عید سعید فطر مبارک باد

تصویر ندارد
متن تبریک عید فطر ٩۵
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید

 فطر برکیمیاى وجود شما عزیزان مبارک باد

التماس دعا…

وبلاگ خبری محسن مهربان 

رئیس اداره کار بروجرد: احیا کاشی جم بروجرد با دریافت تسهیلات بانکی ۱۲۰ کارگر اخراج شده بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

تصویر ندارد
رئیس اداره کار بروجرد:
احیا کاشی جم بروجرد با دریافت تسهیلات بانکی
۱۲۰ کارگر اخراج شده بیمه بیکاری دریافت می‌کنند
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: روند اخذ تسهیلات بانکی ۸۰ میلیارد ریالی کاشی جم بروجرد به‌ سرعت در حال طی شدن است که در این صورت ظرف دو ماه آینده این صنعت مجدداً آغاز به کار می‌کند.
کامران فرشید با بیان اینکه روند اخذ تسهیلات بانکی کاشی جم بروجرد به‌ سرعت طی می‌شود اظهار داشت: طرح دریافت تسهیلات بانکی کمکی برای صنایع کاشی جم بروجرد در تهران با پیگیری از سوی کارفرمای این کارخانه در حال انجام است که برای سرعت بخشی به این روند قول‌های مساعدی از سوی مسئولان استانی داده‌شده است.وی افزود: میزان تسهیلات درخواستی کاشی جم بروجرد 80 میلیارد ریال است که در صورت دریافت این میزان از تسهیلات علاوه بر پرداخت حقوق معوقه کارگران این کارخانه مشکل سرمایه در گردش و نبود نقدینگی لازم برای خرید مواد اولیه نیز مرتفع می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در صورت طی همین روند در اخذ تسهیلات تا دو ماه آینده شاهد بازگشت به کار کارگران و رونق این صنعت باشیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به وجود بازار فروش مساعد تولیدات این کارخانه، عنوان کرد: بازار فروش داخلی و خارجی محصولات تولیدی کارخانه کاشی جم بروجرد در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و کشورهای همسایه بسیار مناسب است و می‌توان با رفع مشکلات مالی این واحد کاری و فروش تولیدات گذشته آن در بازارهای هدف داخلی و خارجی رونق گذشته را به این کارخانه بازگرداند.وی با تأکید بر ضرورت حفظ نشان‌های بین‌المللی کارخانجات شهرستان بروجرد، تصریح کرد: کارخانجات کاشی جم، سامان کاشی و نساجی بروجرد در زمره کارخانجات معتبر بین‌المللی هستند که تولیدات آن‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود بنابراین باید این ظرفیت تولیدی در صنایع این شهرستان به‌درستی حفظ شود.

فرشید خاطرنشان کرد: روند انجام بیمه بیکاری ۱۲۰ کارگر تعلیق شده کارخانه کاشی جم بروجرد در حال پیگیری است و اقدامات لازم در کمیته استانی انجام‌شده که ظرف چند روز آینده این تعداد از کارگران نیز برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان تأمین اجتماعی معرفی می‌شوند.وی در رابطه با آخرین وضعیت کارخانه سامان کاشی بروجرد نیز گفت: روند دریافت تسهیلات موردنیاز کارخانه سامان کاشی نیز در حال پیگیری است اما کارفرمای این کارخانه باید همت بیشتری برای ادامه کار و اخذ تسهیلات نشان دهد چراکه در صورت اراده کارفرمایان مشکل جدی برای اخذ تسهیلات از سوی دولت و سیستم بانکی کشور وجود نخواهد داشت.

گوگل یاهو!