رضا بیرانوند مقام سوم جوانان جهان را به دست آورد

تصویر ندارد

پرچم بروجرد همیشه بالاست

رضا بیرانوند مقام سوم جوانان جهان را به دست آورد

بیرالوند توانست سه مدال برنز را در رقابتهای دسته ۹۴ کیلوگرم جوانان
جهان بدست آورد تا نخستین وزنه بردار کشورمان باشد که در قهرمانی جوانان
جهان به مدال برسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ رقابتهای
دسته ۹۴ کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ژیمناستیک رینو
برگزار شد. رضا بیرالوند ملی پوش کشورمان که با ۸ وزنه بردار دیگر رقابت
می کرد در حرکت یکضرب ۱۶۱ کیلوگرم را بالای سر برد، در حرکت دوضرب نیز با
مهار وزنه ۲۰۱ کیلوگرم و با مجموع ۳۶۲ کیلوگرم به سه مدال برنز دست یافت.

همچنین “سوبیرف” از ازبکستان با مجموع ۳۷۳ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

“منتانو” از کلمبیا از با ثبت مجموع ۳۷۲ کیلوگرم مدال نقره رسید.

نکته قابل توجه این مسابقه اوت کردن “ولادیمیر حوزا “وزنه بردار اوکراینی
در حرکت یکضرب بود ولی این وزنه بردار اوکراینی در حرکت دوضرب توانست با
۲۰۴ کیلوگرم مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

منتانو وزنه بردار کلمبیایی که در حرکت یکضرب مدال طلا، در حرکت دوضرب
مقام چهارمی  و به مدال نقره مجموع دست یافته بود پس از کسب این نتایج از
فرط خوشحالی در سالن مسابقات به رقص پرداخت.

رضا بیرالوند برای آزمایش دوپینگ به اتاق آزمایش رفت.

نتایج حرکات یکضرب، دوضرب و مجموع سه وزنه بردار برتر دسته ۹۴ کیلوگرم به شرح زیر است:
یکضرب:
۱- منتانو(کلمبیا):۱۷۲کیلوگرم
۲- سوبیروف( ازبکستان):۱۷۰کیلوگرم
۳- رضا بیرالوند( ایران) :۱۶۱کیلوگرم

دوضرب:
۱- ولادیمیر حوزا(اوکراین):۲۰۴کیلوگرم
۲- سوبیروف( ازبکستان):۲۰۳کیلوگرم
۳- رضا بیرالوند( ایران) :۲۰۱کیلوگرم

مجموع:
۱- سوبیروف( ازبکستان):۳۷۳کیلوگرم
۲- مانتانو(کلمبیا):۳۷۲ کیلوگرم
۳- رضا بیرالوند( ایران) :۳۶۲کیلوگرم


مراسم احیاء، شهدای گمنام

تصویر ندارد
مراسم احیاء، شهدای گمنام

عکس ها از آقایان: سینا فراهانی، رضاعلی پهلوان، کورش نصرالهی

مسئولین برگزاری مراسم احیاء شهدای گمنام


آندو منتظر استقلال، استقلال منتظر ابراهیمی

تصویر ندارد
فوتبال_تیم منتخب 98_ تیم ملی 2014_آندو تیموریان آندو منتظر استقلال، استقلال منتظر ابراهیمی

اگر امید ابراهیمی در استقلال ماندنی نشود، آندرانیک تیموریان اصلی ترین گزینه جانشینی اوست

در هیاهوی بازار نقل و انتقالات، هیچ خبری از آندرانیک تیموریان نیست. کاپیتان تیم ملی، در سالهای اخیر همیشه کالای ارزشمند بازار بوده و تیمهای زیادی برای حضورش با او و برادرش مذاکره می کردند اما گویا ستاره بخت تیموریان هم غروب کرده است.
اولین تیمی که این فصل به تیموریان پیشنهاد همکاری داد، پیکان بود. مجید جلالی فصل قبل در سایپا هم تیموریان را خرید ولی آندو به دلیل مصدومیت تنها ۵ بازی برای سایپا انجام داد. مشکل اصلی آندو و پیکان، مسایل مالی بود. آندو به پیشنهادهای زیر یک میلیارد فکر نمی کند درحالیکه پیشنهاد پیکانی ها با همه آپشن هایش حتی به ۹۰۰ میلیون هم نمی رسید.
رسول خطیبی در ماشین سازی هم به همکاری با تیموریان تمایل نشان داد ولی آندو اولا می خواهد در تهران به فوتبالش ادامه بدهد و ثانیا معتقد است به دلیل بازی در تراکتورسازی بهتر است در تیم تبریزی دیگری بازی نکند.
دوست صمیمی آندو یعنی محمد نوری هم خواست موجبات آشتی او و قلعه نویی و درنتیجه حضورش در تراکتورسازی را فراهم کند که با مخالفت جدی آندو و برادرش روبرو شد.
تیموریان هنوز تیمی را برای ادامه فوتبالش انتخاب نکرده ولی همچنان دوست دارد در استقلال بازی کند. او منتظر استقلال است و استقلالی ها هم منتظر امید ابراهیمی. اگر ابراهیمی با استقلال به توافق نرسد، آنگاه استارت مذاکرات آندو و این باشگاه زده می شود. در غیر این صورت شاید آندو راهی ینگه دنیا شده و سالهای آخر دوران فوتبالش را هم لژیونر بماند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد: تعطیلی بخش سرطان مرکز بیماری‌های خاص به دلیل نبود پزشک

تصویر ندارد
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:
تعطیلی بخش سرطان مرکز
بیماری‌های خاص به دلیل نبود پزشک
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از  سلامت نیوز به نقل از فارس
محسن صیرفی در ارتباط با بخش سرطان مرکز بیماری‌های خاص بروجرد گفت: این مرکز به دلیل نبود پزشک آنکولوژیست تعطیل است.رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد، ادامه داد: پیگیری‌هایی برای جذب پزشک آنکولوژیست در مرکز بیماری‌های خاص بروجرد از طریق وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام و قول‌های مساعدی برای جذب این پزشک داده شده است.وی اظهار داشت: پذیرش نشدن بیماران در بخش سرطان مرکز بیماری‌های خاص بروجرد موجب شده تا بیماران در مراکز دیگری خارج از شهرستان اقدام به شیمی درمانی کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه مرکز بیماری‌های خاص بروجرد از تجهیزات و امکانات مطلوبی برخوردار است، گفت: امید است به زودی یکی از فارغ التحصیلان آنکولوژی در این مرکز جذب شود.وی افزود: مرکز بیماری‌های خاص بروجرد با مشکل نبود داروساز نیز مواجه است و در حال حاضر داروهای این مرکز تنها از طریق داروخانه دولتی امام خمینی(ره) تامین می‌شود.
صیرفی، اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در بخش بهداشت و درمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کلینیک بیماران خاص بروجرد توسط دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان احداث شده و دارای ۱۰ تخت دیالیز است.وی افزود: نیمی از بیماران دیالیزی شهرستان بروجرد در مرکز بیماران خاص و نیمی دیگر در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان تحت درمان هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با ساخت کلینیک دندانپزشکی و ساخت مرکز بیماران خاص خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه داده است.وی با اشاره به اینکه برخی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در قالب هیئت علمی با مرکز بیماری‌های خاص بروجرد همکاری دارند، اظهار داشت: مرکز بیماری‌های خاص دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد چهاردهم دی ماه 1394 با حضور رئیس بنیاد امور بیماران خاص کشور به بهره برداری رسید.

صیرفی در پایان بیان کرد: پنج هزار بیمار خاص در شهرستان بروجرد وجود دارد که ۹۰۰ تن از این افراد مبتلا به سرطان هستند.

مربی استقلال زودتر به ارمنستان رفت/ ساعت پرواز آبی پوشان مشخص شد

تصویر ندارد

مربی استقلال زودتر به ارمنستان رفت/ ساعت پرواز آبی پوشان مشخص شد

مربی تیم فوتبال استقلال چند روز زودتر به ارمنستان سفر کرده تا از شرایط کمپ این کشور بازدید کند

محمد خرمگاه، مربی استقلال امروز در تمرین این تیم حضور نداشت. دستیار منصوریان چند روز زودتر از سایرین راهی ارمنستان شده و قرار است از وضعیت کمپ مدنظر استقلالی ها بازدید کند و گزارشاتی را به منصوریان بدهد.

آبی پوشان نیز بعد از یک ریکاوری در صبح یکشنبه، دوشنبه صبح به کمپ حجازی می روند و صبحانه را صرف می کنند و سپس راهی فرودگاه امام خمینی خواهند شد تا با پرواز ساعت ۱۴ راهی ارمنستان شوند.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد: جامعه کارگری شهرستان بروجرد در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت

تصویر ندارد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد: 
جامعه کارگری شهرستان بروجرد در راهپیمایی
روز قدس حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از خبرگزاری فارس 
کامران فرشید عصر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: جامعه کارگری و تعاون‎گران این شهرستان در راهپیمایی روز قدس همانند سایر راهپیمایی‎ها حضوری پر شور و شعور به هم می‎رسانند.وی خاطرنشان کرد: جامعه کارگری شهرستان بروجرد همانند سال‎های گذشته با حضور متحد و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین فریاد می‎زنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد روز قدس را یادگار امام خمینی(ره) خواند و عنوان کرد: این روز یادآور ایستادگی و استقامت ملت مظلوم فلسطین طی ۶۰ سال گذشته در مقابل رژیم غاصب صهیونیست است. فرشید ادامه داد: روز قدس روز مقابله مستضعفین و آزادی‎خواهان  دنیا با مستکبران و زورگویان است وی با اشاره به تلاش دشمنان به منظور پاک کردن مسئله فلسطین از اذهان عمومی تاکید کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام خمینی(ره) نشان‎دهنده دور اندیشی امام راحل است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد افزود: حضور پررنگ مسلمانان و آزادی‎خواهان دنیا در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از مردم فلسطین پشتوانه‎ای برای استقامت بیشتر مردم این کشور در مقابل رژیم غاصب اسرائیل است.فرشید یادآور شد: مردم مسلمان ایران همه ساله با حضور باشکوه و مثال‎زدنی در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام انزجار از صهیونیسم بین‎الملل حمایت خود از ملت فلسطین اعلام می‎کنند.وی افزود: حضور مردم مسلمان و آزادی‎خواه دنیا در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر موجودیت رژیم جعلی صهیونیست است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد به حساسیت بیشتر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس امسال اشاره و تاکید کرد: اتفاقات رخ داده در منطقه و اعلام حمایت حکام آل سعود از رژیم صهیونیستی بر حساسیت راهپیمایی روز قدس امسال در مقایسه با سال‎های گذشته افزوده است.

فرشید با اشاره به بصریت و موقعیت‎شناسی ملت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: مردم جای جای ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر بصیرت و دشمن شناسی خود را اثبات می‎کنند.وی تصریح کرد: حضور چشمگیر قشر جوان در راهپیمایی روز قدس نشان‎دهنده آگاهی، بصیرت و دشمن‎شناسی آنان و اعلام حمایت از دین مبین اسلام است.

گوگل یاهو!