مهدی پاشازاده عزادار شد

تصویر ندارد

کاپیتان پیشین استقلال عزادار شد

مهدی پاشازاده در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.

این ضایعه را به پاشازاده و خانواده محترمش تسلیت می گوییم.


حجازی: یک روز دیرتر به ترکیه آمده بودم، شاید‌الان زنده نبودم – ایرانی ها در لیگ ترکیه پیشرفت می کنند

تصویر ندارد
اگر یک روز دیرتر به ترکیه آمده بودم معلوم نبود‌ چه سرنوشتی در انتظارم بود اما خدا را شکر الان حالم خوب است و مشکلی ندارم
فرزند ناصر حجازی که در ترکیه اقامت دارد در خصوص شرایط خود در این کشور گفت: خدا واقعا به من رحم کرد. چون یک روز قبل از این انفجار دقیقا من در همان ساعت در همان فرودگاه حضور داشتم.اگر یک روز دیرتر به ترکیه آمده بودم معلوم نبود‌ چه سرنوشتی در انتظارم بود اما خدا را شکر الان حالم خوب است و مشکلی ندارم.
حجازی در خصوص حضور بازیکنان ایرانی در لیگ ترکیه گفت: لیگ ترکیه به نسبت لیگ کشورهای عربی خیلی بهتر است و جا برای پیشرفت فوتبالیست های ایرانی دارد. مطمئنم فوتبالیست های ایرانی که به ترکیه آمده اند پیشرفت بیشتری را در این کشور می توانند داشته باشند تا این که بخواهند در تیم های ایرانی فوتبال بازی کنند‌.

سایه باد / کارلوس روئیس سافون

تصویر ندارد

فروشگاه کتاب پارسی بروجرد معرفی می کند:

سایه باد

کارلوس روئیس سافون

سایه باد

کارلوس روئیس سافون

ترجمه سهیل سمی

انتشارات ققنوس

۳۵۰،۰۰۰ریال

داستان این رمان در شهر بارسلون اسپانیا اتفاق می‌افتد. نویسنده در این باره نیز می‌گوید: «بارسلون یك دلربایی، راز و حالت رمانتیك در داستان ایجاد می‌كند.

چیزهای زیادی این مكان، خیابان‌ها تاریخ و مردمش را بی‌همتا می‌كند. گذشته از این، آنجا زادگاه من است: جایی كه من آن را مثل كف دستم می‌شناسم. می‌خواستم از این پس‌زمینة خارق‌العاده، به عنوان یك عنصر اساسی استفاده كنم، خیلی شبیه كارهایی كه رمان‌نویس‌های بزرگ قرن نوزدهم، همچون لندنی كه دیكنز خلق كرده است یا پاریسی كه ویكتور هوگو و بالزاك و غیره خلق كرده‌اند.

 وقتی رمان سایه باد نوشته شد استقبال گسترده جهانی از آن نظر بسیاری از منتقدان را به این موضوع جلب كرد و همة این‌ها به داستان مهیج آن باز می‌گردد.

به شخصیت‌ها، خوشایند بودن زبان و تصویرسازی و تجربه‌ای كه از خواندن آن حاصل می‌شود: «هنوز روزی را كه پدرم برای نخستین بار مرا به گورستان كتاب‌های فراموش شده برد به یاد دارم. اوایل تابستان 1945 بود… ما در خیابان‌های مدفون زیر آسمان خاكستریِ بارسلونا راه می‌رفتیم. پدرم هشدار داد كه در مورد چیزی كه امروز می‌بینی، نباید به احدی حرفی بزنی، حتی به دوستت… هیچكس.»

كتاب سایة باد بیش از یك سال در اسپانیا پرفروش‌ترین كتاب بود و پس از ترجمه به سایر زبان‌ها، به كتابی پرفروش در جهان تبدیل شد.


روزنامه استقلال پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵

تصویر ندارد

آیدین مرادی نونهال قهرمان ژیمناستیک

تصویر ندارد

آیدین مرادی نونهال قهرمان ژیمناستیک

مطمئنا با داشتن عمویی به مانند استاد محسن مرادی باید در آینده شاهد درخشش آیدین مرادی در میادین ورزشی باشیم.

آیدین مرادی هم اکنون ۶ سال سن دارد و با اینکه عمویش از بزرگان مربی گری کشتی و فوتبال است اما خودش فعلا در رشته ژیمناستیک فعالیت می کند.

البته از آنجا که یاد گیری ژیمناستیک در سنین نونهالی را بسیار تاثیر گذار در رشته هایی به مانند کشتی در جوانی می دانند هیچ بعید نیست که حضور آیدین در ژیمناستیک را نیز از توصیه های استاد محسن مرادی بدانیم.

به هر حال آیدین مرادی در حال حاضر زیر نظر استاد محمد مقدسی مشغول یاد گیری ورزش زیبای ژیمناستیک است و در مسابقات اخیر نیز موفق به کسب عنوان اولی شده و مدال طلا را به دست آورده است.

صمیمانه برای آیدین مرادی آرزوی موفقیت روز افزون داریم و امیدواریم با هدایت مربی اش استاد محمد مقدسی و راهنمایی های عمویش استاد محسن مرادی در آینده بیشتر از قهرمانی های این نونهال بروجردی بشنویم.


عکس ها سخن می گویند../ بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

تصویر ندارد
بروجرد و بروجردی ها مقابل دوربین فرهاد ۹۰

جناب آقای محسن مرادی

جناب آقای امیر قاسمی

جناب آقای سعید اقتداری

جناب آقای علیرضا اقتداری

جناب آقای آیدین مرادی

جناب آقای محمد ایزدیار

جناب آقای مهرداد شاه محمدی

خانم کوچولو حنانه اقتداری


گوگل یاهو!