روزنامه استقلال سه شنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۵

تصویر ندارد

عباس شمس الدینی رئیس شورای اسلامی بروجرد

تصویر ندارد

آقای عباس شمس الدینی رئیس شورای اسلامی بروجرد:

 عقد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیاء برای توسعه

طرح امام زاده جعفر و بازارچه آیت الله بروجردی(ره)

رئیس شورای اسلامی بروجرد گفت: اولویت ما در شورای شهر در عقد قرارداد با قرارگاه خاتم در توسعه طرح امام زاده جعفر و بازارچه آیت الله بروجردی(ره) می باشد

آقای عباس شمس الدینی به سایت فرهاد ۹۰ گفت: در حال حاضر موضوع روگذرهای مطرح شده در چند نقطه شهر در اولویت قرار داد بستن با قرار گاه خاتم نیست و طبق برنامه ریزی قرار است قرارگاه خاتم پس از انجام طرح های مطالعاتی اولیه ،کار توسعه محوطه تاریخی امام زاده جعفر بروجرد بعنوان یک مکان زیارتی گردشگری را آغاز نماید.

رئیس شورای شهر بروجرد در خاتمه نیز ضمن دعوت از تمامی کسانی که برای توسعه شهر طرح هایی برای ارائه دارند از ساختن بازارچه بزرگ آیت الله بروجردی بعنوان اولویت دوم شورای شهر بروجرد در قرارداد با قرار گاه خاتم خبر داد.


عکس ها سخن می گویند/ مراسم جز خوانی قرآن کریم

تصویر ندارد

عکس ها سخن می گویند

مراسم جز خوانی قرآن کریم

 هر روز صبح ساعت 10:30 در مسجد امام (ره) 

بصورت زنده از شبکه افلاک

(قسمت دوم)

بقیه عکس ها در ادامه مطلب


استاد مهدی صحرانورد و خدماتش به ورزش لرستان و بروجرد

تصویر ندارد

استاد مهدی صحرانورد

 و خدماتش به ورزش لرستان و بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

تمامی دوستداران به ورزش در ورزشگاه های شهر شاهد حضور یک تماشاگر خوش استیل و مو سپید هستند که همیشه با عشق و علاقه رویداد ها و مسابقات ورزشی را  با دقت تمام پیگیر است.

شاید نسل جدید کمتر بدانند که این شخص کسی نیست بجز استاد مهدی صحرانورد از پیشکسوتان عرصه ورزش بروجرد و لرستان که عمری به ورزش این دیار خدمت کرده است.

آقای صحرانورد متولد ۱۳۲۱ بروجرد است و در کارنامه موفق ورزشی خود مدیریت باشگاه پاس اهواز، دبیر هیات کشتی لرستان، رئیس هیات فوتبال بروجرد، رئیس هیات والیبال بروجرد، رئیس هیات دوچرخه سواری بروجرد، رئیس هیات دو و میدانی بروجرد و … را دارد.

استاد صحرانورد به واقع در تغییر و تحول ورزش سنتی بروجرد به سمت ورزش نوین با مدیریت در باشگاه پاس بروجرد سهم بسزایی داشته است و از نکات بسیار جالب توجه اینکه در زمان فعالیت های ورزشی ایشان تیمهای مطرحی به مانند پاس تهران، شیشه و گاز، پرسپولیس تهران، ملی جوانان و …در رشته های ورزشی والیبال و فوتبال به بروجرد آمده اند تا جائیکه تاثیرات حضور آن تیمهای بسیار مطرح و خاطرات خوش آن دوران هنوز در اذهان علاقمندان به ورزش بروجرد وجود دارد.

استاد مهدی صحرانورد بخاطر اینکه از زمان کودکی به ورزش علاقمند بوده و در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داشته، هنوز هم با تمام وجود و با عشق و علاقه بسیاری از مسابقات ورزشی بروجرد را از نزدیک در سالن های بروجرد مشاهده می کند و در واقع این پیشکسوت ورزشی هم اکنون هم از ورزش دور نیست.

ما نیز برای این پیشکسوت خوش نام  و دوست داشتنی ورزش بروجرد صمیمانه آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.


عکس هواداران بختیار ، وریا و کاوه از کردستان در تمرین استقلال

تصویر ندارد

یک بنر در تمرین استقلال از  کردستان آورده شده که روی آن مردم این شهر حمایت خود را از بختیار رحمانی ، وریا غفوری و کاوه رضایی انجام داده اند

عکس هواداران بختیار ، وریا و کاوه از کردستان در تمرین امروز استقلال

تصویر ندارد

یک بنر در تمرین امروز از شهر  کردستان آورده شده که روی آن مردم این شهر حمایت خود را از وریا غفوری و کاوه رضایی انجام داده اند

گوگل یاهو!