جلسه سه ساعته سرمربی آبی ها با دکتر نوروزی

تصویر ندارد

جلسه منصوریان و دکتر نوروزی برای بررسی آخرین وضعیت تیم برگزار شد

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال جلسه ۳ ساعته ای را با دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال برگزار کرد و طرفین در خصوص مسایل مختلف با یکدیگر گفت و گو کردند. با توجه به تاکید منصوریان به رعایت نکات پزشکی و تغذیه ای، طرفین در مورد برنامه های کامل تغذیه ای و پزشکی تیم، مصدومیت ها و نوع بدنسازی و آماده سازی تیم برای فصل آینده صحبت کرده و برنامه کامل تیم از شروع تمرینات تا آغاز بازیهای لیگ، در اختیار دکتر نوروزی قرار گرفت تا معاون پزشکی استقلال در جریان جزئیات برنامه های تیم قرار بگیرد و هماهنگی لازم و دقیق میان سرمربی و معاون پزشکی استقلال وجود داشته باشد.


انجمن خوشنویسان بروجرد ثبت نام می کند

تصویر ندارد
انجمن خوشنویسان بروجرد ثبت نام می کند


رحمانی کوه انگیزه است / وعده بختیار رحمانی به منصوریان ، امسال فوق ستاره می شوم

تصویر ندارد
بختیار رحمانی وعده خرید جدید استقلال به منصوریان؛ امسال فوق ستاره می شوم

نخستین خرید استقلال که باعث شد آبی ها یک شروع طوفانی را در نقل و انتقالات داشته باشند، حالا وعده جالبی به سرمربی تیمش داده است

بختیار رحمانی که خود سابقه بستن بازوبند کاپیتانی در تیم فولاد را نیز دارد و در گذشته و قبل از مشکلاتی که برای سربازی اش ایجاد شد، یک ملی پوش تمام عیار بود، در این فصل قرار است با پیراهن استقلال به میدان برود.
بلافاصله بعد از پیوستن بختیار به استقلال، بحث پیراهن شماره ۷ استقلال پیش آمد و همین موضوع حتی فرهاد مجیدی را نیز به واکنش واداشت و باعث شد او نیز پیامی منتشر کند و در آن پیام اعلام کند که حساسیتی برای پیراهن شماره ۷ استقلال وجود ندارد.
اما بختیار که به تهران آمد تا خود را مهیای حضور در تمرین تیم جدیدش کند، در این فصل کوهی از انگیزه شده. بد نیست بدانید که
بختیار نه به فکر شماره پیراهن است، نه به فکر بازوبند (بعد از سید مهدی رحمتی) و نه به فکر دیگر مسائل حاشیه ای.
او در آخرین صحبت هایی که با منصوریان داشت ضمن تاکید همه این صحبت ها به سرمربی اش وعده داد که امسال بهترین سال فوتبالی اش را تجربه خواهد کرد. چرا که بختیار قصد دارد یک ستاره واقعی در تیم استقلال باشد.

معاون استاندار لرستان: بخش زیادی از سرمایه های ملی در دولت قبل از بین رفت

تصویر ندارد
معاون استاندار لرستان: 
بخش زیادی از سرمایه های 
ملی در دولت قبل از بین رفت
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
محمد اصلانی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری بروجرد در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: متاسفانه فضای نامناسبی در دولت قبل بر کشور حاکم بود و از دین و مقدسات سوء استفاده سیاسی می شد.به گفته وی در دولت گذشته دروغ گویی نهادینه شده بود به طوریکه هاله نور را در اطراف خود می دیدند ولی اختلاس های چند میلیاردی را مشاهده نمی کردند.وی با بیان اینکه دولت قبل آمارها و شاخص ها را برای عوام فریبی تغییر می داد، افزود: دولت قبل با ۷۲۰ میلیارد دلار درآمد نفتی می توانست حجم زیادی از طرح های عمرانی را در کشور به نتیجه برساند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان اظهار کرد: دولت قبل در بعد خارجی هر روز با ایجاد بهانه ای جدید زمینه تحقق اهداف دشمن و وضع تحریم های جدید از سوی سازمان ملل را فراهم می کرد.وی با بیان اینکه اسراییل از بی تدبیری و خام اندیشی دولت قبل بیشترین سود را برد، افزود: دولت قبل اقدامات سازمان ملل را کاغذ پاره تلقی می کرد در حالیکه اثرات آنها تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران بود.وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید مدیریت کشور را با تورم بالای ۴۵ درصد و نرخ رشد اقتصادی منفی تحویل گرفت لذا نباید انتظار داشت همه مشکلات یک شبه برطرف شوند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به توافق هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک گفت: دولت تدبیر و امید رفع مشکلات ایجاد شده در دولت قبل را با دیپلماسی قوی در صحنه بین المللی آغاز کرد که نتیجه آن برداشته شدن تحریم ها یکی پس از دیگری است.وی افزود: ملت ایران پس از پایان عمر دولت قبل دیگر توان پذیرش دروغ و عوام فریبی را نداشتند لذا در ۲۴ خردادماه ۱۳۹۲ دکتر روحانی را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب کردند.

اصلانی با بیان اینکه امروز نرخ تورم به کمتر از ۱۵ درصد و نرخ رشد اقتصادی از منفی به مثبت رسیده است، گفت: طرح های بزرگ زیرساختی در لرستان در حال اجراست که اثرات آن به زودی در توسعه اقتصادی استان دیده می شود.وی افزود: آزاد راه اراک – بروجرد – خرم آباد، راه آهن و مجتمع کشت و صنعت از طرح های بزرگ استان لرستان به برکت دولت تدبیر و امید در حال اجرا می باشند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان افزود: عبور یکهزار کیلومتر خطوط لوله نفتی از استان لرستان هیچ نفعی برای این استان ندارد لذا استاندار لرستان به صورت جدی پیگیر احداث پالایشگاه و استفاده از این خطوط نفتی برای توسعه استان است.وی با بیان اینکه مخالفان دولت در حال تخریب تلاش ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید هستند، گفت: باید خدمات دولت به بهترین نحو ممکن به مردم اطلاع رسانی شوند.وی افزود: عبور محور ترانزیتی بازرگان به بندر امام از لرستان و افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد در هفته به ۳۱ پرواز از اقدامات دولت تدبیر و امید در استان لرستان می باشند.

اصلانی گفت: مردم با رای به دولت تدبیر و امید رای به اعتدال داده اند و مدیران و مسئولانی که در راس ادارات قرار می گیرند، باید توانمند، قوی و حامی دولت تدبیر و امید باشند.معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به انتخاب این استان به عنوان الگوی اقتصادی مقاومتی در کشور اظهار کرد: اختیارات قانونی خوبی برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به استان لرستان داده شده و این استان اکنون در کانون توجه مسئولان نظام قرار گرفته است.وی با بیان اینکه ۱۱۴ خانه بهداشت در سطح روستاها به همت قرارگاه خاتم در لرستان احداث می شود، افزود: بخش عمده ای از مشکلات بهداشتی درمانی روستاها با احداث این خانه های بهداشت برطرف می شوند.

اصلانی به بازسازی راه آهن دورود به سمت خوزستان اشاره کرد و گفت: ۲ هزار میلیارد ریال برای جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در بازسازی خطوط ریلی استان هزینه شده است.وی افزود: افراد زیادی همچون خاوری در دولت قبل سرمایه های ملی ایران را به یغما بردند ولی دولت تدبیر و امید با شفاف سازی راه دزدی، اختلاس و خیانت را گرفته است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان پس از شنیدن مشکلات بروجرد توسط مسئولان این شهرستان اظهار کرد: پارسال قرار بود بیمارستان آیت الله بروجردی تکمیل شود ولی به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات این کار به تعویق افتاده است.وی در خصوص مشکلات اقتصادی شهرداری بروجرد و پرداخت نشدن حقوق کارکنان این نهاد گفت: شهرداری بروجرد یکهزار و ۷۰۰ نیرو دارد در حالیکه خرم آباد به عنوان مرکز استان، یکهزار و ۲۰۰ نیرو دارد.وی افزود: مشکل مازاد نیروی انسانی شهرداری بروجرد میراث شهرداران قبل است ولی باید برای آن چاره اندیشی شود. 

اصلانی گفت: ۲۵۰ هکتار از زمین های بروجرد به عنوان باغ و ۲۳۰ هکتار به عنوان بافت تاریخی ثبت شده است لذا شهرداری این شهر امکان اجرای هیچ طرحی در راستای ایجاد درآمد پایدار در این اراضی را ندارد.وی در پاسخ به کمبود اعتبارات ادارات آموزش و پرورش بروجرد و اشترینان افزود: اگر مدیران این ادارات اعتقاد دارند توزیع ناعادلانه ای در تخصیص اعتبارات صورت گرفته با در دست داشتن آمار و شاخص ها این موضوع را به استانداری اعلام کنند تا پیگیری لازم صورت گیرد.وی آتش سوزی در مراتع لرستان را زیانبار خواند و اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از آتش سوزی های رخ داده در استان لرستان عمدی بوده اند. 

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان افزود: یک چرخ بال برای خاموش کردن آتش سوزی های احتمالی در جنگل ها و مراتع استان لرستان مستقر شده است.وی از تمام دستگاه ها و ادارات دولتی خواست هنگام وقوع آتش سوزی در مراتع از خودروها و امکانات خود برای خاموش کردن آتش استفاده کنند.

شورای اداری شهرستان بروجرد به مناسبت ۲۴ خرداد سالروز تشکیل دولت تدبیر و امید با حضور مسئولان شهرستان بروجرد برگزار شد.

فرماندار بروجرد: دولت تدبیر وامید، امید را در دل مردم ایران زنده کرد

تصویر ندارد
فرماندار بروجرد:
دولت تدبیر وامید، امید را
در دل مردم ایران زنده کرد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا مسلم 
پورقاسمیان روز چهارشنبه در نشست شورای اداری بروجرد در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: عزت، اقتدار و امنیت ایران مرهون خون شهدا و به برکت رهبری مقام عظمای ولایت است.وی اظهار کرد: به برکت وجود دولت تدبیر و امید مدیران ارزشمندی در شهرستان بروجرد فعالیت دارند که ثمره وجود آنها توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان است.

فرماندار ویژه بروجرد افزود: با توجه به الگو شدن لرستان در زمینه اقتصاد مقاومتی ۸۰ کارخانه، کارگاه و شرکت تولیدی کشاورزی تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان بروجرد به زودی با جذب و تزریق اعتبارات احیا می شوند.وی اضافه کرد: ۶ واحد صنعتی از مجموع ۳۰ واحد صنعتی بزرگ تولیدی و صنعتی کشور در بروجرد واقع شده اند که به دنبال جذب سرمایه بالای ۱۰۰ میلیارد ریال برای این واحدها هستیم.

پورقاسمیان از بهره برداری بیمارستان آیت الله بروجردی در شهریور امسال خبر داد و گفت: سرمایه گذاران آماده سرمایه گذاری در ۲۵ واحد جدید تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد هستند لذا باید هرچه سریعتر اقدامات لازم برای تسهیل این سرمایه گذاری انجام شود.وی افزود: در سال جاری موظف هستیم که سه هزارو ۷۰۰ شغل جدید در بروجرد ایجاد کنیم تا این شهرستان از رنج بیکاری نجات یابد.

فرماندار ویژه بروجرد گفت: ۵۰۴۰ میلیارد ریال برای رونق اقتصادی و شروع کار در کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل بروجرد در طرح اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است لذا باید از فرصت پیش آمده برای احیای صنایع شهرستان استفاده کنیم.وی در خصوص مشکلات اقتصادی شهرداری بروجرد اظهار کرد: رکود اقتصادی و کاهش ساخت و سازها در بروجرد از دلایل اصلی مشکلات اقتصادی شهرداری این شهر است.

پورقاسمیان با اشاره به ساخت دستگاه چمن زنی برقی توسط شهرداری اشترینان بروجرد گفت: این شهرداری ۷۰ دستگاه چمن زن برقی تولیدی خود را به خرم آباد فروخته و سفارش هایی از نقاط مختلف کشور دریافت کرده است.وی افزود: اقدام شهرداری اشترینان در تولید این دستگاه چمن زنی جای قدردانی دارد.

فرماندار ویژه بروجرد عملکرد ادارات آموزش و پروش بروجرد و اشترینان را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: آموزش و پرورش اشترینان به رغم اینکه سوادآموزی ۲۵۰ تن را در سال ۱۳۹۴ متعهد شده بود ولی توانست ۲ برابر تعهد خود یعنی ۵۰۲ تن را باسواد کند.وی با اشاره به افزایش آتش سوزی مراتع شهرستان بروجرد بر لزوم خاموش کردن به موقع این آتش سوزی ها تاکید کرد و گفت: مراتع ثروت ملی ایران هستند و برای حفظ آنها باید تمام تلاش خود را بکار گیریم.پورقاسمیان افزود: پوشش گیاهی مراتع در صورت آتش سوزی به پنج سال زمان برای احیا نیاز دارد.

* شهرداری بروجرد برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان نیازمند تسهیلات بانکی است

شهردار بروجرد نیز در این نشست گفت: شهرداری بروجرد برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی، ترافیک و حمل و نقل قراردادی به ارزش یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال با قرارگاه خاتم الانبیا منعقد کرده است.

منوچهر یوسفی با اشاره به مشکلات شهرداری بروجرد اظهار کرد: این نهاد وضعیت خوبی از نظر املاک دارد ولی در حال حاضر برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان نیاز به نقدینگی دارد.وی افزود: متاسفانه بانک ها همکاری لازم را در ارائه تسهیلات بانکی با شهرداری بروجرد نداشته اند لذا از مدیران استان تقاضا داریم بانک ها را مجاب به پرداخت این تسهیلات کنند.وی اظهار کرد: شهرداری بروجرد به رغم داشتن نمره منفی در پرداخت حقوق کارکنان در بحث عمرانی فعالیت خوبی داشته است بطوریکه اکنون ۸۳ طرح کوچک و بزرگ در بروجرد در حال اجرا دارد.

* لزوم انتقال زندان بروجرد به خارج از شهر

رئیس زندان بروجرد و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با اشاره به نگهداری از یکهزار و ۲۵۰ زندانی در سه مجموعه کیفری شهرستان بروجرد گفت: این زندان در زمان احداث یعنی ۳۰ سال قبل از منازل مسکونی و شهر فاصله داشت ولی اکنون با توجه به ساخت و سازها در محاصره منازل قرار گرفته است.احمد معتقد مجاورت زندان با منازل مسکونی را از نظر امنیتی خطرناک دانست و افزود: سازمان زندان ها برای انتقال زندان بروجرد به خارج از شهر به ۱۵ هکتار زمین با زیرساخت های لازم نیاز دارد.

رئیس زندان بروجرد اضافه کرد: اداره منابع طبیعی بروجرد زمین های مختلفی را برای احداث زندان پیشنهاد داده ولی سازمان زندان ها آنها را نپذیرفته است.وی خواستار کمک خیران برای حمایت از خانواده های زندانیان شد و گفت: با توجه به وجود یکهزار و ۲۵۰ زندانی در زندان های بروجرد حدود پنج هزار تن از مردم این شهرستان درگیر مشکلات زندان و آسیب های اجتماعی هستند.وی افزود: خانواده زندانیان نیاز به حمایت دارند زیرا در صورت حمایت نشدن احتمال ارتکاب به جرم سایر اعضای خانواده زندانیان وجود دارد.

معتقد اظهار کرد: سازمان زندان ها به تنهایی قادر به رسیدگی و حمایت از خانواده زندانیان نیست لذا همکاری مردم خیر برای حمایت از این خانواده ها ضروری است.وی افزود: نزدیک به ۷۰ زندانی غیر عمد در شهرستان بروجرد وجود دارد که انجمن حمایت از زندانیان همانند سال های قبل برای آزادی آنها همایشی با حضور خیران برگزار می کند.

رئیس زندان بروجرد گفت: پارسال نزدیک به ۳۵۰ میلیون ریال در همایش حمایت از زندانیان و خانواده های آنها در بروجرد جمع آوری شد.

اعلام برنامه تمرینات استقلال از زبان منصوریان

تصویر ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال برنامه شروع تمرینات این تیم در فصل آینده را اعلام کرد

علیرضا منصوریان در خصوص برنامه شروع تمرینات استقلال گفت: از روز پنج شنبه ۲۷ خرداد ماه کلیه بازیکنان استقلال باید پیش از ساعت ۱۸ در رختکن کمپ مرحوم حجازی همراه با لوازم ورزشی حاضر شوند تا دور جدید تمرینات استقلال آغاز شوند.

او افزود: این موضوع شامل بازیکنانی که در لیست کارلوس کی روش سرمربی محترم تیم ملی حضور دارند نمی شود. ملی پوشان استقلال می‌توانند با لباس شخصی در این جلسه تمرینی حاضر شوند تا من جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی برگزار کنم و برنامه بدنسازی و استراحت بازیکنان با تیم ملی همخوانی داشته باشد.

سرمربی استقلال در خصوص این نکته که همه بازیکنان باید تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند، تصریح کرد: ما برای همه بازیکنانی که جذب کردیم چک ابتدایی را انجام دادیم و دکتر نوروزی تاییدیه اولیه را به ما داده اند اما برای ثبت نهایی قرارداد باید تست پزشکی انجام شود که این موضوع بر عهده دکتر امین نوروزی است و پس از تایید ایشان قرارداد بازیکنان ثبت نهایی می شود.

وی ادامه داد: ما برای همه بازیکنان تاییدیه اولیه دکتر نوروزی را داشتیم اما امکان ندارد قرارداد بازیکنی بدون تایید دکتر نوروزی ثبت شود.


گوگل یاهو!