آقای وزیر شما چه کاره ای؟

تصویر ندارد

منصوریان: اسیر هیاهوی نقل و انتقالات نمی‌شویم

تصویر ندارد

سرمربی استقلال نگرانی خاصی بابت فصل نقل و انتقالات ندارد
در شرایطی که برخی هواداران استقلال پس از تحرک لنگپولیس در ۴۸ ساعت گذشته در بازار نقل و انتقالات نگران این هستند که تیمی ضعیف تر از رقیب دیرینه بسته شود علیرضا منصوریان سرمربی استقلال این مساله را رد می کند و می گوید: باشگاه استقلال با بهترین کادر ممکن تمرینات پیش فصل را آغاز خواهد کرد. منصوریان گفت: ما ازابتدای فصل نقل و انتقالات سعی کردیم عاقلانه خرید کنیم و چندان نباید اسیر و درگیر هیاهو و حباب فصل نقل و انتقالات باشیم. ما از ابتدا یارهایی که مدنظر داشتیم به تیم اضافه کردیم و اگرچه وقفه ای در کار ما پیش آمد اما باز هم با قدرت کارمان را پی خواهیم گرفت ضمن اینکه امروز کار جذب دو بازیکن شاخص قاسم حدادی فر و مهدی ترابی آغاز شده که البته این دو بازیکن قرارداد دارند و کارشان باید به صورت باشگاه به باشگاه پیش برود. سرمربی استقلال در پایان حرف هایش هم گفت: من توجه طرفداران استقلال را به یک نکته مهم جلب می کنم و آن هم احترام به داشته هایمان است. ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم مان داریم که اگر اعلام کنیم آزاد هستند همه لیگ برای استخدام آنها به تکاپو درخواهند آمد. بنابراین این را هم در ذهن داشته باشید که بازیکنان فعلی هم برای خودشان بمب نقل و انتقالاتی محسوب می شوند و حفظ آنها هم کار بزرگی بوده است. او در پاسخ به این سوالی که آیا امید ابراهیمی در تیم استقلال باقی خواهد ماند یا نه گفت: تلاشمان را می کنیم تا امید در جمع بازیکنان استقلال باقی بماند چراکه او یکی از مهمترین چهره های تیم ما محسوب می شود.

عبداللهی: رحمانی لیاقت پوشیدن پیراهن شماره ۷ را دارد

تصویر ندارد

استقلالی هاقرار تجمع مقابل مجلس گذاشتند

تصویر ندارد

گردش ایام، علی مطهری و گودرزی را روبروی هم قرار داده است اما نه دیگر برای انتخاب، بلکه شاید برای استیضاح
تقریبا سه سال می گذرد از آن روزی که در یکی از خیابان های شمال شهر پایتخت،عبدالحمید احمدی،یار دیرین محمود گودرزی آمده بود تا با علی مطهری صحبت کند.موضوع بحث، جلب رضایت نمایندگان مجلس برای دادن رای اعتماد به محمود گودرزی بود. تنها وزارت خانه ای که، مجلس به نامزدهایش رای اعتماد نمی داد. فردای آن روز، دکتر محمود گودرزی، طلسم را شکست و رای اعتماد را گرفت. جلسه روز قبل کار خودش را کرده بود.حالا از آن روز تقریبا سه، سیصد و شصت و پنج روز گذشته است. روزگار، دوباره بازی اش گرفته است. بازهم علی مطهری و محمود گودرزی، مستقیما به هم ربط پیدا کرده اند. اما این بار چرا؟ ماجرا از چه قرار است؟ بله، بازهم پای فوتبال در میان است. پای سرخابی های پایتخت، وسط ماجراست. فصل نقل و انتقالات و رقابت همیشگی استقلال و پرسپولیس، پای وزیر را به وسط ماجرا کشید. استقلالی ها می گویند وزیر پرسپولیسی است و می خواهد آنها و تیمشان را تخریب و تضعیف کند. ابتدا به صفحه اینستاگرام رییس جمهور رفتند و بعد از ناکامی سه باره، این بار به سمت نایب رییس مجلس دهم رفته اند.به کسی که همین چند ماه پیش، رای از سوی خودشان انتخابش کرده اند. حتی وعده کرده اند، بعد از دو بار تجمع جلوی درب وزارتخانه ورزش، این بار به بهارستان بروند و صدای اعتراضشان را به گوش نماینده هایشان برسانند. دوشنبه ساعت 11 صبح.بله. گردش ایام، علی مطهری و گودرزی را روبروی هم قرار داده است اما نه دیگر برای انتخاب، بلکه برای استیضاح.آیا نماینده مردم تهران صدای استقلالی ها را می شنود؟

هیات اتومبیل رانی و موتور سواری هیات ورزشی نمونه هفته بروجرد

تصویر ندارد

هیات اتومبیل رانی و موتور سواری

 هیات ورزشی نمونه هفته بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

هر گاه خواستید در جریان قرار بگیرید که یک هیات ورزشی در راه برگزاری یک مسابقه یا همایش ورزشی موفق عمل کرده است یا نه؟! باید نظر خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در صحنه را جویا شوید، زیرا خبرنگاران ورزشی تمامی حوادث ریز و درشت قبل، حین و بعد از مسابقه را با دقت بسیار ویژه زیر نظر دارند.

مدتهاست هیات اتومبیل رانی و موتور سواری بروجرد حضوری فعال در ورزش شهر دارد و در راستای همین فعالیت ها، طی یکی دو ماه اخیر اقدام به برگزاری چندین مسابقه و همایش نموده که اتفاقا با استقبال بسیار خوب علاقمندان نیز مواجه شده است.

  این هیات ورزشی  که تلفیقی از موتور سواران و اتومبیل رانان است از نیروی جوانی و تجربیات دیگر اعضا خود به بهترین نحو استفاده می کند.

جمعه قبل بجز تاخیر در شروع برنامه، همایش از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار بود که جا دارد به همین خاطر به این هیات  و کمیته  برگزار کننده نمره خوب تقدیم شود.

اما از همه اینها مهمتر اینکه برگزار کنندگان این همایش ورزشی هماهنگی و همکاری بسیار خوبی با خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در صحنه داشتند.

متاسفانه بسیاری از هیات های ورزشی در موقع برگزاری مسابقات شان آنطور که باید و شاید، شان و جایگاه خبرنگاران ورزشی را حفظ نمی کنند و بنوعی سر رشته کار از دستشان در می رود.

اما در برگزاری همایش روز جمعه اتومبیل و موتور سواران بروجرد در تمامی لحظات شاهد رعایت حال خبرنگاران بودیم تا جائیکه برای گرفتن تصاویر بهتر، برخورد بسیار خوب برگزار کنندگان با خبرنگاران را  شاهد بودیم. در واقع باید اعتراف کنیم تجربه و نیروی جوانی برگزار کنندگان نشان داد که همه مسوولین و دست اندرکاران هیات اتومبیل رانی و موتور سواری بروجرد و کمیته برگزار کننده همایش، قواعد بازی را بخوبی بلدند.

به همین خاطر هیات اتومبیل رانی و موتور سواری بروجرد و  کمیته اتومبیل رانی که مسوولیت بیشتر برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و اسپرت جمعه مورخ 21/3/95 در بروجرد را بعهده داشتند بعنوان ” هیات نمونه ورزشی ” هفته بروجرد برگزیده می شوند.


۷ گیاهی که نباید ریشه و ساقه آن را بخورید

تصویر ندارد

سیب
زمینی متعلق به خانواده بادنجانیان است که همه آن‌ها حاوی ترکیبات سمی به
نام سولانین هستند. در حقیقت، پادشاه معروف اسکاتلند به نام مکبوث ازشابیزک
یا همان بلادونا( متعلق به همین خانواده) برای کشتن دشمنان دانمارکی
استفاده کرده است. در سیب زمینی، سولانین عمدتا در ساقه و جوانه‌های آن
یافت می‌شود. بنابراین باید قبل از پختن آن، این قسمت‌ها را برش دهید.
سولانین، بیشتر در سیب زمینی‌های سبز دیده می‌شود.
خوردن محصولاتی که از ریشه تا ساقه یک گیاه به دست می‌آید، یک روش عالی
برای کاهش ضایعات است. با این همه، قسمت‌های خوردنی و خوشمزه برخی از
گیاهان همچون برگ‌های چغندر قرمز نادیده گرفته می‌شوند زیرا افراد هرگز به
فکر خوردن آن نمی‌افتند. اما قبل از اینکه بخواهید ریشه، ساقه و دانه‌های
گیاهان را در آشپزخانه خود نگهداری کنید، باید در مورد آن‌ها اطلاعات
مناسبی کسب کنید. برخی از قسمت‌های گیاهان خوردنی نیستند و باید از مصرف آن
اجتناب کنید. در این مقاله قصد داریم ۷ گیاهی را معرفی کنیم که مصرف ریشه
تا ساقه آن به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

ساقه و جوانه سیب زمینی:

سیب
زمینی متعلق به خانواده بادنجانیان است که همه آن‌ها حاوی ترکیبات سمی به
نام سولانین هستند. در حقیقت، پادشاه معروف اسکاتلند به نام مکبوث ازشابیزک
یا همان بلادونا( متعلق به همین خانواده) برای کشتن دشمنان دانمارکی
استفاده کرده است……………………………………………….

متن کامل در ادامه مطلب

گوگل یاهو!